تجزیه و تحلیل فنی یورو: EUR/USD، EUR/JPY، EUR/GBP

[ad_1] نقاط صحبت یورو: یورو امروز در بازارهای جهانی ضربه خورد، زیرا قاره اروپا شاهد شدیدترین تهاجم خود از زمان جنگ جهانی دوم بود. در حالی که این موضوع کاملاً تعجب آور نبود، حرکتی که در بازارهای جهانی نشان داد، مطمئناً نشان می دهد که یک تهاجم تمام عیار کاملاً نبوده است. در این مرحله

کد خبر : 171102
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
تجزیه و تحلیل فنی یورو: EUR/USD، EUR/JPY، EUR/GBP

[ad_1]

نقاط صحبت یورو:

یورو امروز در بازارهای جهانی ضربه خورد، زیرا قاره اروپا شاهد شدیدترین تهاجم خود از زمان جنگ جهانی دوم بود. در حالی که این موضوع کاملاً تعجب آور نبود، حرکتی که در بازارهای جهانی نشان داد، مطمئناً نشان می دهد که یک تهاجم تمام عیار کاملاً نبوده است. در این مرحله انتظار می رود همانطور که اخبار در شب گذشته شروع به چکیدن کرد که روسیه در حال انجام یک حرکت بودتعدادی از بازارها به حالت نوسانات بالا رفتند، به طوری که با شروع جریان های ریسک گریزی، هم طلا و هم دلار آمریکا افزایش سریعی داشتند.

این جریانات تا حد زیادی تا صبح امروز باقی مانده است و تنها در چند ساعت گذشته اندکی تعدیل شده است. در جفت اصلی EUR/USD، قدرت دلار به طور کامل نمایش داده شد زیرا این جفت به پایین ترین سطح 20 ماهه اخیر رسید و از مرز 1.1120 عبور کرد که در اواخر ژانویه وارد بازار شد.

در دیروز تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکادر حالی که این جفت به روند هضم خود ادامه می داد، یک شکل گیری دم را در EUR/USD برجسته کردم. من به دنبال یک شکاف در هر دو طرف بودم که منجر به حرکت به سمت حمایت/مقاومت برد بلندمدت شود. سمت نزولی آن تنظیم از شب گذشته شروع به پر شدن کرد و این منجر به افت شدید امروز صبح شد، با این که جفت به همین میزان پایین قرار گرفت.

نمودار قیمت چهار ساعته EUR/USD

نمودار قیمت چهار ساعته یورو دلار

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

در این مرحله، نقطه بزرگی از مقاومت بالقوه در همان منطقه ای که از نوامبر در حال بازی بوده است، در پیش است: این منطقه بین دو قرار دارد. فیبوناچی سطوح در 1.1187 و 1.1212 رسم شده است، و نمایش یا حفظ مقاومت در آن نقطه، در را برای سناریوهای ادامه نزولی باز نگه می دارد.

سطح قابل توجه بعدی بالاتر از آن منطقه، 1.1250 است سطح روانی، و نگه داشتن زیر آن خط به طور مشابه درب را برای سناریوهای ادامه نزولی باز نگه می دارد. اما – اگر خریداران بتوانند به زور راه خود را بالاتر از آن سطح برگردانند، ممکن است برخی از موضوعات بازیابی وارد معادله شوند.

نمودار قیمت ساعتی EUR/USD

نمودار قیمت ساعتی یورو دلار

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURUSD در Tradingview

EUR/JPY

EUR/JPY بیشتر سال گذشته را در یک محدوده سپری کرده است و این تهاجم اخیر به جفت ارز کمک کرده است تا برای تست پشتیبانی پایین بیاید.

از یک پایه اساسی – اگر این وضعیت همچنان بدتر شود، طرف کوتاه EUR/JPY ممکن است حتی جذاب‌تر از سمت کوتاه EUR/USD باشد، عمدتاً بر اساس انتظارات نرخ. یورو اخیرا به دلیل امید به افزایش نرخ بهره در برخی نقاط اروپا پیشنهاد شد. اما – اگر ما شاهد ادامه ریسک گریزی در بازارهای جهانی باشیم، ممکن است قیمت گذاری مجدد بیشتری در آن موضوع به همراه پتانسیل قدرت ین وجود داشته باشد.

در این مرحله، چند آیتم مختلف پشتیبانی از 127.23 تا 127.93 را شامل می شود، و چند سطح فیبوناچی در حدود 128.50 وجود دارد که در حال حاضر به حفظ سطوح پایین کمک می کند.

نمودار قیمت هفتگی EUR/JPY

نمودار قیمت هفتگی EURJPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURJPY در Tradingview

بر مبنای کوتاه‌مدت، پتانسیل مقاومت در اطراف حمایت قبلی وجود دارد که در حدود 129.36 ترسیم شده است، پس از آن سطح روانی 130.00 وارد عمل می‌شود.

نمودار قیمت چهار ساعته EUR/JPY

نمودار قیمت چهار ساعته EURJPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURJPY در Tradingview

EUR/GBP

من این را اضافه کردم زیرا پتانسیلی برای قدرت یورو در اینجا وجود دارد. EUR/GBP بخش زیادی از چند ماه گذشته را در ترکیبی با محدوده محدود سپری کرده است و این جفت ارز اخیراً از سمت حمایت آن تشکیل شده است. مقاومت کمی بیشتر از پشتیبانی بوده است، اما من آن را از ناحیه 0.8380 تا 0.8419 علامت گذاری می کنم، و در را برای تنظیمات بالقوه پر کردن محدوده در حالی که به سمت پایان هفته حرکت می کنیم، باز نگه می دارم.

نمودار قیمت چهار ساعته EUR/GBP

نمودار قیمت چهار ساعته EURGBP

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURGBP در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.