با افزایش مشکلات ناشی از کووید در چین توسط Investing.com، دلار در جریانات پناهگاه امن افزایش یافت

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا روز دوشنبه افزایش یافت، زیرا نگرانی‌ها مبنی بر اینکه تشدید وضعیت کووید در چین باعث توقف بهبود اقتصاد جهانی می‌شود، جریان‌های پناهگاه امن را به وجود آورد. در ساعت 03:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را

کد خبر : 283729
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
با افزایش مشکلات ناشی از کووید در چین توسط Investing.com، دلار در جریانات پناهگاه امن افزایش یافت

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا روز دوشنبه افزایش یافت، زیرا نگرانی‌ها مبنی بر اینکه تشدید وضعیت کووید در چین باعث توقف بهبود اقتصاد جهانی می‌شود، جریان‌های پناهگاه امن را به وجود آورد.

در ساعت 03:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.5 درصد افزایش یافت و به 107.365 رسید که نزدیک به بالاترین سطح خود از 11 نوامبر است.

چندین شهر چین در آخر هفته شاهد افزایش بی سابقه ای در موارد جدید کووید-19 بودند، در حالی که این کشور اولین مرگ ناشی از کووید-19 را در تقریباً شش ماه گذشته در روز شنبه و دو مورد دیگر در روز یکشنبه گزارش شد.

افزایش آلودگی ها منجر به اعمال قرنطینه های جدید در چندین مرکز مالی، از جمله پایتخت پکن و مرکز اقتصادی شانگهای شد که این نگرانی را ایجاد کرد که فعالیت اقتصادی به شدت بر دومین اقتصاد بزرگ جهان و محرک اصلی رشد منطقه ای تأثیر بگذارد.

با 0.6% افزایش به 7.1643 رسید و یوان به پایین ترین سطح 10 روزه سقوط کرد.

با این حال، با وجود این افزایش دلار، گلدمن ساکس فکر می کند که قدرت دلار در برابر ارزهای آسیایی ممکن است در حال حاضر کوتاه مدت باشد.

تحلیلگران گلدمن روز یکشنبه در یادداشتی نوشتند: “زمان بندی اوج دلار ساده نیست، اما در حالت تعادل، دلار با وضوح بیشتر در مورد نرخ پایانه های فدرال رزرو، در حدود 3 تا 6 ماه آینده، اوج می گیرد.”

قرار است روز چهارشنبه صورتجلسه جلسه نوامبر خود منتشر کند و این می تواند سرنخ های بیشتری را در مورد اینکه آیا سیاست گذاران ممکن است در حال بررسی کند کردن روند انقباضات هستند ارائه دهد.

پس از افت غیرمنتظره در ماه اکتبر، 0.5٪ به 1.0272 نزدیک شد، نزدیک به پایین ترین سطح خود از 14 نوامبر، در مقایسه با انتظار برای افزایش 0.9٪ در ماه، 4.2٪ کاهش یافت.

در یک سال، قیمت ها 34.5% افزایش یافت، کمتر از 41.5% مورد انتظار.

اگرچه این خبر خوشایند است، اما در پایان ماه گذشته به صورت سالانه 10 درصد افزایش یافت، از 9.9 درصد در سپتامبر، که رئیس بانک مرکزی اروپا را بر آن داشت تا در روز جمعه به افزایش بیشتر اشاره کند.

0.5٪ کاهش یافت و به 1.1826 رسید، 0.3٪ افزایش یافت و به 140.80 رسید، در حالی که حساس به ریسک 0.5٪ کاهش یافت و به 0.6637 رسید.

OECD آخرین پیش بینی های خود را برای اقتصاد جهانی روز سه شنبه منتشر خواهد کرد و تصویری از سلامت اقتصاد جهانی ارائه می دهد.

پیش‌بینی‌های اخیر این گروه، که در ماه سپتامبر انجام شد، از پیش‌بینی بدتر شدن چشم‌انداز سال آینده با پیش‌بینی سقوط اقتصاد ایالات متحده در رکود حکایت داشت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.