بازگشت EUR/USD به 1.0950 نزدیک می شود، حتی با توجه به داده های ZEW، حتی در حالی که فدرال رزرو در مقابل بانک مرکزی اروپا گاوهای نر را فریب می دهد.

[ad_1] اشتراک گذاری: EUR/USD قیمت‌ها را افزایش می‌دهد تا بالاترین سطح روزانه خود را به‌روز کند، در میان نشست کند، روند نزولی دو روزه را ثبت می‌کند. بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده، شاخص دلار در تلاش برای دفاع از آخرین بهبود پیش از تقویم فعال اقتصادی است. شرط‌بندی فدرال رزرو، بلاتکلیفی

کد خبر : 347475
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۱۶
بازگشت EUR/USD به 1.0950 نزدیک می شود، حتی با توجه به داده های ZEW، حتی در حالی که فدرال رزرو در مقابل بانک مرکزی اروپا گاوهای نر را فریب می دهد.

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • EUR/USD قیمت‌ها را افزایش می‌دهد تا بالاترین سطح روزانه خود را به‌روز کند، در میان نشست کند، روند نزولی دو روزه را ثبت می‌کند.
  • بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده، شاخص دلار در تلاش برای دفاع از آخرین بهبود پیش از تقویم فعال اقتصادی است.
  • شرط‌بندی فدرال رزرو، بلاتکلیفی سیاست‌گذاران بانک مرکزی اروپا، گاوهای یورو را امیدوار نگه می‌دارد.
  • منطقه یورو، داده های احساسات ZEW آلمان، اعداد مسکن ایالات متحده برای هدایت حرکت های روزانه.

EUR/USD در اوایل صبح روز سه‌شنبه در اروپا در حالی که زخم‌های خود را لیس می‌زند، بالاترین سطح خود را در حدود 1.0940 افزایش می‌دهد. با انجام این کار، جفت یورو با بازیابی از پایین ترین سطح در یک هفته، اولین سود روزانه را در سه هفته به ثبت می رساند.

آخرین بازگشت جفت یورو می تواند به عقب نشینی دلار در حین پیگیری بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده مرتبط باشد. همچنین تجمیع پیش از ارقام مهم امروزی منطقه یورو و ZEW آلمان در ماه آوریل، احتمالاً صعودهای EUR/USD را به چالش می کشد.

با این حال، شاخص دلار آمریکا (DXY) به 102.00 کاهش می یابد زیرا بازده اوراق قرضه 10 ساله و دو ساله خزانه داری یک روند صعودی سه روزه با زیان ملایم در حدود 3.60٪ و 4.18٪ تا زمان مطبوعات را طی می کند.

همچنین شایعات اخیر مبنی بر اینکه بانک مرکزی اروپا (ECB) احتمالاً افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره را در ماه مه اعلام خواهد کرد، احتمالاً خریداران جفت یورو/دلار آمریکا را جذب کرده است، حتی با وجود اینکه سیاست گذاران بین 25 واحد پایه (bps) تقسیم شده اند. حرکت 50 bps روز دوشنبه، مارتینس کازاکس، سیاستگذار بانک مرکزی اروپا گفت: «بانک مرکزی این گزینه را دارد که در ماه می 25 واحد پایه (bps) یا 50 واحد در ثانیه حرکت کند.

شایان ذکر است که آخرین وضعیت محتاطانه در آستانه طرح سقف بدهی ایالات متحده، که قرار است در روز چهارشنبه منتشر شود، همچنین روند صعودی دلار را به چالش می کشد زیرا سیاست گذاران در مورد جزئیات قبل از ضرب الاجل ژوئن اختلاف نظر دارند. در آخر هفته، کریستین لاگارد، رئیس‌جمهور آمریکا گفت که «اطمینان زیادی دارد» که ایالات متحده اجازه نخواهد داد این کشور بدهی‌های خود را نکول کند.

اخیراً، داده‌های خوش‌بینانه ایالات متحده، شرط‌بندی بازار را بر افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا در ماه مه افزایش داد و همچنین احتمال کاهش نرخ بهره از سوی بانک مرکزی ایالات متحده را در اواخر سال 2023 کاهش داد. همین تضاد با بلاتکلیفی و بلاتکلیفی سیاست‌گذاران بانک مرکزی اروپا و بازدهی قوی تر به نفع دلار آمریکا.

در میان این بازی‌ها، S&P 500 Futures همچنان بلاتکلیف باقی می‌ماند، حتی زمانی که وال استریت با سودهای خفیف بسته شد.

در ادامه، داده های بررسی منطقه یورو و آلمان ZEW برای آوریل، قبل از شروع مسکن و مجوزهای ساختمانی ایالات متحده در ماه مارس برای هدایت حرکت های درون روزه EUR/USD خواهد بود. با این حال، توجه عمده به کاتالیزورهای ریسک و مذاکرات بانک مرکزی برای جهت گیری های روشن معطوف خواهد شد.

تحلیل فنی

EUR/USD از خط حمایت صعودی یک ماهه، در حدود 1.0925 تا زمان انتشار بازگشت، اما سطح 10-DMA در اطراف 1.0940 صعود فوری جفت یورو را محدود می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.