اپلیکیشن Digital Wealth Pioneer Yield از اپلیکیشن موبایل برای iOS و اندروید رونمایی کرد – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. استونی — 17 ژوئن 2022 — Yield App، یک شرکت جهانی فین‌تک و پلت‌فرم ثروت دیجیتالی که از زمان راه‌اندازی خود در فوریه ۲۰۲۱ بیش از ۸۰۰۰۰ مشتری را جذب کرده است، اکنون با راه‌اندازی اپلیکیشن iOS و اندروید خود دنیای موبایل را در دست گرفته است و همچنان به ماموریت

کد خبر : 217966
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
اپلیکیشن Digital Wealth Pioneer Yield از اپلیکیشن موبایل برای iOS و اندروید رونمایی کرد – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News


بیانیه مطبوعاتی. استونی — 17 ژوئن 2022 — Yield App، یک شرکت جهانی فین‌تک و پلت‌فرم ثروت دیجیتالی که از زمان راه‌اندازی خود در فوریه ۲۰۲۱ بیش از ۸۰۰۰۰ مشتری را جذب کرده است، اکنون با راه‌اندازی اپلیکیشن iOS و اندروید خود دنیای موبایل را در دست گرفته است و همچنان به ماموریت خود برای ساختن ادامه می‌دهد. فرصت‌های کسب دارایی دیجیتال با کلیک یک دکمه در دسترس هر کسی است.

برنامه تلفن همراه کاملاً جدید و بصری به مشتریان Yield App اجازه می دهد تا ثروت دیجیتال خود را به طور یکپارچه در دستگاه های تلفن همراه خود مدیریت کنند و ارائه پلت فرم را ساده تر می کند. اپلیکیشن موبایل با همان رابط کاربری آسان پلتفرم وب، همراه با گزینه های ورود ساده تر از طریق اثر انگشت یا شناسه چهره، به مشتریان Yield App اجازه می دهد تا مجموعه دارایی های دیجیتال خود را در حال حرکت مدیریت کنند.

تیم فراست، مدیر عامل شرکت Yield App، می‌گوید: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که از این محصول جدید به مجموعه محصولات خود پرده‌برداری می‌کنیم و تمام ابزارهای لازم برای دستیابی به آزادی مالی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم. این یک نقطه عطف هیجان انگیز در سفر ما برای تبدیل شدن به شریک قابل اعتماد ثروت دیجیتال همه است.

«برنامه جدید تلفن همراه ما کسب درآمد از دارایی های دیجیتالی را برای مشتریان برنامه Yield آسان تر از همیشه می کند. تنها با چند کلیک، آنها می توانند در هر زمان و از هر نقطه از جهان با اتصال به اینترنت به نمونه کارها خود دسترسی داشته باشند.

ما قویاً معتقدیم که دارایی های دیجیتال باید بخشی از سبد سرمایه گذاری همه باشد و استراتژی های درآمد غیرفعال بهترین راه برای استفاده حداکثری از این دارایی ها است.

Adrien Geneste، مدیر ارشد بازاریابی در Yield App، می‌افزاید: «ما از اینکه جزو اولین کسانی هستیم که یک محصول مالی اصلی و با کاربرد آسان را که به مدیریت دارایی‌های دیجیتال اختصاص داده شده است، بسیار هیجان‌زده هستیم. برنامه Yield به راه‌حل‌های ثروت دیجیتالی پیشگام اختصاص دارد که کسب درآمد از دارایی‌های شما را به یک تجربه بدون زحمت تبدیل می‌کند.

Yield App یک پلت فرم ثروت دیجیتال است که به مشتریان خود اجازه می دهد تا بازدهی پیشرو در بازار را از بزرگترین دارایی های دیجیتال کسب کنند. مشتریان می‌توانند تمام اقدامات موجود در پلتفرم وب را از طریق برنامه تلفن همراه انجام دهند، از جمله کسب درآمد، شرط‌بندی، قفل کردن یا تبدیل دارایی‌های خود در برنامه.

مشتریان به سادگی دارایی های خود را در پورتفولیوهای برنامه بازده مستقر می کنند تا درآمد غیرفعالی را از طریق استیبل کوین ها، BTC و ETH بدست آورند که روزانه ترکیب می شوند. هسته اصلی استراتژی این پلتفرم توکن $YLD آن است، که به اعضای وفادار جامعه با بازدهی بالاتری پاداش می‌دهد که YLD بیشتری در پلتفرم سهام یا قفل کنند.

درباره برنامه عملکرد

بازده App معتقد است که همه باید به بهترین فرصت های درآمد دسترسی داشته باشند. ماموریت آن این است که پتانسیل کامل دارایی های دیجیتال را باز کند، آنها را با بهترین فرصت های موجود در تمام بازارهای مالی ترکیب کند و آنها را در دسترس جهان قرار دهد. برای دستیابی به این هدف، این شرکت یک پلتفرم ثروت دیجیتال و اپلیکیشن موبایلی نوآورانه ارائه می‌کند که به ساده‌ترین روش ممکن، پل‌های مالی سنتی و غیرمتمرکز را ایجاد می‌کند. برای اطلاعات بیشتر، به www.yield.app مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با [email protected] تماس بگیرید

برنامه را در iOS از اینجا و در اندروید را از اینجا دانلود کنید


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، دقت لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.