با نزدیک شدن به پایان چرخه پیاده روی توسط فدرال رزرو توسط Investing.com، دلار ضعیف باقی می ماند

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه نزدیک به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود سقوط کرد زیرا داده‌های ضعیف اقتصادی از این ایده حمایت می‌کند که فدرال رزرو آمریکا ممکن است به پایان چرخه افزایش نرخ خود نزدیک شود. در ساعت 02:55 ET (06:55 به

کد خبر : 343303
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
با نزدیک شدن به پایان چرخه پیاده روی توسط فدرال رزرو توسط Investing.com، دلار ضعیف باقی می ماند

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه نزدیک به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود سقوط کرد زیرا داده‌های ضعیف اقتصادی از این ایده حمایت می‌کند که فدرال رزرو آمریکا ممکن است به پایان چرخه افزایش نرخ خود نزدیک شود.

در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، کمی بالاتر از 101.295 قرار گرفت، درست بالاتر از پایین‌ترین سطح دو ماهه اخیر 101.140 که در اوایل جلسه ثبت شده بود.

دلار در ماه گذشته بر اساس انتظاراتی که تورم چسبنده باعث می شود نرخ بهره بالاتر از آنچه قبلا تصور می شد افزایش یابد، شروع به کار کرد.

با این حال، شکست دو بانک منطقه‌ای ایالات متحده در ماه مارس این انتظارات را کاهش داد و داده‌های اقتصادی ملایم به این باور فزاینده افزوده است که بانک مرکزی ایالات متحده ممکن است به زودی افزایش نرخ‌های بهره را متوقف کند، حرکتی که دلار نزولی است.

داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که ایالات متحده در فوریه به پایین‌ترین سطح خود در نزدیک به دو سال گذشته سقوط کرد و این به دنبال سقوط مؤسسه مدیریت عرضه در روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح ۲۱ ماهه در فوریه بود.

رئیس فدرال رزرو کلیولند روز سه‌شنبه اعلام کرد که بانک مرکزی احتمالاً افزایش نرخ‌های بیشتری را در پیش دارد، زیرا نرخ وجوه فدرال رزرو به بالای 5 درصد رسیده است.

با این حال، با افزایش یک چهارم درصدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو به 4.75 تا 5 درصد در ماه مارس، این می تواند به معنای تنها یک افزایش 25 واحدی بیشتر قبل از توقف باشد.

از سوی دیگر، به طور بالقوه می تواند در اوایل ماه مه 50 واحد افزایش یابد، با رابرت هولزمن، عضو شورای حاکم، در اوایل این هفته اظهار داشت که چنین حرکتی “هنوز روی کارت ها” است.

تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند: «این به عنوان یادآوری این است که بانک مرکزی اروپا در چرخه انقباض خود از فدرال رزرو عقب مانده است و بانک مرکزی اروپا در کاهش سیاست بسیار کندتر عمل می کند.

با 0.1% کاهش در 1.0948 معامله شد، درست پایین تر از اوج دو ماهه خود در روز سه شنبه، که با افزایش 4.8% در فوریه به دلیل رشد قوی در بخش ساخت خودرو کمک کرد.

به طور کلی، ما گمان می کنیم که بازار تمایلی به تعقیب EUR/USD بالای 1.10 نداشته باشد، اما با توجه به نگرانی در مورد سیستم بانکی منطقه ای ایالات متحده. اما یورو/دلار آمریکا بالاتر مطمئناً مسیر سفر را برای بقیه سال نشان می‌دهد.» ING افزود.

با کاهش 0.1 درصدی به 1.2487، از بالاترین سطح ده ماهه سه شنبه، 0.4 درصد کاهش یافت و به 0.6727 رسید، در حالی که 0.1 درصد کاهش یافت و به 131.56 رسید. .

پس از اینکه بانک مرکزی نیوزلند معیار خود را با 50 واحد پایه بالاتر از حد انتظار افزایش داد و اقدامات بیشتر در برابر تورم بالا را نشان داد، 0.6% افزایش یافت و به 0.6348 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.