برک اوت EUR/USD شتاب افزایش می یابد اما مقاومت فیبوناچی در رادار

[ad_1] چشم انداز یورو/دلار آمریکا: یورو/دلار آمریکا این هفته نزدیک به 2.5 درصد افزایش یافته و به بهترین سطح خود از فوریه 2022 رسیده است قیمت‌گذاری مجدد انتظارات نرخ بهره پس از نرم‌تر از حد انتظار ایالات متحده تورم داده ها ممکن است مسئول حرکات اخیر در فضای FX باشند پویایی بازار و مثبت ممکن

کد خبر : 374930
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۳
برک اوت EUR/USD شتاب افزایش می یابد اما مقاومت فیبوناچی در رادار

[ad_1]

چشم انداز یورو/دلار آمریکا:

  • یورو/دلار آمریکا این هفته نزدیک به 2.5 درصد افزایش یافته و به بهترین سطح خود از فوریه 2022 رسیده است
  • قیمت‌گذاری مجدد انتظارات نرخ بهره پس از نرم‌تر از حد انتظار ایالات متحده تورم داده ها ممکن است مسئول حرکات اخیر در فضای FX باشند
  • پویایی بازار و مثبت ممکن است به نفع یورو در هفته آینده

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: طلا جرقه ای در داده های ضعیف تورم ایالات متحده پیدا کرد، یورو/دلار آمریکا به اوج جدید سال 2023 رسید

EUR/USD در هفته گذشته افزایش یافت و نزدیک به 2.5 درصد افزایش یافت و به بهترین سطح خود از فوریه 2022 رسید و بهترین عملکرد هفتگی خود را در تقریباً هشت ماه گذشته ثبت کرد.

رشد قوی یورو عمدتاً ناشی از ضعف گسترده دلار آمریکا بود که به دنبال داده‌های CPI و PPI آمریکا کمتر از حد انتظار بود. برای زمینه، هر دو شاخص به سمت نزولی متعجب شدند و نشان می‌دهند که فشارهای قیمتی در اقتصاد آمریکای شمالی سریع‌تر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد کاهش می‌یابد، وضعیتی دلگرم‌کننده برای فدرال رزرو.

داده های اقتصادی هفته گذشته

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

پیشرفت در جبهه تورم باعث شد که بازارها مجدداً مسیر صعود فدرال رزرو را کاهش دهند. اگرچه شانس افزایش یک چهارم امتیازی در گردهمایی FOMC این ماه تقریباً بدون تغییر باقی ماند، معامله گران شرط بندی را به نفع تعدیل 25 واحد پایه اضافی در ماه سپتامبر باز کردند. این بدان معناست که بانک مرکزی ممکن است به زودی در آستانه پایان دادن به کمپین سخت گیری خود باشد.

ارزیابی مجدد انتظارات نرخ بهره فشار نزولی شدیدی را بر بازدهی خزانه داری ایالات متحده، به ویژه در انتهای منحنی، وارد کرد. برای ارائه رنگ، اسکناس 2 ساله در بالاترین سطح خود در 16 سال گذشته، نزدیک به 5.11 درصد، پنجشنبه گذشته معامله شد، اما اواخر این هفته، پس از آخرین تحولات، به 4.74 درصد بازگشت.

با تمرکز بر هفته آینده، تقویم اقتصادی تا حدودی خواهد بود. در ایالات متحده، تنها انتشار یادداشت، گزارش خرده فروشی ژوئن در روز سه شنبه خواهد بود. در منطقه یورو، داده‌های CPI ژوئن می‌تواند توجه زیادی را به خود جلب کند، اما بعید است که منبع بزرگی از نوسانات باشد، زیرا تخمین دوم و نهایی خواهد بود، که به طور کلی اصلاحات کمی را در مقایسه با گزارش فلش به همراه دارد.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله EUR/USD

داده های ورودی در ایالات متحده و اتحادیه اروپا

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

با توجه به اینکه طی چند روز آینده هیچ رویداد مهمی با تأثیرگذاری بالا در جریان نیست و فدرال رزرو در آستانه نشست 25 تا 26 جولای وارد دوره خاموشی خود شده است، هیچ کاتالیزور قابل توجهی وجود ندارد که بتواند روایت بازار را به نفع دلار آمریکا تغییر دهد. در برابر این پس‌زمینه، EUR/USD می‌تواند پیشرفت اخیر خود را افزایش دهد، اما پتانسیل صعودی آن ممکن است با توجه به شرایط خرید بیش از حد این جفت در فضای FX محدود باشد.

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

EUR/USD در روزهای اخیر در حال افت بوده و مقاومت فنی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته است. در روز جمعه، این جفت ارز موفق شد پیشرفت خود را افزایش دهد و آخرین شکست را حفظ کرد و نزدیک به 1.1237 معامله شد، بالاترین نرخ ارز از فوریه 2022.

با نگاهی به آینده، اگر قیمت‌ها بتوانند بالای 1.1200 باقی بمانند، احساسات پیرامون یورو می‌تواند بیشتر بهبود یابد، اشتهای صعودی را تقویت کرده و راه را برای حرکت به سمت 1.1275 هموار می‌کند، یعنی اصلاح فیبوناچی 61.8 درصدی فروش ژانویه 2021/سپتامبر 2022. بالاتر از این سقف، توجه به 1.1375 تغییر می کند.

در سمت دیگر، اگر حرکت صعودی محو شود و جای خود را به یک معکوس بازار بدهد، حمایت اولیه در اطراف ناحیه 1.1200 قرار می گیرد. در صورت آزمایش، واکنش قیمت در اطراف این کف کلیدی باید از نزدیک برای راهنمایی کوتاه مدت مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد، با در نظر گرفتن اینکه یک شکست می تواند 1.1115/1.1080 و به دنبال آن 1.1010 را نشان دهد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -12% 9% 3%
هفتگی -36٪ 36% 9%

نمودار فنی EUR/USD

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

ایجاد نمودار فنی EUR/USD با استفاده از TradingView



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.