به روز رسانی COVID-19 دولت کانادا برای مردم و جوامع بومی ، هفته 2 آگوست

[ad_1] 4 اوت 2021 – اتاوا ، منطقه سنتی Algonquin بدون مجوز ، انتاریو – خدمات بومی کانادا خدمات بومی کانادا (ISC) متعهد به حمایت از جوامع بومی در پاسخ به COVID-19 است و به همکاری نزدیک با سازمانهای بومی و دولتهای استانی و منطقه ای ادامه می دهد. هفته گذشته ، دولت کانادا 66

کد خبر : 96922
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۵۸
به روز رسانی COVID-19 دولت کانادا برای مردم و جوامع بومی ، هفته 2 آگوست

[ad_1]

4 اوت 2021 – اتاوا ، منطقه سنتی Algonquin بدون مجوز ، انتاریو – خدمات بومی کانادا

خدمات بومی کانادا (ISC) متعهد به حمایت از جوامع بومی در پاسخ به COVID-19 است و به همکاری نزدیک با سازمانهای بومی و دولتهای استانی و منطقه ای ادامه می دهد.

هفته گذشته ، دولت کانادا 66 میلیونمین دوز واکسن COVID-19 را دریافت کرد. این یک موفقیت باورنکردنی در تلاش برای واکسیناسیون است ، زیرا در حال حاضر واکسن های کافی برای واکسیناسیون کامل تمام افراد واجد شرایط در کانادا وجود دارد. از سوم آگوست ، نزدیک به 60 میلیون دوز واکسن COVID-19 در سراسر کشور توزیع شده است.

تا 3 آگوست 2021 ، بیش از 86 درصد از افراد 12 ساله و بالاتر حداقل یک دوز واکسن COVID-19 را در جوامع اول ، Inuit و سرزمینی دریافت کرده اند. از این گروه ، بیش از 64 درصد دوز دوم خود را دریافت کرده اند. بر اساس گزارش آژانس بهداشت عمومی کانادا ، بیش از 83 of از افراد 12 سال به بالا یک دوز دریافت کرده اند ، 63 درصد دو دوز را تا 30 ژوئیه 2021 دریافت کرده اند.

ISC با مشارکت ملل اول ، دولتهای استانی و منطقه ای و ارائه دهندگان خدمات اضطراری شخص ثالث ، از جوامع ملل اول در خطر آتش سوزی وحشی و کسانی که در حال حاضر تحت تأثیر آنها قرار گرفته اند ، حمایت می کند. تخلیه حریق پیچیدگی و چالش های مرتبط با مدیریت همه گیری را بیشتر کرده است. با این حال ، ISC با شرکای مراقبت های بهداشتی و واحدهای بهداشت عمومی محلی همکاری می کند تا از اجرای اقدامات مناسب بهداشت عمومی برای محافظت از افراد فرار شده از خطرات COVID-19 حمایت کند و از دسترسی یکپارچه به خدمات بهداشتی ، از جمله حمایت از سلامت روان ، اطمینان حاصل کند.

در شرایطی که جوامع تخلیه شده اند ، شوراهای قبیله ای ، مقامات بهداشت محلی و دولت کانادا از تجهیزات حفاظتی شخصی ، واکسن ها ، آزمایشات و کارکنان مراقبت های بهداشتی در دسترس اعضای جامعه اطمینان می دهند.

در جوامع کشورهای اول انتاریو که در آتش سوزی جنگل ها آسیب دیده اند ، ISC با شرکای خود همکاری می کند تا دسترسی مهاجران به بهداشت و حمایت اجتماعی از نظر فرهنگی را در طول اقامت در جامعه میزبان خود ، از جمله دسترسی به مراقبت های اولیه ، خدمات بهداشت روانی ، فعالیتهای تفریحی و گردشها ، فراهم کند. و همچنین پشتیبانی برای اسکان ، غذا ، حمل و نقل و امنیت.

مناطق ISC و جوامع بومی در سراسر کشور برای ترویج و اجرای واکسیناسیون COVID-19 برای مردم بومی قدم برداشته اند. ما از همه کسانی که اولین دوز واکسن را دریافت کرده اند تشکر می کنیم و به همه کانادایی ها یادآوری می کنیم که حتماً برای نوبت دوم نوبت خود را رزرو کنید تا از پیامدهای بیماری شدید مانند بستری شدن و مرگ ، به ویژه در مورد نوع دلتا محافظت کنید.

برای نمونه های جمع آوری شده در هفته 4 ژوئیه 2021 ، نوع دلتا بیش از 70 of از انواع COVID-19 در کانادا را شامل می شد. این نوع نسبت به سایر انواع نگران کننده قابل انتقال بیشتر است و ممکن است شدیدتر باشد و برای محافظت بهتر نیاز به ایمن سازی کامل دارد. به همین دلایل ، احیای موارد COVID-19 هنوز امکان پذیر است. پیروی از اقدامات بهداشت عمومی و ایمن سازی کامل در این زمان بازگشایی ضروری است.

