بازگشت دلار به NFP پس از رالی فدرال رزرو: EUR/USD، GBP/USD

[ad_1] نقاط صحبت دلار آمریکا: دلار آمریکا به دنبال عقب نشینی پس از انتشار NFP، یک نقطه کلیدی از حمایت را مجدداً آزمایش می کند، و این باعث از بین رفتن سود پس از رالی تحت تأثیر FOMC شد. هفته آینده با انتشار CPI در صبح روز پنجشنبه به عنوان مهمترین نقطه تقویم اقتصادی هفته

کد خبر : 276396
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
بازگشت دلار به NFP پس از رالی فدرال رزرو: EUR/USD، GBP/USD

[ad_1]

نقاط صحبت دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا به دنبال عقب نشینی پس از انتشار NFP، یک نقطه کلیدی از حمایت را مجدداً آزمایش می کند، و این باعث از بین رفتن سود پس از رالی تحت تأثیر FOMC شد. هفته آینده با انتشار CPI در صبح روز پنجشنبه به عنوان مهمترین نقطه تقویم اقتصادی هفته آینده ایالات متحده، تمرکز بر تورم برمی گردد.
  • تصمیم نرخ بهره FOMC لحن جنگ طلبانه ای داشت زیرا فدرال رزرو هنوز آماده صحبت در مورد کاهش نرخ افزایش نیست. این امر باعث واکنش شدید در روز پنجشنبه با قدرت دلار و ضعف سهام به عنوان موضوعات اصلی شد. سوال بزرگ این است که آیا این وضعیت می‌تواند تا انتشار داده‌های CPI اکتبر در هفته آینده ادامه یابد یا خیر.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا حداقل زمانی که از دریچه DXY بررسی شود، یک ترکیب ترکیبی است. فکر می‌کنم این یک جزئیات مهم برای شروع مقاله امروز است، زیرا سؤالات زیادی وجود دارد که چرا دلار آمریکا پس از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی امروز صبح که به نظر می‌رسد فدرال‌رزرو را در وضعیت پایین نگه می‌دارد، بالا نمی‌رود. مسیر شاهین

شماره تیتر قوی بود و در +261k در برابر انتظار +200k چاپ شد. میانگین درآمد ساعتی، جزء رشد دستمزد گزارش، مطابق انتظار 4.7 درصد است. نرخ بیکاری کمی بالاتر از حد انتظار بود و 3.7 درصد در مقابل 3.6 درصد مورد انتظار بود. بنابراین، در مجموع، نشانه چندانی از کاهش قابل توجه در بازار کار ایالات متحده نیست، که فدرال رزرو به عنوان نقطه تاکیدی برای زمانی که ممکن است رویکرد افزایش نرخ خود را کاهش دهد دنبال می کند.

و تصمیم نرخ FOMC تأثیر بسیار صعودی بر دلار در عواقب فوری داشت. اما در این مرحله، عقب نشینی جمعه کل سود حاصل از روز چهارشنبه را از بین برده است. به طور طبیعی این سوال مطرح می شود که آیا دلار آمریکا بالاتر رفته است یا خیر. اما، دوباره، ما باید به آنچه که مظنه DXY را تشکیل می‌دهد برگردیم تا تصویر بهتری از آنچه اتفاق می‌افتد به دست آوریم، و این احتمالاً به دلیل نمایش پشتیبانی‌های کلیدی در EUR/USD و GBP/USD، با یورو و پوند بریتانیا است. 57.6 و 11.9 درصد از قیمت DXY را تشکیل می دهد، یک جهش حمایتی در آن جفت های اصلی می تواند منجر به عقب نشینی قوی در DXY شود، و این چیزی است که امروز صبح بعد از NFP شاهد آن هستیم.

از نمودار روزانه USD، ما می‌توانیم ادامه فشرده‌سازی را پس از اینکه قیمت مجموعه‌ای از سطوح پایین‌تر را تعیین کرد، مشاهده کنیم. اوج در اواخر سپتامبر و زمانی که پوند انگلیس در حال حرکتی شبیه به سقوط بود، ثبت شد. پس از آن، با مقاومت در 113.92، که منجر به عقب نشینی قوی تا هدف پیش بینی شده 109.62 شد، که به پایین آمدن سطح پایین هفته گذشته کمک کرد، به صعود دو برابری منجر شد.

این امر منجر به رشد سریع دلار آمریکا شد که به سرعت از طریق فدرال رزرو عبور کرد و در روز پنجشنبه تصمیم بانک مرکزی انگلیس برای نرخ گذاری را به چالش کشید.

اکنون پس از یک دویدن قوی یک طرفه عقب نشینی داریم. سوال بزرگ این است که آیا خریداران برای ارائه پشتیبانی بالاتر-پایین وارد عمل می‌شوند که باز هم احتمالاً به این موضوع مربوط می‌شود که آیا خرس‌ها مایلند به بالاترین سطح در EUR/USD یا GBP/USD برسند.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا

image1.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

دلار آمریکا کوتاه مدت

با قرار دادن دلار در حرکت به سمت پایین، تعدادی از سطوح حمایت آشنا دوباره به تصویر باز می گردند. نقطه 111.74 یک منطقه کلیدی بود و من روز دوشنبه به آن به عنوان نقطه مقاومت نگاه کرده بودم. این امر جای خود را به شکست FOMC در روز چهارشنبه داد که منجر به آزمایش دیگری از سطح 113.05 شد که به رسیدن به بالاترین سطح این هفته کمک کرد.

