با ارزیابی مجدد چشم انداز مسیر نرخ بهره فدرال رزرو، دلار افزایش یافت. فروش خرده فروشی توسط Investing.com مورد توجه قرار گرفته است

[ad_1] © رویترز نوشته جفری اسمیت Investing.com — دلار در معاملات اولیه افزایش یافت زیرا بازار دیدگاه خود را در مورد مسیر احتمالی نرخ های بهره ایالات متحده دوباره در پی گزارش تورم در فوریه در روز سه شنبه تعدیل کرد. ایالات متحده تا 6.0 درصد کاهش یافته بود، اما عناصر اصلی گزارش همچنان نشان

کد خبر : 333756
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
با ارزیابی مجدد چشم انداز مسیر نرخ بهره فدرال رزرو، دلار افزایش یافت.  فروش خرده فروشی توسط Investing.com مورد توجه قرار گرفته است

[ad_1]


© رویترز

نوشته جفری اسمیت

Investing.com — دلار در معاملات اولیه افزایش یافت زیرا بازار دیدگاه خود را در مورد مسیر احتمالی نرخ های بهره ایالات متحده دوباره در پی گزارش تورم در فوریه در روز سه شنبه تعدیل کرد.

ایالات متحده تا 6.0 درصد کاهش یافته بود، اما عناصر اصلی گزارش همچنان نشان می‌داد که قیمت‌ها با نرخی ناخوشایند افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده کمبود فضای مانور فدرال رزرو برای پاسخ به ورشکستگی‌های بانکی هفته گذشته است.

بازدهی اوراق قرضه دو ساله حساس به نرخ در واکنش به کاهش دوسوم کاهش روز دوشنبه خود کاهش یافت، زیرا بازار بار دیگر به اجماع رسید که فدرال رزرو در نشست هفته آینده خود 25 واحد پایه کاهش خواهد یافت، به ویژه به دلیل عدم موفقیت. انجام این کار احتمالاً به عنوان وحشتناک تفسیر می شود و به این ترتیب، بعید است اعتماد را به بخش بانکی ایالات متحده بازگرداند.

در ساعت 04:00 ET (08:00 GMT)، که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزهای اقتصادی پیشرفته اندازه گیری می کند، 0.1 در 103.30 افزایش یافت و در طول یک افت چهار روزه تا 103.00 کاهش یافت.

گزارش CPI قرار است در ساعت 08:30 ET چهارشنبه با داده های مربوط به ایالات متحده و برای ماه فوریه دنبال شود، که همچنین ورودی های تاثیرگذاری برای تصمیم گیری فدرال رزرو در هفته آینده خواهد بود.

در اروپا، پس از گزارش رویترز مبنی بر اینکه بانک مرکزی اروپا قرار است به برنامه های خود برای افزایش 50 واحد پایه در جلسه روز پنجشنبه خود ادامه دهد، یورو عملکرد بهتری دارد و منابع آن می گویند که مجموعه جدیدی از پیش بینی های کارکنان همچنان نشان می دهد. تورم بالاتر از هدف 2 درصدی خود در سال 2025.

این نکته با انتشار داده‌های تورم فرانسه در ماه فوریه تأکید شد، که برای نشان دادن افزایش 1.1 درصدی قیمت‌ها در ماه گذشته مورد بازبینی قرار گرفت و تورم در دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو را به 7.3 درصد رساند.

قیمت تا 1.0760 دلار افزایش یافت که بالاترین میزان از اواسط فوریه بود، قبل از اینکه به 1.0735 دلار رسید که 0.1 درصد نسبت به اواخر روز سه شنبه افزایش داشت.

در سایر نقاط اروپا، پیش از بودجه جدید دولت بریتانیا، که انتظار می رود بر اقداماتی برای بهبود عرضه نیروی کار تمرکز کند، دوباره تحت فشار قرار گرفت. بریتانیا بالاترین سطح عدم فعالیت اقتصادی را در میان کشورهای G7 دارد که عمدتاً به دلیل غیبت طولانی مدت و افزایش بازنشستگی پیش از موعد در طول همه‌گیری است.

در جاهای دیگر، پس از مجموعه ای ترکیبی از داده ها برای و در ماه فوریه، لبه پایین آمد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.