بانکدار سابق سرمایه گذاری دویچه بانک به تقلب رمزنگاری در ایالات متحده متهم شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] یک بانکدار سرمایه‌گذاری که قبلاً در دویچه بانک کار می‌کرد به ارتکاب کلاهبرداری مرتبط با ارزهای دیجیتال متهم شده است. این مرد اهل بروکلین متهم به سوء استفاده از وجوه قربانیانی است که به آنها وعده بازدهی کلان از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در طرحی شبیه به پونزی داده بود. بانکدار سابق سرمایه

کد خبر : 345532
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
بانکدار سابق سرمایه گذاری دویچه بانک به تقلب رمزنگاری در ایالات متحده متهم شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک بانکدار سرمایه‌گذاری که قبلاً در دویچه بانک کار می‌کرد به ارتکاب کلاهبرداری مرتبط با ارزهای دیجیتال متهم شده است. این مرد اهل بروکلین متهم به سوء استفاده از وجوه قربانیانی است که به آنها وعده بازدهی کلان از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در طرحی شبیه به پونزی داده بود.

بانکدار سابق سرمایه گذاری دویچه بانک به دلیل کلاهبرداری از سرمایه گذاران کریپتو دستگیر و متهم شد

وزارت دادگستری ایالات متحده روز سه شنبه اعلام کرد، راشاون راسل، بانکدار سرمایه گذاری 27 ساله و کارگزار ثبت شده از بروکلین، نیویورک، در 10 آوریل به دلیل اتهامات جنایی مرتبط با نقش ادعایی خود در اجرای طرح کلاهبرداری سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال دستگیر شد.

دادستان ها ادعا می کنند که راسل چندین سرمایه گذار را فریب داده و آنها را با وعده های بازدهی بزرگ و حتی تضمین شده از سرمایه گذاری و تجارت ارزهای دیجیتال فریب داده است. با این حال، او از پول آنها به نفع خود، برای قمار و بازپرداخت سرمایه‌گذاران دیگر استفاده کرد تا این طرح را ادامه دهد.

در کیفرخواست ادعا شده است که متهم بارها نتوانسته نرخ بازدهی وعده داده شده را به سرمایه گذاران ارائه دهد. و هنگامی که برخی از آنها درخواست بازپرداخت سرمایه های خود کردند، او به دروغ اظهار داشت که پول را به آنها سیم کشی کرده است.

در حالی که در این سند فقط اشاره شده است که او بین ژوئیه 2018 و نوامبر 2021 به عنوان یک بانکدار سرمایه گذاری کار کرده است، رویترز گزارش داد که راسل در ژوئیه 2018 تحلیلگر بانکداری سرمایه گذاری در دویچه بانک شد و در ژوئیه 2020 به عنوان کاریار ارتقا یافت.

این بانک با امتناع از اظهار نظر به طور خاص در مورد یک پرونده حقوقی در حال انجام، از طریق سخنگویی اعلام کرد که “به طور منظم از اجرای قانون و تلاش‌های نظارتی نظارتی، از جمله پاسخگویی مناسب و همکاری با تحقیقات و دادرسی‌های مجاز حمایت می‌کند.”

بلومبرگ در گزارشی توضیح داد که راسل از دوستان، همکلاسی‌های سابق و همکارانش که متقاعد شده استراتژی موفقیت‌آمیزی برای تجارت آلت‌کوین ایجاد کرده است، درخواست سرمایه‌گذاری کرد. او به یک فقره کلاهبرداری از طریق سیم متهم شده است و در صورت مجرم شناخته شدن با 20 سال زندان روبرو خواهد شد. بانکدار خود را بی گناه دانست و با قرار وثیقه 200 هزار دلاری آزاد شد.

برون پیس، دادستان ناحیه شرقی نیویورک، برون پیس گفت: «راسل تقاضا برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را به طرحی برای کلاهبرداری از سرمایه گذاران متعدد به منظور تأمین مالی سبک زندگی خود تبدیل کرد».

او تاکید کرد: «این دفتر به پیگیری تهاجمی کلاهبردارانی که این طرح‌ها را علیه سرمایه‌گذاران در بازار دارایی‌های دیجیتال انجام می‌دهند، ادامه خواهد داد.» کیفرخواست راسل در بحبوحه سرکوب مداوم کلاهبرداری های مرتبط با رمزنگاری در ایالات متحده صورت می گیرد.

برچسب ها در این داستان

آلت کوین ها، بانک، کارگزار، هزینه ها، رمزنگاری، کلاهبرداری رمزنگاری، سرمایه گذاری های رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دویچه بانک، کلاهبرداری، طرح کلاهبرداری، کیفرخواست، بانکدار سرمایه گذاری، سرمایه گذاری ها، سرمایه گذاران، ایالات متحده، ایالات متحده، قربانیان

آیا فکر می‌کنید دادستان‌ها و تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده سرکوب طرح‌های کلاهبرداری سرمایه‌گذاری رمزارز را تشدید خواهند کرد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.