اقدام دلار آمریکا قبل از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD

[ad_1] دلار آمریکا در مقابل یورو، پوند انگلیس، دلار استرالیا – تنظیمات قیمت: پیشنهاد مانیش جرادی فارکس برای مبتدیان روند دلار آمریکا به طور کلی در آستانه تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده برای نرخ بهره کاهش می یابد، با این حال، به نظر می رسد که این کاهش در حال از دست دادن مقداری بخار

کد خبر : 354385
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۰۲
اقدام دلار آمریکا قبل از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ: EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD

[ad_1]

دلار آمریکا در مقابل یورو، پوند انگلیس، دلار استرالیا – تنظیمات قیمت:

پیشنهاد مانیش جرادی

فارکس برای مبتدیان

روند دلار آمریکا به طور کلی در آستانه تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده برای نرخ بهره کاهش می یابد، با این حال، به نظر می رسد که این کاهش در حال از دست دادن مقداری بخار است و احتمال یک بازگشت جزئی را در کوتاه مدت باز می گذارد.

به طور گسترده انتظار می رود که فدرال رزرو امروز نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد (تصمیم گیری نرخ تا ساعت 18:00 GMT). تمرکز اصلی بر روی راهنمایی های آن در مسیر سیاست پولی خواهد بود – به ویژه، اینکه آیا قصد دارد در ماه ژوئن نرخ ها را متوقف کند یا افزایش دهد. به نظر می رسد معیارهای اصلی تورم در مرحله سرد شدن هستند، اما همچنان بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی فدرال رزرو هستند.

نمودار روزانه EUR/USD

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

توجه: در نمودار کد رنگی بالا، شمع های آبی نشان دهنده فاز صعودی هستند. شمع های قرمز نشان دهنده فاز نزولی هستند. شمع های خاکستری به عنوان فازهای تثبیت (در یک فاز صعودی یا نزولی) عمل می کنند، اما گاهی اوقات تمایل دارند در پایان یک روند شکل بگیرند. توجه: رنگ های شمع پیش بینی کننده نیستند – آنها فقط روند فعلی را نشان می دهند. در واقع، رنگ شمع می تواند در نوار بعدی تغییر کند. الگوهای کاذب می توانند در حدود میانگین متحرک 200 دوره ای، یا حول محور حمایت/مقاومت و/یا در بازار جانبی/متوقف رخ دهند. نویسنده صحت اطلاعات را تضمین نمی کند. عملکرد گذشته است، نشان دهنده عملکرد آینده نیست. کاربران اطلاعات این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند.

با قیمت گذاری بازار در حدود 50 واحد کاهش نرخ تا پایان سال، هر سیگنالی از سوی فدرال رزرو برخلاف انتظارات بازار می تواند منجر به بازگشت دلار شود. در همین حال، داده های کلان ایالات متحده از اواخر ماه مارس بسیار ضعیف بوده است – شاخص شگفتی اقتصادی ایالات متحده در پایین ترین سطح خود از اوایل فوریه قرار دارد.

یورو: نشانه های جزئی خستگی

در نمودارهای فنی، حرکت صعودی یورو/دلار آمریکا تا حدودی کند شده است و احساس خستگی در رالی می‌کند. هر گونه شکست به زیر سطح حمایت فوری در پایین ترین سطح اواسط آوریل 1.0900 نشان می دهد که فشار صعودی در کوتاه مدت کمی کاهش یافته است. حمایت قوی‌تر در حدود 1.0700-1.0725 است که شامل میانگین متحرک 89 روزه و لبه پایین کانال Ichimoku در نمودارهای روزانه است.

نمودار 240 دقیقه ای یورو/دلار آمریکا

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

روند گسترده‌تر EUR/USD همچنان در نمودارهای روزانه بالا باقی می‌ماند، همانطور که نمودارهای شمعدانی با کد رنگی بر اساس شاخص‌های روند/تحرک نشان می‌دهند. برای بحث بیشتر، به‌روزرسانی قبلی در 10 آوریل، 13 آوریل و 25 آوریل را ببینید. در روند صعودی، شکست قاطع بالاتر از اوج فوریه 1.1035 می‌تواند راه را برای رسیدن به 1.1700 هموار کند – هدف قیمتی الگوی دو کفی (ژانویه و پایین ترین سطح مارس).

نمودار روزانه GBP/USD

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

GBP/USD: ادغام می تواند کمی بیشتر ادامه یابد

همانطور که در به‌روزرسانی قبلی مشخص شد، روند گسترده‌تر GBP/USD در نمودارهای روزانه افزایش می‌یابد، همانطور که نمودارهای شمعدانی با کد رنگی بر اساس شاخص‌های روند/تحرک نشان داده شده‌اند. با این حال، علی‌رغم تلاش‌های مکرر در هفته‌های اخیر، GBP/USD از پایان سال 2022 در حدود 1.2450 نتوانسته است به طور قاطعی بالاتر از انتهای بالای کانال جانبی حرکت کند. هر شکستی به زیر سطح حمایت فوری در 17 آوریل 1.2350. هر شکست زیر می تواند راه را به سوی 1.2150-1.2200 هموار کند.

نمودار روزانه AUD/USD

image4.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

AUD/USD: فاقد حرکت صعودی معنی دار

بازگشت AUD/USD در هفته های اخیر در حدود میانگین متحرک 200 روزه محدود شده است که تقریباً همزمان با اوایل آوریل 0.6795 بوده است. علاوه بر این، دو تلاش برای بازگشت مجدد در آوریل با کاهش حدود 38.2 درصدی کاهش فوریه تا مارس مواجه شدند – برای معکوس شدن ضعف از ژانویه، AUD/USD باید حداقل بیش از 50 درصد کاهش یابد. تا آن زمان، مسیر کمترین مقاومت از پهلو به پایین باقی می ماند. به‌روزرسانی‌های 25 و 27 آوریل را ببینید. در جهت نزولی، زیر سطح مارس 0.6550، حمایت بعدی 0.6385 است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.