با صحبت مقامات فدرال رزرو در مورد افزایش بیشتر توسط Investing.com، دلار از پایین ترین سطح یک ساله خود بازگشت

[ad_1] © رویترز نوشته یاسین ابراهیم Investing.com — دلار آمریکا از پایین‌ترین سطح یک ساله خود برگشت، زیرا شرط‌بندی‌ها برای افزایش نرخ بهره در ماه مه پس از اینکه مقامات فدرال رزرو اعلام کردند آمادگی ندارند پرچم سفید را برای افزایش بیشتر نرخ‌ها به اهتزاز درآورند، زیرا تورم همچنان بسیار داغ است. دلار آمریکا که

کد خبر : 345836
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۳۶
با صحبت مقامات فدرال رزرو در مورد افزایش بیشتر توسط Investing.com، دلار از پایین ترین سطح یک ساله خود بازگشت

[ad_1]


© رویترز

نوشته یاسین ابراهیم

Investing.com — دلار آمریکا از پایین‌ترین سطح یک ساله خود برگشت، زیرا شرط‌بندی‌ها برای افزایش نرخ بهره در ماه مه پس از اینکه مقامات فدرال رزرو اعلام کردند آمادگی ندارند پرچم سفید را برای افزایش بیشتر نرخ‌ها به اهتزاز درآورند، زیرا تورم همچنان بسیار داغ است.

دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش ارز اصلی ارزیابی می‌کند، پس از سقوط روزانه به 100.47، 0.56 درصد افزایش یافت که پایین‌ترین سطح از آوریل است.

کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو روز جمعه خواستار افزایش بیشتر نرخ بهره شد و گفت که کار روی تورم هنوز “انجام نشده است”، زیرا تورم “بسیار بالا” باقی مانده است.

مورگان استنلی در یادداشتی گفت: «در واکنش به سخنان او، قیمت گذاری مسیر نرخ بهره در بازار، احتمال افزایش 25 واحدی در نشست ماه مه را به غیر قطعی رساند و احتمال افزایش ماه ژوئن را از ناچیز به حدود 15 درصد رساند. .

Investing.com نشان داد که شرط بندی برای افزایش ۲۵ درصدی نرخ بهره در نشست ماه مه فدرال رزرو از ۶۵ درصد در هفته گذشته به ۸۴ درصد افزایش یافت.

اظهارات تندرو تنها چند روز پس از آن اعلام شد که داده‌ها نشان داد که تورم اصلی بیش از حد انتظار کاهش یافته است، اما تورم اصلی، که قیمت‌های بی‌ثبات مواد غذایی و انرژی را کاهش می‌دهد و توسط فدرال رزرو با دقت بیشتری رصد می‌شود، ثابت ماند.

من این داده‌ها را به‌گونه‌ای تفسیر می‌کنم که نشان می‌دهد ما پیشرفت چندانی در هدف تورمی خود نداشته‌ایم، که باعث می‌شود در چشم‌انداز اقتصادی که در آخرین جلسه FOMC بودم، تقریباً در همان نقطه‌ای قرار بگیرم و در همان مسیر برای سیاست‌های پولی قرار بگیرم. والر افزود.

در هفته‌های اخیر، تمرکز سرمایه‌گذاران بر سرعت سخت‌تر شدن شرایط اعتبار افزایش یافته است، زیرا انتظار می‌رود کاهش وام‌دهی، رشد اقتصادی را مهار کند و از فدرال رزرو در مبارزه با تورم حمایت کند.

والر گفت، اما شرایط مالی به طور قابل توجهی سفت نشده است و افزود که بازار کار قوی و فشرده و همچنین تورم بالاتر از هدف به این معنی است که “سیاست پولی باید بیشتر تشدید شود.”

در حالی که شرط‌بندی‌ها بر روی یک افزایش دیگر نرخ بهره افزایش یافت، سرمایه‌گذاران همچنان انتظار دارند که فدرال رزرو مجبور به کاهش نرخ بهره در اواخر سال جاری شود.

مورگان استنلی افزود: «قیمت کاهش‌ها در اواخر امسال ثابت باقی می‌ماند، با سطح مورد انتظار دسامبر 2023 نرخ وجوه فدرال طی دو هفته گذشته تغییر چندانی نکرده است».

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.