بیشترین شکایت مسافران نوروزی از کجا بود؟

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران که مسؤولیت پاسخگویی به مسافران نوروزی را داشت، از دریافت ۹۶ هزار تماس خبر داد و اعلام کرد: بیش از یک هزار و ۶۰۰ شکایت به سامانه «ملی سفر» رسید که بیشترین شکایت‌ها به “تاسیاست اقامتی” و “آژانس‌های مسافرتی” اختصاص دارد. به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی کانون

کد خبر : 188970
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
بیشترین شکایت مسافران نوروزی از کجا بود؟



کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران که مسؤولیت پاسخگویی به مسافران نوروزی را داشت، از دریافت ۹۶ هزار تماس خبر داد و اعلام کرد: بیش از یک هزار و ۶۰۰ شکایت به سامانه «ملی سفر» رسید که بیشترین شکایت‌ها به “تاسیاست اقامتی” و “آژانس‌های مسافرتی” اختصاص دارد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، سامانه ملی سفر (۰۹۶۲۹) از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ به ۹۵ هزار و ۶۷۸ تماس در حوزه‌های مختلف، از جمله اطلاعات راه‌ها، وضعیت آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، امداد خودرو و اماکن پذیرایی، مراکز درمانی و مراکز خدمات رفاهی، پاسخ داده است. ارائه خدمات نوروزی به گردشگران خارجی به زبان‌های انگلیسی و عربی از دیگر اقدامات این سامانه بود.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در بازه زمانی ۱۸ روزه، بیشترین تماس‌های گرفته شده با سامانه ۰۹۶۲۹ به درخواست گردشگران در زمینه اطلاعات مربوط به “اماکن اقامتی” با نزدیک به ۲۵ هزار مورد، “اطلاعات راه‌ها و وضعیت ترافیکی جاده‌های مواصلاتی” با بیش از ۲۲ هزار تماس و پس از آن “وضعیت آب و هوای مناطق مختلف” با ۱۶ هزار و ۴۳۲ مورد تماس اختصاص داشت.

همچنین، در این دوره زمانی، بیش از یک هزار و ۶۰۰ شکایت در سامانه ملی سفر ثبت شد که بیشتر به انتقاد و شکایت از مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی ارتباط داشت. در این بازه زمانی، ۲۱۶ مورد تقدیر و تشکر از تاسیسات گردشگری و خدماتی نیز ثبت شد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.