با افزایش بازدهی خزانه داری، دلار تثبیت می شود. افزایش پوند پس از شگفتی CPI توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه تثبیت شد و معامله گران سعی کردند با هضم داده های اقتصادی و نظرات سیاست گذاران، مسیر احتمالی سیاست پولی فدرال رزرو را تعیین کنند. در ساعت 02:00 ET (06:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در

کد خبر : 348335
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۵۷
با افزایش بازدهی خزانه داری، دلار تثبیت می شود.  افزایش پوند پس از شگفتی CPI توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه تثبیت شد و معامله گران سعی کردند با هضم داده های اقتصادی و نظرات سیاست گذاران، مسیر احتمالی سیاست پولی فدرال رزرو را تعیین کنند.

در ساعت 02:00 ET (06:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1 درصد افزایش در 101.510 معامله شد، که پس از افت 0.4 درصدی جلسه قبل، بازگشت.

جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، روز سه شنبه در مصاحبه با رویترز گفت که او از ادامه افزایش نرخ بهره برای مقابله با تورم پایدار حمایت می کند و به طور بالقوه آن را تا محدوده 5.5 تا 5.75 درصد افزایش می دهد.

با این حال، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا پیشنهاد کرد که یک افزایش 25 واحدی دیگر نرخ بهره به محدوده هدف 5.00٪ -5.25٪ کافی است تا پس از توقف و اندازه گیری میزان بازگشت تورم به هدف، کافی باشد.

بازدهی ایالات متحده یک شبه به بالاترین حد یک ماهه 4.231% رسید و در معاملات اولیه اروپا در حدود 4.21% باقی ماند که نشان می دهد نظرات بولارد بیشتر در بازارها بازتاب داشته است.

مقامات فدرال رزرو با نزدیک شدن به نشست بعدی خود در ماه مه، داده های اقتصادی را از نزدیک مشاهده خواهند کرد و انتشار آن در جلسه بعدی می تواند رنگ بیشتری را برای سرمایه گذاران در مورد شرایط اقتصادی در سراسر کشور ایجاد کند.

پس از اینکه داده‌ها نشان داد که در سه‌ماهه اول نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.5 درصد رشد کرده است، ارزش دلار در سه‌شنبه کاهش یافته بود، که شتاب شدیدی نسبت به رقم 2.9 درصدی سه‌ماهه قبل بود و احساسات ریسک را تقویت کرد.

با این حال، ضرر و زیان محدود بود، «شاید به دو دلیل: 1) افزایش 4.5 درصدی سالانه در تولید ناخالص داخلی چین همیشه از یک پایه پایین بود و 2) داده‌های صنعتی در سمت نرم قرار گرفتند که نشان می‌دهد ممکن است بخش تولید تحلیلگران ING در یادداشتی گفتند که با تقاضای خارجی ضعیف دست و پنجه نرم می‌کنید.

پیش از انتشار آخرین آمار تورم منطقه یورو در ماه مارس، پس از افزایش 0.4 درصدی در جلسه قبل، 0.1 درصد کاهش یافت و به 1.0966 رسید.

انتظار می رود که در ماه مارس 0.9٪ افزایش یابد که نشان دهنده 6.9٪ است، که نسبت به 8.5٪ در فوریه کاهش یافته است.

با این حال، که قیمت‌های بی‌ثبات مواد غذایی و انرژی را در نظر نمی‌گیرد، 5.7 درصد در سال افزایش یافته است که بالاتر از 5.6 درصد در ماه قبل است که نشان می‌دهد افزایش نرخ‌های بهره در ماه می ادامه خواهد یافت.

با 0.1% افزایش به 1.2431 رسید، با داده های منتشر شده در اوایل چهارشنبه نشان داد که سرعت افزایش ها در ماه مارس کمتر از حد انتظار کاهش یافته است و در سطح چشمگیر 10.1% بسیار بالا باقی مانده است.

حجم عظیم وظیفه بانک مرکزی انگلستان برای مهار تورم، حمایتی از پوند بوده است که هفته گذشته به بالاترین حد خود در 10 ماه گذشته رسید.

در جاهای دیگر، با 0.1٪ افزایش به 0.6725، 0.3٪ افزایش به 134.44، با رئیس جدید بانک ژاپن، Kazuo Ueda، تکرار کرد که بانک مرکزی سیاست پولی فوق العاده سست خود را حفظ خواهد کرد، در حالی که 0.1٪ افزایش یافت و به 6.8822 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.