به روز رسانی یورو – EUR/USD ممکن است دوباره آزمون 105.00 در مورد تورم ضعیف تر از حد انتظار آلمان انجام شود.

[ad_1] EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل توصیه شده توسط Nick Cawley راهنمای نام تجاری جدید Q1 2023 ما را دانلود کنید برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط اداره آمار فدرال (دستاتیس)، تورم آلمان در ماه دسامبر برای دومین

کد خبر : 301740
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 ژانویه 2023 - 18:57
به روز رسانی یورو – EUR/USD ممکن است دوباره آزمون 105.00 در مورد تورم ضعیف تر از حد انتظار آلمان انجام شود.

[ad_1]

EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

توصیه شده توسط Nick Cawley

راهنمای نام تجاری جدید Q1 2023 ما را دانلود کنید

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط اداره آمار فدرال (دستاتیس)، تورم آلمان در ماه دسامبر برای دومین ماه متوالی کاهش یافت. تورم اولیه قیمت مصرف کننده سالانه از 10 درصد در نوامبر به 8.6 درصد کاهش یافت و کمتر از انتظارات بازار 9.0 درصد بود. تورم هماهنگ اتحادیه اروپا نیز از 11.3 درصد در ماه قبل به 9.6 درصد کاهش یافت. نتایج نهایی دسامبر در 17 ژانویه 2023 منتشر خواهد شد.

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله EUR/USD

بازده اوراق قرضه دولتی منطقه یورو در روز دوشنبه کاهش یافت، که بخشی کوچک از حرکت اخیر آنها را افزایش داد زیرا معامله گران شروع به کاهش انتظارات افزایش بیش از حد نرخ بهره بانک مرکزی اروپا کردند. بازده باند 10 ساله آلمان 8 واحد پایه در روز کاهش می یابد، در حالی که BTP های 10 ساله ایتالیا 11 واحد پایه در جلسه کاهش می یابد.

بازده 10 ساله BTP ایتالیایی، 3 ژانویه 2023

image2.png

ارز واحد امروز در برابر دلار آمریکا تحت فشار است و فروش امروز باعث شده است که یورو/دلار تمام سودهای سه هفته اخیر را از بین ببرد. این جفت ارز امروز از شکستن به زیر 1.0500 خودداری کرد، اما اگر معامله گران همچنان به قیمت گذاری در بانک مرکزی اروپا ضعیف تر ادامه دهند، ممکن است این سطح را دوباره آزمایش کنند. تنظیمات فنی با این جفت در حال حاضر زیر sma 20 روزه ترکیب شده است در حالی که EUR/USD بالاتر از میانگین متحرک 50 و 200 روزه باقی مانده است. کراس اوور مای 50/200 روزه در 29 دسامبر یک “صلیب طلایی” صعودی ایجاد کرد. EUR/USD ممکن است به دنبال یافتن محدوده اولیه با 105.00-107.35 باشد که احتمالا حمایت و مقاومت را در حال حاضر ایجاد می کند.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD 3 ژانویه 2023

image3.png

نمودارها از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شورت

OI

روزانه 50% -23٪ 3%
هفتگی 30% -19٪ 0%

تحویل شارپ در موقعیت‌های طولانی مدت خالص یورو/دلار آمریکا

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 42.83 درصد از معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.34 به 1 است. نت-شورت معامله گران 11.71 درصد کمتر از دیروز و 9.37 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. با این حال، معامله‌گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته، کوتاه‌تر هستند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت یورو/دلار آمریکا ممکن است به زودی کاهش یابد، علیرغم این واقعیت که معامله گران به طور خالص کوتاه می مانند.

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.