به روز رسانی در مورد خط مشی واکسیناسیون کووید-19 برای اداره عمومی اصلی از جمله RCMP

[ad_1] واکسیناسیون یکی از مؤثرترین ابزارهایی است که در اختیار ما برای محافظت از سلامت عمومی گسترده تر در مواجهه با کووید-19 و جلوگیری از شیوع بیماری در آینده است. واکسیناسیون – که در ترکیب با اقدامات پیشگیرانه بهداشت عمومی استفاده می شود – بهترین محافظت در دسترس را برای کانادایی ها ارائه می دهد.

کد خبر : 124843
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۵۳
به روز رسانی در مورد خط مشی واکسیناسیون کووید-19 برای اداره عمومی اصلی از جمله RCMP

[ad_1]

واکسیناسیون یکی از مؤثرترین ابزارهایی است که در اختیار ما برای محافظت از سلامت عمومی گسترده تر در مواجهه با کووید-19 و جلوگیری از شیوع بیماری در آینده است. واکسیناسیون – که در ترکیب با اقدامات پیشگیرانه بهداشت عمومی استفاده می شود – بهترین محافظت در دسترس را برای کانادایی ها ارائه می دهد.

سیاست جدیدی که نیاز به واکسیناسیون دارد توسط دولت کانادا در 6 اکتبر 2021 اعلام شد و برای تقریباً 268000 کارمند دولتی فدرال در اداره عمومی اصلی (CPA) از جمله اعضا و نیروهای ذخیره RCMP اعمال می شود. مدیریت عمومی اصلی شامل بخش ها و سازمان هایی است که در جدول های I و IV نام گذاری شده اند قانون مدیریت مالی.

این شرط چه کارمندان دورکار باشند، چه از راه دور یا در محل کار می کنند، اعمال می شود. از 15 نوامبر، کارمندان دولتی که از افشای وضعیت خود سرباز می زنند یا تمایلی به واکسینه شدن کامل ندارند، بدون حقوق در مرخصی اداری قرار خواهند گرفت.

کارمندان دولتی موظف بودند تا 29 اکتبر وضعیت واکسیناسیون خود را تأیید کنند و این کار را انجام داده اند. مانند هر کارفرمای بزرگ، در هر مقطع زمانی، کارکنانی در مرخصی با حقوق هستند، اخیراً استخدام شده اند، شغل خود را تغییر داده اند یا اخیراً پس از مرخصی به کار بازگشته اند. کسانی که در حال حاضر در مرخصی هستند باید گواهینامه خود را در جدول زمانی مرتبط با بازگشت خود ارائه دهند. تعدادی از کارمندان دولتی نیز هستند که گواهینامه خود را به صورت کاغذی ارائه می کنند و این پرونده ها همچنان در حال تشکیل است. داده های جمع آوری واکسیناسیون همچنان به صورت هفتگی در دسترس و به روز می شود.

کارمندان موظف به ارائه یک گواهی واقعی هستند که به یک سابقه با اعتبار قانونی تبدیل می شود. اظهار نادرست به منزله نقض این قانون است ارزش ها و کدهای اخلاقی برای بخش عمومی و ممکن است منجر به اقدامات انضباطی تا و از جمله فسخ شود.

کلیه اطلاعات گواهی ارائه شده توسط کارکنان منوط به تأیید و ممیزی است. مدیران حق دارند در هر زمان برای تأیید گواهی کارمند، مدرکی مبنی بر واکسیناسیون درخواست کنند، و باید در قالبی باشد که از نظر فدرال، استانی یا منطقه ای به رسمیت شناخته شود (که توسط کارفرما تعریف می شود).

درخواست‌ها برای اسکان بر اساس مورد به مورد ارزیابی می‌شوند، یعنی با در نظر گرفتن حقایق و شرایطی که ممکن است منحصر به فرد یا محل کار باشد، و همیشه مطابق با ابزارهای سیاست مرتبط دولت کانادا است.

کارفرمایان موظف هستند اطمینان حاصل کنند که بر اساس چندین دلیل ممنوع علیه افراد تبعیض قائل نمی شوند. این چیز جدیدی نیست: در سطح فدرال، قانون حقوق بشر کانادا از سال 1977 برقرار بوده است و خدمات عمومی مدتهاست که فرآیندهایی را برای بررسی درخواست های اقامت در جریان است.

مدیران به تنهایی این تصمیمات را نمی گیرند. آنها توسط متخصصان منابع انسانی با تجربه که از دفتر مدیر ارشد منابع انسانی راهنمایی های خط مشی دریافت می کنند، پشتیبانی می شوند و توسط مشاوران حقوقی و حفظ حریم خصوصی پشتیبانی می شوند. رویه های داخلی برای رسیدگی به این درخواست ها باید کاملاً با قانون حفظ حریم خصوصی و ابزارهای مربوط به سیاست دولت کانادا. تمام داده های مربوط به درخواست های کارکنان برای اسکان و وضعیت واکسیناسیون آنها مطابق با قانون حفظ حریم خصوصی، سیاست حفاظت از حریم خصوصی و اسناد مربوط به آن.

واکسیناسیون در حال حاضر شرط استخدام برای CPA است. مانند سایر شرایط استخدام، این امر مستلزم جمع آوری اطلاعات برای انطباق و دستیابی به اهداف ایمنی و بهداشت سیاست است. برنامه جدید برای جمع آوری گواهی واکسیناسیون کارمندان دولتی به طور هدفمند در یک سیستم موجود مطابق با الزامات حریم خصوصی و امنیتی دولت توسعه یافته است. ملاحظات حفظ حریم خصوصی در نحوه طراحی خط مشی و چگونگی ادامه اجرای آن نقش اساسی دارند.

این سیاست در مورد اطمینان از این است که بسیاری از کارمندان دولتی که قادر به واکسینه شدن هستند واکسینه می شوند. همه کارکنان، صرف نظر از جایی که کار می کنند، تحت پوشش این سیاست برای محافظت از سلامت و ایمنی خود هستند. این سیاست به گونه‌ای اجرا شده است که به کارمندان گام‌ها و حمایت‌هایی می‌دهد تا به آنها در تمام راه واکسیناسیون کامل کمک کند. این شامل ارائه منابع معتبر اطلاعات و نکات، ابزارها و پشتیبانی می شود تا آنها را قادر سازد تا با این خط مشی مطابقت داشته باشند.

در مجموع، بیش از یک چهارم میلیون کارمند شامل الزامات خدمات عمومی فدرال اعلام شده در 6 اکتبر هستند. داشتن نیروی کار کاملاً واکسینه شده به این معنی است که نه تنها محل کار ایمن تر است، بلکه جوامعی که در آن کارمندان دولتی زندگی و کار می کنند نیز امن تر هستند. این به معنای محافظت بهتر برای افرادی است که به نقاط خدمات دسترسی دارند، و توانایی کانادا را برای حفظ بهبود اقتصادی در هر جایی که کارمندان دولتی زندگی و کار می کنند، تقویت می کند.

واکسیناسیون به کارکنان کمک می کند تا اطمینان داشته باشند که همه اقدامات برای اطمینان از ایمنی محل کار آنها در هر کجا که باشد انجام شده است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.