با افزایش انتظارات نرخ پوند و ین توسط Investing.com، دلار تحت فشار باقی می ماند

[ad_1] نوشته جفری اسمیت Investing.com — در حالی که داده‌های اقتصادی ژاپن و بریتانیا به افزایش بیشتر نرخ بهره در اروپا کمک کردند، دلار در معاملات اولیه در اروپا در 9 ماه اخیر به پایین‌ترین سطح خود رسید. تا ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی

کد خبر : 310875
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
با افزایش انتظارات نرخ پوند و ین توسط Investing.com، دلار تحت فشار باقی می ماند

[ad_1]



نوشته جفری اسمیت

Investing.com — در حالی که داده‌های اقتصادی ژاپن و بریتانیا به افزایش بیشتر نرخ بهره در اروپا کمک کردند، دلار در معاملات اولیه در اروپا در 9 ماه اخیر به پایین‌ترین سطح خود رسید.

تا ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزهای اقتصادی پیشرفته دنبال می کند، 0.4 درصد کاهش یافت و به 101.513 رسید و یک شبه صعود متوسطی را معکوس کرد زیرا اعداد قوی تر از حد انتظار بر فشار افزوده شد. از بانک ژاپن خواست سیاست کنترل منحنی بازدهی خود را کنار بگذارد.

در ژاپن در دسامبر به 3.1% افزایش یافت که بالاترین میزان در بیش از سه دهه گذشته بود، به جای اینکه همانطور که انتظار می رفت در 2.9% باقی بماند. به طور جداگانه، هاروهیکو کورودا، فرماندار BoJ، مورد انتقاد همکاران سابق قرار گرفت، یکی از آنها به روزنامه نیکی گفت که با اجازه دادن به تضعیف ین بسیار، مردم ژاپن را “احمق” می کند. کورودا هفته گذشته اصرار داشت که تصمیم بانک در آخرین جلسه خود مبنی بر بدون تغییر تنظیمات فعلی سیاست صحیح بوده است.

با این وجود، به دلیل گمانه زنی ها در مورد سیاست سخت تر BoJ، 0.6% دیگر به 129.81 رسید. کورودا قرار است در ماه مارس از سمت خود کناره گیری کند و اکثر تحلیلگران انتظار دارند که فرماندار جدید رویکرد متفاوتی در پیش بگیرد.

در همین حال، در اروپا نیز پس از آن که داده های جدید نشان داد افزایش استقراض دولت در ماه دسامبر افزایش یافته است، افزایش یافت که منعکس کننده افزایش هزینه های محدود نگه داشتن قبوض انرژی برای خانوارها و مشاغل است. نیاز خالص استقراض بخش عمومی به 26.58 میلیارد پوند افزایش یافت – حدود 4 میلیارد پوند بیشتر از حد انتظار – عمدتاً به دلیل پرداخت یارانه ها و افزایش هزینه خدمات بدهی مرتبط. صورتحساب بهره 17.3 میلیارد پوندی این کشور بالاترین رقم ماهانه از زمان شروع ثبت بود.

پوند با 0.3 درصد افزایش به 1.2406 دلار رسید، زیرا معامله گران برای کاهش نرخ تورم شرط می‌بندند که باید سرعت فعلی افزایش نرخ بهره را ادامه دهند.

بقیه تقویم اقتصادی این روز احتمالاً تحت سلطه S&P Global در سراسر اروپا خواهد بود، جایی که تمرکز بر روی این خواهد بود که آیا اقتصاد منطقه یورو توانسته است در ابتدای سال از انقباض جلوگیری کند یا خیر. آب و هوای معتدل و افت قیمت گاز این اطمینان را تقویت کرده است که رکود اقتصادی – در صورت وقوع – کوتاه و کم عمق خواهد بود، نه انقباض عمیقی که یک سال پیش زمانی که روسیه به اوکراین حمله کرد محتمل به نظر می رسید.

به گفته GfK تا حدی به دلیل آن تحولات قیمت گاز، آلمان برای چهارمین ماه متوالی در ژانویه بهبود یافت، البته کمتر از حد انتظار. قیمت 0.2 درصد افزایش یافت و به 1.0890 دلار رسید.

در جاهای دیگر، با تضعیف دلار، به رکوردهای جدید ادامه داد. در ساعت 02:55 ET، طلا در 1942.85 در هر اونس بود که 0.7٪ در روز افزایش داشت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.