حمایت بعدی در نمودار من 110.79 است که در اوایل سپتامبر به بالاترین حد خود رسید. و در زیر آن، منطقه 110-110.25 را داریم که پس از آن، سطح 109.62 ظاهر می شود، زیرا آن نقطه در حال حاضر پایین ترین سطح ماهانه را نشان می دهد.

نمودار چهار ساعته دلار آمریکا

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

یورو/دلار آمریکا

یورو 57.6 درصد از DXY است. بنابراین، همانطور که اغلب می‌گویم، دلار برای هر حرکت پایدار بدون حداقل مشارکت یورو، زمان بسیار دشواری خواهد داشت.

روند صعودی عظیم دلار در سال جاری عمدتاً به دلیل تجزیه تصویر آینه ای یورو/دلار آمریکا بوده است که از فوریه زمانی که روسیه به اوکراین حمله کرد، رنگ بسیار تهاجمی تری به خود گرفته است.

حتی سطح برابری طاق‌دار هم نمی‌توانست جلوی فروش را بگیرد، و صرفاً یک افزایش سرعت بود که روند را برای چند ماه متوقف کرد تا اینکه سرانجام در سپتامبر تسلیم فشار فروش شد. با این حال، اخیراً، فروشنده نتوانسته است زمین های تازه ای را به زیر سطح 0.9700 برساند، در این هفته حمایت بالاتری از سطح روانی 0.9750 را نشان داد.

نمودار قیمت دو ساعته EUR/USD

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURUSD در Tradingview

ساختار بلندمدت EUR/USD

جهش از پایین به بالاترین این هفته برای رویکردهای بلندمدت قابل توجه است و این نشان دهنده تمایل اخیر به سمت بالاترین و بالاترین سطح پایین در جفت است.

مسلماً، پس از چنین سقوط شدید، حتی یک کانال صعودی نیز می‌تواند مفاهیمی به‌عنوان شکل‌گیری نزولی داشته باشد، زیرا ظاهر یک پرچم خرس را به خود می‌گیرد. اما، با توجه به آنچه گفته شد، می‌توان کاری در داخل کانال انجام داد، به‌ویژه با توجه به اینکه چقدر آن سطوح روان‌شناختی در 0.9950 و برابری بر مبنای کوتاه‌مدت معامله شده‌اند.

اگر خریداران بتوانند فشار دیگری بالاتر از برابری داشته باشند، با تمرکز روی همان سطح 1.0095 که به رسیدن به بالاترین سطح هفته گذشته قبل از تصمیم بانک مرکزی اروپا در مورد نرخ بهره کمک کرد، درها برای حرکت صعودی عمیق تر باز می شود. فراتر از آن، نوسان بعدی در 1.0198 است.

حتی چیزی برای خرس‌های EUR/USD نیز وجود دارد، زیرا نقض پشتیبانی 0.9750 پایین‌ترین سطح را باطل می‌کند و فروشندگان را به صندلی راننده بازمی‌گرداند.

نمودار روزانه EUR/USD

image4.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURUSD در Tradingview

GBP/USD واکنش به واکنش

من دیروز در مورد این موضوع مفصل صحبت کردم اما ابتدا یک مشاهده.

بازارها از چند نقطه نظر کشیده شده اند. اما، هنوز هم برای من شگفت‌زده است که چگونه بسیاری می‌خواهند در حمایت یا نزدیک به پایین بفروشند و ناگهان در مقاومت یا نزدیک به اوج صعودی شوند.

این جایی است که تجزیه و تحلیل چند چارچوب زمانی می تواند مفید باشد تا محرک های کوتاه مدت را در تصویر بزرگ قرار دهد. ما دیروز چنین سناریویی را در پوند انگلیس به دنبال تصمیم بانک مرکزی انگلیس برای نرخ گذاری داشتیم.

روز دوشنبه، من یک شکل مثلث نزولی را به GBP/USD با پشتیبانی از حدود 1.1500 به اشتراک گذاشته بودم. این یک شکل گیری شکست نزولی است و زمانی که به تصمیم چهارشنبه FOMC رسیدیم، تشکیلات شروع به پر کردن کرده بود. هنگامی که قدرت دلار افزایش یافت، فروش به GBP/USD نیز افزایش یافت.

عقب نشینی سریع نسبت به مقاومت در حمایت قبلی قبل از تصمیم گیری نرخ BoE منجر به یک حرکت قوی دیگر برای کاهش دیروز شد، تا زمانی که قیمت ها شروع به تست بازگشت به زیر منطقه حمایت 1.1180-1.1210 کردند. همانطور که در گزارش دیروز GBP نوشتم، درست پس از اینکه گرد و غبار از BoE فروکش کرد، “اگر خریداران بتوانند یک جهش را فشار دهند، آنگاه این مانند یک عطف حمایت با یک فیتیله گسترده در نمودارهای بلندمدت به نظر می رسد.”

نمودار هفتگی زیر این را به خوبی در این نقطه نشان می دهد.

نمودار هفتگی GBP/USD

image5.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

از نمودار چهار ساعته، می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به آن پرش داشته باشیم. قیمت به سرعت به برخی نقاط حمایت قبلی نزدیک می شود که می توانند به عنوان پتانسیل مقاومت پایین تر عمل کنند.

برای خرس‌ها، جستجوی مقاومت در اینجا می‌تواند مسیر جذاب‌تری برای جلو باشد، و اگر مقاومت نشان داده نشد، به سادگی به سطح بعدی نگاه کنید. سطح 1.1350 در حال حاضر نزدیک است، پس از آن 1.1411 وارد تصویر می شود. و بالاتر از آن، ما از حمایت قبلی از مثلث نزولی برخوردار هستیم که در حدود 1.1459 تا سطح روانی 1.1500 ترسیم شده است.

نمودار روزانه GBP/USD

image6.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.