در حالی که ما هنوز برخی از شیوع ها را درگیر می کنیم که عمدتا افراد غیر ایمن یا تا حدی واکسینه شده اند ، در شش ماه گذشته شاهد کاهش مداوم تعداد موارد فعال بیش از 90 بوده ایم. تا 30 ژوئیه 2021 ، این وزارتخانه از 20 جامعه ملل اول در آلبرتا ، ساسکاچوان ، مانیتوبا و انتاریو مطلع است که به دلیل نوع دلتا تحت تأثیر موارد COVID-19 قرار گرفته اند. در انتاریو ، به لطف تلاش های فوق العاده رهبری جامعه و دیگر شرکای فدرال ، استانی ، بهداشتی و غیر دولتی ، هیچ موردی در COVID-19 فعال در کشور اول کاشچوان وجود ندارد.

شیوع بیماری گاما COVID-19 در یوکون در حال کند شدن است و خطر فعلی برای ساکنان یوکون کم است. در حال حاضر تعداد موارد فعال به زیر 100 رسیده است و موارد جدید در روز همچنان کمتر از 10 نفر است. از 4 آگوست 2021 ، دولت یوکون دیگر از مردم نمی خواهد هنگام ورود به سرزمین خود را منزوی کرده و از ماسک استفاده کنند. فضاهای عمومی داخلی ، یا رعایت فاصله فیزیکی در کافه ها و رستوران ها ، به این م allowingسسات اجازه می دهد تا به ظرفیت کامل خود مانند قبل از همه گیری برسند.

ISC همچنان از دولت نوناووت و نوناووت تونگاویک حمایت می کند تا اطمینان حاصل شود که آنها منابع مورد نیاز برای اداره واکسن های COVID-19 و تلاش های خود را برای ارتقاء ایمنی و اهمیت واکسیناسیون در بین نوناوومیوت دارند.

توجه به این نکته ضروری است که با ادامه تسهیل اقدامات محدود کننده بهداشت عمومی در استانها و مناطق ، این کاهش به میزان خطرات فعلی در و اطراف جوامع آنها بستگی دارد ، که از نرخ های COVID-19 مطلع می شود ، وجود انواع مختلف نگرانی ، پوشش واکسیناسیون در هر حوزه قضایی ، ظرفیت بهداشت عمومی و مراقبت های بهداشتی و آسیب پذیری های جامعه. مردم باید به توصیه های جامعه خود در مورد استفاده از اقدامات پیشگیرانه شخصی مانند استفاده از ماسک ، رعایت فاصله فیزیکی و دریافت هر دو دوز واکسن COVID-19 موجود در کانادا عمل کنند.

تا 3 آگوست 2021 ، داده های COVID-19 زیر تأیید شده است:

  • 34،607 مورد مثبت کووید -19 تایید شده است
  • 279 مورد فعال
  • 33،933 مورد بهبود یافته
  • 395 کشته

تحت چالش نوآوری جامعه واکسن دولت کانادا ، بیش از 100 پروژه با محوریت جامعه برای ارتقاء اعتماد به واکسن و تقویت اقدامات بهداشت عمومی ، شامل 25 پروژه توسط جوامع بومی ، در حال اجرا است. این ابتکارات در سراسر کشور ، به زبانهای مختلف بومی انجام می شود. رهبران و پیام رسانان معتمد جامعه اطلاعاتی در مورد واکسیناسیون COVID-19 ارائه می دهند که از نظر فرهنگی مناسب ، هدفمند و آگاه است.

نیروهای مسلح کانادا (CAF) بخش مهمی از واکنش کل دولت کانادا به همه گیری است. CAF خوشحال است که در همکاری نزدیک با شرکای رهبری استانی ، سرزمینی و بومی به منظور پشتیبانی اضطراری از همه اعضای جامعه آسیب دیده از شیوع COVID-19 اخیر ادامه می دهد. تا اوت 2021 ، CAF از آغاز همه گیری به بیش از 100 جامعه بومی در سراسر کانادا کمک کرده است. CAF آماده است تا در هر کجا و هر زمان که دولت برای حمایت از کانادایی ها به آنها نیاز دارد پاسخ دهد.

به عنوان بخشی از عملیات VECTOR ، که حمایت CAF از دولت های فدرال ، استانی و سرزمینی در توزیع واکسن های COVID-19 است ، دو هفته پیش CAF حمایت خود را از عملیات Remn Immunity 2.0 Ornge به پایان رساند. این عملیات با هدف واکسیناسیون تقریباً 6000 جوان 12 تا 17 ساله در 31 منطقه انتاریو در مناطق اولیه ملل و موسونی انجام شد.

به عنوان بخشی از عملیات LASER ، که پاسخ CAF به یک وضعیت همه گیر جهانی است ، رنجرز کانادایی در حال تلاش برای پاسخگویی به COVID-19 در Attampiskiskat First Nation در انتاریو و Hatchet Lake First Nation در ساسکاچوان هستند.

رنجرز کانادایی نیز در بسیاری از جوامع سراسر کشور به عنوان Sentinels برای کمک به شناسایی خواسته های نوظهور فعال شده است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.