با تعیین مسیر نرخ فدرال رزرو توسط سرمایه گذاران توسط Investing.com، شاخص دلار پایین می آید

[ad_1] © رویترز. نوشته اسکات کانوفسکی Investing.com — به دنبال داده های ناامیدکننده اقتصادی ایالات متحده که ممکن است انتظارات برای افزایش تهاجمی نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش دهد، ارزش دلار از بالاترین سطح 20 ساله خود که در اوایل ماه جاری در روز دوشنبه به آن رسیده بود، اندکی کاهش یافت. در ساعت

کد خبر : 222219
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۱۶
با تعیین مسیر نرخ فدرال رزرو توسط سرمایه گذاران توسط Investing.com، شاخص دلار پایین می آید

[ad_1]


© رویترز.

نوشته اسکات کانوفسکی

Investing.com — به دنبال داده های ناامیدکننده اقتصادی ایالات متحده که ممکن است انتظارات برای افزایش تهاجمی نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش دهد، ارزش دلار از بالاترین سطح 20 ساله خود که در اوایل ماه جاری در روز دوشنبه به آن رسیده بود، اندکی کاهش یافت.

در ساعت 02:38 بامداد EST (0638 GMT)، ارزش دلار – که ارزش دلار را در برابر شش ارز رقیب اندازه گیری می کند – 0.13٪ کاهش یافت و به 103.820 رسید. پس از اینکه فدرال رزرو با افزایش 75 واحدی در تلاشی برای مهار رشد صعودی، شاخص را زیر اوج دو دهه 105.79 قرار داد که در 15 ژوئن لمس شد.

ترس از اینکه این اقدامات فدرال رزرو می تواند باعث رکود اقتصادی جهانی شود، از دلار آمریکا و امنیت نسبی دارایی های دلاری حمایت کرد.

اما در روز جمعه، آخرین قرائت ماه ژوئن از شاخص دانشگاه میشیگان که با دقت تماشا شده بود به پایین ترین حد خود رسید که نشان می دهد آمریکایی ها در بحبوحه افزایش اخیر قیمت ها نسبت به چشم انداز اقتصادی بدبین تر شده اند. خلق و خوی غم انگیز ممکن است باعث شود برخی از سرمایه گذاران پیش بینی های خود را برای پتانسیل ارزیابی مجدد کنند.

ارزهای اصلی اروپا در برابر دلار افزایش یافت. در آستانه برگزاری مجمع بانک مرکزی اروپا در پرتغال این هفته، با 0.12 درصد افزایش به 1.2278 دلار رسید، در حالی که اندکی با 0.05 درصد افزایش به 1.0559 دلار رسید.

در جاهای دیگر، پس از اعلام مقامات شانگهای مبنی بر اینکه شهر در برابر شیوع اخیر کووید-19 پیروز شده است، در نزدیکی خط صاف نگه داشته شده است.

در روسیه نیز پس از سپری شدن مهلت بازپرداخت بدهی خارجی مسکو روی 53.40 دلار ثابت بود و به طور بالقوه کشور را در مسیر نکول قرار می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.