بایننس پس از شکایت CFTC برداشت های قابل توجهی از BTC، ETH و Stablecoin را تجربه کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از شکایت کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده بایننس به دلیل نقض قوانین معاملات و مشتقات، مقدار قابل توجهی از ارزهای دیجیتال از صرافی خارج شد. بر اساس معیارهای Coinglass، داده‌های ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل Nansen نشان می‌دهد که ۴۰۰ میلیون دلار از وجوه مبتنی بر اتریوم در ۲۴ ساعت برداشت شده است

کد خبر : 339344
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
بایننس پس از شکایت CFTC برداشت های قابل توجهی از BTC، ETH و Stablecoin را تجربه کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از شکایت کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده بایننس به دلیل نقض قوانین معاملات و مشتقات، مقدار قابل توجهی از ارزهای دیجیتال از صرافی خارج شد. بر اساس معیارهای Coinglass، داده‌های ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل Nansen نشان می‌دهد که ۴۰۰ میلیون دلار از وجوه مبتنی بر اتریوم در ۲۴ ساعت برداشت شده است و ۳۶۵۵ بیت‌کوین به ارزش بیش از ۹۹ میلیون دلار در روز گذشته برداشت شده است.

3655 بیت کوین در 24 ساعت از بایننس برداشت شد

روز دوشنبه، 27 مارس 2023، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) از بایننس و مدیر عامل شرکت شکایت کرد. چانگ پنگ ژائو (CZ)، با این ادعا که صرافی قوانین خاص معاملات و مشتقات را نقض کرده است. CFTC به دنبال مجازات های نقدی و نقدی و همچنین ممنوعیت ثبت نام های بعدی است. به دنبال این خبر، بایننس یک مشکل را تجربه کرد تعداد زیادی برداشت‌ها، و برخی از ناظران به «حرکات زنجیره‌ای بزرگ قبل از» مشکلات بورس با CFTC اشاره کردند.

«چند ساعت قبل از صدور کیفرخواست بایننس CFTC، برداشت‌های استیبل کوین بزرگی در صرافی‌های متمرکز انجام شد که مجموعاً در عرض 12 ساعت تقریباً 1.5 میلیارد دلار رسید. قابل توجه است که بایننس خود شاهد خروج 850 میلیون دلاری بود. توضیح داد. محققان خاطرنشان کردند: تنها یک ساعت پس از اعلام، بایننس شاهد برداشت 240 میلیون دلاری اضافی بود.

داده های Nansen و Dune Analytics نشان می دهد که بیش از 400 میلیون دلار از وجوه مبتنی بر اتریوم در 24 ساعت برداشت شده است. در زمان نگارش، پورتال اثبات ذخایر نانسن نشان می‌دهد که بایننس دارایی‌های ارزهای دیجیتال به ارزش 63.36 میلیارد دلار است. آمار همچنین نشان می دهد که بیش از 150 میلیون دلار استیبل کوین در روز دوشنبه بازخرید شده است. در حال حاضر 7.84 میلیارد BUSD در گردش است و 7.1 میلیارد از این توکن ها در بایننس نگهداری می شوند.

بایننس پس از شکایت CFTC برداشت های قابل توجهی از BTC، ETH و Stablecoin را تجربه کرد.
معیارهای Coinglass در 27 مارس 2023.

بایننس همچنین یکی از بزرگترین کش های بیت کوین را در اختیار دارد، زیرا کیف پول سرد آن ۲۴۸۵۹۷ بیت کوین را در خود جای داده است که بزرگترین آدرس امروزی است. به گفته Coinglass، موجودی بیت کوین بایننس نشان می دهد که این صرافی در روز گذشته 3655 بیت کوین به ارزش نزدیک به 100 میلیون دلار را از دست داده است. در حالی که بایننس بیشترین خروجی بیت کوین را در 24 ساعت گذشته داشته است، سوابق Coinglass نشان می دهد که 1025 بیت کوین از کوین بیس خارج شده است.

برچسب ها در این داستان

24 ساعت، موجودی، بایننس، برداشت بایننس، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، سپرده های بیت کوین، برداشت های بیت کوین، BUSD، CFTC، دعوای حقوقی CFTC، شکایت مدنی، کوین بیس، کوینگلاس، انطباق، ارز دیجیتال، CZ، سپرده ها، مشتقات، تجزیه و تحلیل دان، اتریوم، صرافی، موجودی مبادله، خروجی صرافی، دعوی قضایی، نانسن، داده Onchain، آمار Onchain، خروج، اثبات ذخایر، موجودی ذخیره، ذخایر، استیبل کوین، تجارت، برداشت‌ها

نظر شما در مورد شکایت CFTC علیه بایننس چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.