افزایش چشمگیر EUR/USD با عقب نشینی دلار آمریکا و بهبود داده های منطقه یورو

[ad_1] یورو/دلار آمریکا قیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل: پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید بیشتر بخوانید: تنظیمات فنی EUR/USD در Play یورو/دلار آمریکا چشم انداز EUR/USD در جلسه آسیایی برخی از اقدامات قیمتی را تجربه کرد زیرا فعالان بازار تعدیل سیاست غیرمنتظره بانک ژاپن را که در

کد خبر : 295690
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
افزایش چشمگیر EUR/USD با عقب نشینی دلار آمریکا و بهبود داده های منطقه یورو

[ad_1]

یورو/دلار آمریکا قیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

بیشتر بخوانید: تنظیمات فنی EUR/USD در Play

یورو/دلار آمریکا چشم انداز

EUR/USD در جلسه آسیایی برخی از اقدامات قیمتی را تجربه کرد زیرا فعالان بازار تعدیل سیاست غیرمنتظره بانک ژاپن را که در بازارها بازتاب یافت، هضم کردند. با شروع جلسه اروپا، سودهای اولیه با EUR/USD به سطح 1.0600 بازگشت.

به نظر می‌رسید که اعلامیه بانک مرکزی ژاپن در یک شبه با حرکت‌های سراسری، یک دوره نقدینگی تازه را تزریق کرد. بازارها در حال عادی سازی سیاست های بیشتر توسط بانک مرکزی پس از تعدیل امروز توسط بانک مرکزی گمانه زنی می کنند زیرا باند حد بالایی در JGB 10Y را از 0.25% به 0.5% افزایش داد. این حرکت تاثیر منفی بر دلار آمریکا داشته است و می‌تواند ین را تقویت کند، زیرا سرمایه‌گذاران ژاپنی انگیزه دارند پول را به خانه بازگردانند و در عین حال جذابیت ین را افزایش دهند.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله EUR/USD

منطقه یورو شاهد بهبود مستمری در انتشار داده‌های اخیر بوده است که در نظرسنجی خوش‌بینانه دیروز IFO آلمان در مورد آب و هوای تجاری و کاهش صبح امروز در PPI آلمان، که به پایین‌ترین حد در 9 ماه گذشته رسید، مشهود بود. جالب است که ببینیم آیا اعتماد مصرف کننده فلش منطقه یورو که اواخر امروز به دست می آید می تواند این بهبود را ادامه دهد یا خیر. امروز صبح نظراتی را از ناگل، سیاستگذار بانک مرکزی اروپا شنیدیم که اظهار داشت بانک مرکزی هنوز تا رسیدن به هدف تورمی فاصله زیادی دارد و مجدداً تأکید کرد که بانک مرکزی اروپا نیز باید روی نرخ ها پافشاری کند. داده های بهبود یافته همراه با چرخش تا حدی جنگ طلبانه بانک مرکزی اروپا در هفته گذشته، می تواند موردی برای ادامه افزایش ارزش یورو/دلار آمریکا باشد.

رابط کاربری گرافیکی، متن، توضیحات برنامه به طور خودکار تولید می شودimage2.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

شاخص دلار آمریکا پس از اعلام سیاست BoJ عقب نشینی کرد و کمک کرد EUR/USD بالاتر رود. احتمالاً شاخص دلار برای هر حرکت آتی در سال 2023 کلیدی باقی خواهد ماند. بعداً در روز ما داده‌های مجوز ساخت ایالات متحده را در اختیار داریم که می‌تواند برخی رفتارهای صعودی در دلار را دوباره تحریک کند.

چشم انداز فنی

یورو/دلار آمریکا نمودار چهار ساعته – 20 دسامبر 2022

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

منبع: TradingView

از منظر فنی، 4H با توجه به شکست کانال صعودی، اوج های پایین تر و پایین تر را چاپ می کند. ما شاهد بسته شدن یک شمع 4H در زیر خط روند صعودی بوده‌ایم که قبل از جهش از ناحیه پشتیبانی در حدود 1.0580-1.0600 بسته می‌شود. اگر قرار است EUR/USD با دستگیره 1.0500 که در حال حاضر با پشتیبانی 100 روزه MA 100 روزه مطابقت دارد، به پایین‌تر از این ناحیه پشتیبانی نیاز دارد. شکست در زیر این ناحیه بازآزمایی مجدد MA 200 روزه را در اطراف دسته 1.0350 باز می کند.

همانطور که در کانال صعودی باقی می‌مانیم، می‌توانیم شاهد افزایش صعودی ادامه دار به سمت بالای کانال و بالاترین نرخ هفته گذشته در حدود 1.0740 باشیم که می‌تواند فرصت بیشتری برای فروشندگان بالقوه فراهم کند تا بار دیگر درگیر شوند.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

احساس مشتری IG: مختلط

داده‌های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می‌دهد که معامله‌گران خرده‌فروش در حال حاضر نسبت به EUR/USD کوتاه هستند و 60 درصد معامله‌گران در حال حاضر موقعیت‌های فروش دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های EUR/USD ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.