بازگشت مجدد EUR/USD پس از فدرال رزرو مستعد تولید ناخالص داخلی ایالات متحده، گزارش PCE

[ad_1] نقاط صحبت نرخ EUR/USD EUR/USD همچنان به حک یک سری از اوج و پایین های پایین تر ادامه می دهد فدرال رزرو افزایش نرخ 75 واحدی دیگر را به ارمغان می‌آورد و ممکن است نرخ ارز برای حفظ بازگشت از سطح پایین سالانه (0.9952) تلاش کند، زیرا انتشار داده‌های جدید از ایالات متحده احتمالاً

کد خبر : 234547
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۴۴
بازگشت مجدد EUR/USD پس از فدرال رزرو مستعد تولید ناخالص داخلی ایالات متحده، گزارش PCE

[ad_1]

نقاط صحبت نرخ EUR/USD

EUR/USD همچنان به حک یک سری از اوج و پایین های پایین تر ادامه می دهد فدرال رزرو افزایش نرخ 75 واحدی دیگر را به ارمغان می‌آورد و ممکن است نرخ ارز برای حفظ بازگشت از سطح پایین سالانه (0.9952) تلاش کند، زیرا انتشار داده‌های جدید از ایالات متحده احتمالاً بانک مرکزی را در مسیر اجرای نرخ‌های بهره بالاتر در طول باقی مانده نگه می‌دارد. 2022.

بازگشت مجدد EUR/USD پس از فدرال رزرو مستعد تولید ناخالص داخلی ایالات متحده، گزارش PCE

EUR/USD در محدوده هفته گذشته معامله می شود زیرا کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) رویکرد فعلی خود را در مبارزه با تورم حفظ می کند و به نظر می رسد که بانک مرکزی دستورالعمل های آینده را در ماه های آینده به عنوان رئیس تنظیم خواهد کرد. جروم پاول تصدیق می کند که “احتمالاً مناسب خواهد بود که سرعت افزایش ها را کاهش دهیم، در حالی که ارزیابی می کنیم که چگونه تعدیل های سیاست انباشته ما بر اقتصاد و تورم تأثیر می گذارد.”

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

با این وجود، چاپ داده‌های تازه از اقتصاد ایالات متحده ممکن است FOMC را در مسیر اجرای نرخ‌های بهره بالاتر نگه دارد، زیرا پیش‌بینی می‌شود گزارش تولید ناخالص داخلی (GDP) بازگشتی را در نرخ رشد نشان دهد، در حالی که هزینه‌های مصرف شخصی اصلی (PCE) انتظار می‌رود شاخص قیمت، سنج ترجیحی فدرال رزرو برای تورم، در 4.7 درصد در سال برای دومین ماه ثابت بماند.

نشانه‌های اقتصاد مقاومتی به همراه شواهدی از تورم چسبنده ممکن است FOMC را وادار کند تا در تصمیم بعدی خود در مورد نرخ بهره در 21 سپتامبر، نرخ 75 بشکه‌ای دیگر را ارائه کند، زیرا کمیته باقی می‌ماند.مصمم به اتخاذ تدابیر لازم برای بازگشت تورم به هدف بلندمدت 2 درصدی خود هستیمو باید دید که آیا پیش‌بینی‌های جدید رئیس پاول و شرکت، مسیر تندتری را برای نرخ وجوه فدرال رزرو نشان می‌دهد، زیرا بانک مرکزی در نظر دارد خلاصه به‌روز شده پیش‌بینی‌های اقتصادی (SEP) را منتشر کند.

تا آن زمان، تحولات خارج از ایالات متحده ممکن است EUR/USD را تحت تاثیر قرار دهد زیرا فدرال رزرو برای کاهش تورم تلاش می کند، در حالی که به نظر می رسد شیب در تمایلات خرده فروشی همچنان ادامه داشته باشد زیرا معامله گران در بیشتر سال این جفت ارز خالص بوده اند.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ EUR/USD

را گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 63.17 درصد معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی یورو/دلار آمریکا، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 1.71 تا 1.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 2.67 درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته 8.21 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته 8.83 درصد و نسبت به هفته گذشته 12.16 درصد افزایش داشته است. افزایش سود خالص لانگ به رفتار ازدحام دامن زد، زیرا 61.83 درصد معامله‌گران هفته گذشته بر مبنای یورو/دلار دلار بودند، در حالی که افزایش در پوزیشن فروش خالص در حالی رخ می‌دهد که نرخ ارز همچنان به یک سری از اوج و پایین‌تر ادامه می‌دهد. .

با این اوصاف، اگر این داده ها گمانه زنی ها را برای افزایش 75 واحدی دیگر در ماه سپتامبر افزایش دهد، ممکن است تحولات ناشی از ایالات متحده بر یورو/دلار آمریکا کشیده شود و ممکن است نرخ ارز برای حفظ نرخ ارز با مشکل مواجه شود. بازگشت از پایین ترین سطح سالانه (0.9952) اگر نتواند در محدوده هفته گذشته باقی بماند.

نمودار روزانه نرخ یورو/دلار آمریکا

تصویر نمودار نرخ روزانه EUR/USD

منبع: نمای معاملاتی

  • به نظر می رسد که بازگشت اخیر یورو/دلار آمریکا جلوتر از منطقه حمایتی سابق حول پایین ترین سطح ماه مه (1.0349) متوقف شده است، زیرا در تلاش برای نگه داشتن بالای 1.0220 (161.8% انبساط)، با مجموعه ای از اوج و پایین های پایین تر در افزایش نرخ ارز است. دامنه حرکت به سمت 1.0070 (161.8٪ گسترش).
  • عدم حفظ برابری بالای برابری ممکن است EUR/USD را به سمت پایین سالانه (0.9952) با شکست/بستن به زیر فیبوناچی بازگرداند. همپوشانی در اطراف 0.9910 (78.6% اصلاح) تا 0.9950 (50% انبساط) آوردن پایین ترین سطح دسامبر 2002 (0.9859) روی رادار
  • با این حال، EUR/USD ممکن است با شرایط محدود محدوده مواجه شود، اگر سری قیمت های نزولی را پشت سر بگذارد، با حرکت بالای 1.0220 (161.8٪ گسترش) باز کردن قیمت 1.0370 (38.2٪ گسترش) منطقه

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.