بازگشت یا جهش گربه مرده در دلار آمریکا؟ EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY

[ad_1] دلار آمریکا در مقابل یورو، پوند انگلیس، ین ژاپن – تنظیمات قیمت: تماس گرفتن با آن زود است دلار آمریکابازگشت اخیر یک معکوس از نزولی است. سخنان اخیر فدرال‌رزرو امری تندروانه بود و سخنرانی پاول در روز جمعه را در کانون توجه قرار داد. بعدی برای چه یورو/دلار آمریکا، GBP/USD، و USD/JPY? پیشنهاد مانیش

کد خبر : 359850
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۸
بازگشت یا جهش گربه مرده در دلار آمریکا؟  EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY

[ad_1]

دلار آمریکا در مقابل یورو، پوند انگلیس، ین ژاپن – تنظیمات قیمت:

  • تماس گرفتن با آن زود است دلار آمریکابازگشت اخیر یک معکوس از نزولی است.
  • سخنان اخیر فدرال‌رزرو امری تندروانه بود و سخنرانی پاول در روز جمعه را در کانون توجه قرار داد.
  • بعدی برای چه یورو/دلار آمریکا، GBP/USD، و USD/JPY?

پیشنهاد مانیش جرادی

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

به نظر می رسد که افزایش ارزش دلار آمریکا در یک هفته گذشته یک تثبیت باشد، و نه معکوس روند نزولی به خوبی تثبیت شده، حداقل هنوز.

افزایش شاخص دلار آمریکا (شاخص DXY) به بالاتر از مقاومت فوری در اوایل ماه مارس یعنی 102.40، تأیید می کند که فشار نزولی فوری به لطف اظهارات تندروانه مقامات فدرال رزرو ایالات متحده تا حدودی کاهش یافته است. توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، گفت که در صورت نیاز برای کاهش تورم، از افزایش بیشتر نرخ بهره راحت است. لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند، گفت که بانک مرکزی ایالات متحده هنوز در نقطه ای نیست که بتواند نرخ بهره را ثابت نگه دارد.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا (DXY).

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView; یادداشت ها در پایین صفحه.

این به دنبال اظهارات جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک در هفته گذشته مبنی بر عدم افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو انجام شد. با این حال، روند شاخص DXY به طور کلی نزولی است و جهش اخیر یک تثبیت است، همانطور که نمودار روزانه شمعدان با کد رنگی بر اساس شاخص‌های روند/تکانه نشان می‌دهد.

در حال حاضر بازارها با احتمال 18 درصدی برای افزایش 25 واحدی دیگر نرخ بهره در نشست ژوئن قیمت گذاری می کنند. بر اساس ابزار FedWatch CME، احتمال کاهش 75 واحدی نرخ بهره تا پایان سال از 42 درصد یک هفته قبل به 35 درصد کاهش یافته است. تمرکز اصلی اکنون بر سخنرانی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا در 19 می است – یک شیب جنگ طلبانه می تواند دلار را خوب نگه دارید.

نمودار هفتگی EUR/USD

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

به‌علاوه، بازگشت نابه‌هنگام پس از کووید در چین و تشدید کاهش قیمت‌های تولیدکننده، نگرانی‌هایی را در مورد کند شدن تقاضا در دومین اقتصاد بزرگ جهان که بر ارزهای حساس به کالاها مانند دلار استرالیا و دلار نیوزیلند تأثیر می‌گذارد، ایجاد کرده است.

یورو: تعصب ملایم

شکست EUR/USD در هفته گذشته به زیر سطح حمایت جزئی در اوایل ماه می 1.1000 نشان می دهد که فشار صعودی در حال کاهش است. به‌روزرسانی قبلی را ببینید که خطر شکست را برجسته می‌کرد. EUR/USD، EUR/AUD، EUR/JPY، منتشر شده در 5 مه.

نمودار روزانه EUR/USD

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

پشتیبانی بعدی که باید تماشا کرد میانگین متحرک 89 روزه خواهد بود که همزمان با لبه پایین ابر ایچیموکو در نمودار روزانه (در حدود 1.0750) است. هر شکست زیر می تواند راه را برای یک عقب گرد عمیق تر به سمت پایین ترین سطح مارس 1.0510 هموار کند. با این حال، در حال حاضر، با توجه به روند صعودی گسترده تر، احتمال سقوط قابل توجه کم به نظر می رسد. برای بحث بیشتر در مورد روند، نگاه کنید به “تا چه حد یورو ممکن است سقوط کند: EUR/USD، EUR/GBP، EUR/JPY تنظیمات قیمت” منتشر شده در 16 مه.

نمودار روزانه GBP/USD

image4.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

GBP/USD: رالی در مقاومت متوقف می شود

در حالی که روند گسترده‌تر صعودی باقی می‌ماند (نگاه کنید به «پوند بریتانیا شناور پیش از BOE: چقدر صعودی‌تر؟»، منتشر شده در 8 مه)، عقب‌نشینی اخیر از یک خط روند با شیب کمی صعودی، همراه با تضعیف حرکت صعودی، بازتابی جزئی است. خستگی در رالی با این حال، GBP/USD دارای مقدار کمی بالشتک در حدود 1.2200-1.2350 است که می تواند هر نزولی بیشتر را محدود کند.

نمودار 240 دقیقه ای USD/JPY

image5.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

USD/JPY: به نظر می رسد دامنه وسیعی ادامه خواهد داشت

افزایش USD/JPY بالاتر از سقف اولیه در بالاترین نرخ 10 می 135.50 تأیید می کند که فشار نزولی فوری کاهش یافته است. این به همراه بازگشت از یک بالشتک سفت روی خط روند شیب دار رو به بالا از پایان آوریل تأیید می کند که این جفت در حال حاضر در محدوده وسیع 133.00-138.00 باقی مانده است.

توجه: در نمودار کد رنگی بالا، شمع های آبی نشان دهنده فاز صعودی هستند. شمع های قرمز نشان دهنده فاز نزولی هستند. شمع های خاکستری به عنوان فازهای تثبیت (در یک فاز صعودی یا نزولی) عمل می کنند، اما گاهی اوقات تمایل دارند در پایان یک روند شکل بگیرند. توجه: رنگ های شمع پیش بینی کننده نیستند – آنها فقط روند فعلی را نشان می دهند. در واقع، رنگ شمع می تواند در نوار بعدی تغییر کند. الگوهای کاذب می توانند در حدود میانگین متحرک 200 دوره ای، یا حول محور حمایت/مقاومت و/یا در بازار جانبی/متوقف رخ دهند. نویسنده صحت اطلاعات را تضمین نمی کند. عملکرد گذشته است، نشان دهنده عملکرد آینده نیست. کاربران اطلاعات این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.