به نظر می رسد EUR/USD در سالانه زیر 1.1600 کم باشد ، داده های اتحادیه اروپا/ایالات متحده ، سقف بدهی در تمرکز است

[ad_1] کاهش ارزش یورو/دلار به پایین ترین سطح 14 ماه گذشته هفته گذشته رسید. احساسات محتاطانه دلار آمریکا را پیش از تغییر اشتغال ADP ترجیح می دهد. فیلی باستر برای محدودیت بدهی در حالی که بایدن با رد حزب جمهوریخواه مبارزه می کند ، نگرانی های فدرال رزرو برتری دارد. فروش خرده فروشی منطقه یورو

کد خبر : 113337
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
به نظر می رسد EUR/USD در سالانه زیر 1.1600 کم باشد ، داده های اتحادیه اروپا/ایالات متحده ، سقف بدهی در تمرکز است

[ad_1]

  • کاهش ارزش یورو/دلار به پایین ترین سطح 14 ماه گذشته هفته گذشته رسید.
  • احساسات محتاطانه دلار آمریکا را پیش از تغییر اشتغال ADP ترجیح می دهد.
  • فیلی باستر برای محدودیت بدهی در حالی که بایدن با رد حزب جمهوریخواه مبارزه می کند ، نگرانی های فدرال رزرو برتری دارد.
  • فروش خرده فروشی منطقه یورو ، سفارشات کارخانه آلمان و Fedspeak نیز باید رعایت شود.

یورو/دلار در حدود 1.1590 کاهش می یابد و ضررهای روز سه شنبه را به عنوان جلسه چهارشنبه اروپا افزایش می دهد. این جفت ارز اصلی از دلار آمریکا برای تقویت خرس ها به پایین ترین سطح سال گذشته در هفته گذشته اشاره می کند.

با این اوصاف ، شاخص دلار آمریکا (DXY) برای دومین روز پیاپی در وضعیت محکم تری قرار دارد و 0.06 درصد در روز در حدود 94.05 ساعت تا زمان مطبوعات افزایش یافته است. با انجام این کار ، سنج دلار به بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده در شمال می پردازد که 1.6 واحد پایه (bps) حداکثر 1.547 درصد افزایش یافته است.

پشت این تصمیم ، بلاتکلیفی در مورد محرک های آمریکا و تمدید محدودیت بدهی ها نهفته است.

اگرچه جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا ، اخیراً گفته است ، به نقل از رویترز ، “خروج از فیلیبستر برای محدود کردن بدهی یک احتمال واقعی است” ، اما بازارها بر سر تصویب سقف بدهی اصلی در میان کنترل جمهوری خواهان در سنا همچنان اختلاف نظر دارند. با این وجود ، مودیز غول رتبه بندی جهانی در مورد غلبه بر بن بست سیاست خوش بین است در حالی که بایدن آماده است تا در مورد سقف هزینه های زیرساخت مصالحه کند.

در جاهای دیگر ، اخبار تحقیقات نماینده تجاری آمریکا (USTR) در مورد حذف واردات چین و تماس تلفنی بایدن رئیس جمهور آمریکا با همتای چینی خود شی جین پینگ ، که آمادگی خود را برای احترام به توافق تایوان نشان می دهد ، خریداران را امیدوار می کند.

شایان ذکر است که ناهنجاری های فدرال رزرو پس از تقویت PMI های ایالات متحده و همچنین اظهارنظرهای تند سیاست گذاران فدرال رزرو ایالات متحده ، که به نوبه خود از بازده خزانه داری ایالات متحده حمایت می کند و به دلار آمریکا کمک می کند ، شتاب گرفت. اگرچه کسری تجاری بی سابقه در ایالات متحده و چالش اخیر از نوع دلتا کووید ، فراموش نکردن خطرات مالی ناشی از چین ، شاهین را به هم می ریزد. عدم قطعیت درباره انتخاب مجدد جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، در همین راستا می تواند باشد ، زیرا برخی از سیاستگذاران سنا از سبک پاول خوششان نمی آید.

از سوی دیگر ، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) کریستینا لاگارد و عضو شورای مدیریت و همچنین رئیس بانک فرانسه ، فرانسوا ویلروی دو گالهاو ، ترس از تورم را رد می کنند. همین امر سفارشات کارخانه آلمان امروز و فروش خرده فروشی منطقه یورو برای ماه آگوست را برای انگیزه تازه برجسته می کند.

اگرچه ، توجه عمده ای به تغییر اشتغال ADP ایالات متحده در ماه سپتامبر خواهد شد ، که انتظار می رفت 428K در مقابل 374K قبل باشد. مهمتر از همه ، کاتالیزورهای خطر احتمالاً دستورالعمل های کلیدی پیش از برنامه NFP آمریکا در روز جمعه خواهند بود.

بخوانید: تغییر اشتغال ADP ایالات متحده پیش نمایش سپتامبر: بله ، همه چیز در مورد فدرال رزرو است

تجزیه و تحلیل فنی

EUR/USD شکل پرچم خرس را در نمایش چهار ساعته (4H) در میان کاهش گرایش صعودی MACD نشان می دهد ، که به نوبه خود نزولی آشکاری را نسبت به پایین ترین سطح سالانه 1.1562 نشان می دهد. با این حال ، شکستن حمایت پرچم اعلام شده ، نزدیک به 1.1580 ، برای فروشندگان برای محکم کردن چنگال ضروری است. در همین حال ، عقب نشینی اصلاحی در زیر همگرایی 50-SMA ، خط بالای پرچم و خط روند شیب دار نزولی از اواسط سپتامبر ، نزدیک 1.1640 مبهم است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.