بیانیه وزیر بهداشت در مورد دومین روز ملی کانادا در مورد COVID-19

[ad_1] بیانیه بیانیه وزیر بهداشت در مورد دومین روز ملی کانادا در مورد COVID-19 11 مارس 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا و آژانس بهداشت عمومی کانادا امروز، ژان ایو دوکلوس، وزیر محترم بهداشت بیانیه زیر را برای تأمل در مورد دو سالی که از زمانی که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد کووید-19 به

کد خبر : 177571
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
بیانیه وزیر بهداشت در مورد دومین روز ملی کانادا در مورد COVID-19

[ad_1]

بیانیه

11 مارس 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا و آژانس بهداشت عمومی کانادا

امروز، ژان ایو دوکلوس، وزیر محترم بهداشت بیانیه زیر را برای تأمل در مورد دو سالی که از زمانی که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد کووید-19 به عنوان یک بیماری همه گیر می گذرد، صادر کرد:

“امروز، در دومین روز ملی بزرگداشت COVID-19، ما زمانی را برای عزاداری برای افرادی که از دست دادیم، و همچنین شناسایی کسانی که بیمار شدند و کسانی که هنوز از COVID-19 طولانی رنج می برند، اختصاص می دهیم. روزی که در آن ما کارکنان مراقبت های بهداشتی خود را که بسیار فداکاری کردند و دو سال را در خط مقدم برای محافظت از همه ما سپری کردند، به رسمیت می شناسیم و قدردانی می کنیم. از زمان شروع همه گیری، چه در زندگی حرفه ای و چه در زندگی شخصی ما.”

اکنون دو سال است که COVID-19 بر زندگی روزمره ما مسلط شده است. این سیستم مراقبت های بهداشتی ما را تحت فشار قرار داده است، اقتصاد ما را مختل کرده است و نحوه تعامل هر روزه ما را تغییر داده است.
با این حال، دلیلی داریم که به آینده امیدوار باشیم، زیرا اکنون در مکان بسیار متفاوتی نسبت به مارس 2020 هستیم.

امروزه، ما بیش از هر زمان دیگری در مورد COVID-19 می دانیم. ما واکسن‌های ایمن و مؤثر و جمعیت بسیار واکسینه شده داریم. ما ابزارهای آزمایشی و نظارتی داریم که به ما امکان می دهد انواع جدیدی از نگرانی را شناسایی کنیم و شیوع ویروس را ردیابی کنیم. ما همچنین درمان‌های جدیدی داریم که می‌تواند به جلوگیری از بیماری‌های جدی بیماران کمک کند. به لطف تلاش‌های جمعی ما، کانادا با موفقیت بزرگ‌ترین کمپین ایمن‌سازی در تاریخ کشورمان را با نزدیک به 85 درصد از افراد واجد شرایط در کانادا به طور کامل واکسینه کردند.

هر چقدر هم که می‌خواهم بگویم می‌توانیم ورق همه‌گیری را ورق بزنیم، درست نیست. آینده نامشخص است، زیرا COVID-19 غیرقابل پیش بینی است.

دولت ما به تصمیم گیری بر اساس بهترین علم ادامه می دهد و توصیه ها و اقدامات بهداشت عمومی ما را بر اساس تکامل ویروس تنظیم می کند.

و پس از دو سال پیروی از اقدامات فردی بهداشت عمومی – مانند انتخاب واکسینه شدن، پوشیدن ماسک، حفظ فاصله و ماندن در خانه زمانی که کانادایی‌ها می‌دانند که برای ایمن نگه داشتن خود و یکدیگر چه کنند. من کانادایی‌ها را در همه جا تشویق می‌کنم که از همه ابزارهایی که اکنون در اختیار داریم برای زندگی با ویروس استفاده کنند.

در پایان، من به‌ویژه می‌خواهم کار عظیم و پایدار ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی ما را در سراسر این همه‌گیری به رسمیت بشناسم. امیدوارم در شناسایی و تشکر از پزشکان، پرستاران، داروسازان، پژوهشگران، کارکنان پشتیبانی شخصی، و همچنین تمامی کارکنان خط مقدم و ضروری که جان خود را برای محافظت از کانادایی‌ها در خط مقدم قرار دادند، به من بپیوندید. کانادایی‌هایی که در بخش مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کنند با به خطر انداختن خود و خانواده‌هایشان و کارکردن ساعت‌های بسیار طولانی -اغلب تحت استرس شدید- فداکاری‌های شخصی زیادی انجام داده‌اند تا به مردم کانادا کمک کنند تا بدترین وضعیت همه‌گیری را پشت سر بگذارند.

در دو سال خیلی چیزها تغییر کرده است. از اینکه به انجام وظیفه خود ادامه می دهید متشکرم. کانادایی ها با هم این همه گیری را از سر خواهند دید. من همچنان امیدوار، مصمم و به آنچه تاکنون با هم به دست آورده ایم، افتخار می کنم.”

ارجمند ژان ایو دوکلوس، PC، MP

مخاطب

ماری فرانس پرولکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

روابط رسانه ای
بهداشت کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.