افزایش چشمگیر دلار به عنوان داده های شغلی می تواند باعث تجدید نظر در مورد بازی مرغ در برابر Fed By Investing.com شود

[ad_1] © رویترز. نوشته یاسین ابراهیم Investing.com — دلار در روز پنجشنبه، درست یک روز قبل از گزارش بازار کار روز جمعه که برخی معتقدند می‌تواند سرمایه‌گذاران را مجبور به تجدیدنظر در بازی مرغ خود در برابر فدرال رزرو کند و به طور بالقوه دلار را به سوی شکوه سوق دهد، افزایش یافت. دلار آمریکا

کد خبر : 302787
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۵:۰۸
افزایش چشمگیر دلار به عنوان داده های شغلی می تواند باعث تجدید نظر در مورد بازی مرغ در برابر Fed By Investing.com شود

[ad_1]


© رویترز.

نوشته یاسین ابراهیم

Investing.com — دلار در روز پنجشنبه، درست یک روز قبل از گزارش بازار کار روز جمعه که برخی معتقدند می‌تواند سرمایه‌گذاران را مجبور به تجدیدنظر در بازی مرغ خود در برابر فدرال رزرو کند و به طور بالقوه دلار را به سوی شکوه سوق دهد، افزایش یافت.

دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش ارز اصلی ارزیابی می کند، با 0.85 درصد افزایش به 104.91 رسید.

کامرزبانک در گزارشی گفت: سرمایه گذاران تا حد زیادی وعده فدرال رزرو برای بالا نگه داشتن نرخ ها برای کاهش تورم را نادیده گرفته اند، اما گزارش مشاغل دسامبر “ممکن است نامزد احتمالی باشد، که ممکن است بازار را متقاعد کند که واگرایی خود را با انتظارات فدرال رزرو بار دیگر زیر سوال ببرد.” توجه داشته باشید.

انتظار می رود که جمعه موعد مقرر دسامبر نشان دهد که اقتصاد در ماه گذشته حدود 200000 شغل ایجاد کرده و در 3.7 درصد ثابت مانده است. احتمالاً بر توجه غالب خواهد بود و انتظار می رود به ترتیب از 0.6 درصد و 5.1 درصد به 0.4 درصد در ماه و 5 درصد کاهش یابد.

فدرال رزرو اعلام کرده است که انتظار کاهش نرخ بهره را در سال جاری ندارد. اما به گفته کامرزبانک، بازار به این دیدگاه اعتماد ندارد و این همچنان “جنبه اصلی حاکم بر چشم انداز دلار” است.

با این حال، این واگرایی به احتمال زیاد به پیروزی برای کسانی که در یک بازی جوجه در برابر فدرال رزرو هستند ختم نمی شود، و به طور بالقوه راه را برای افزایش سود دلار هموار می کند.

Commerzbank افزود: تا زمانی که این واگرایی ادامه داشته باشد، “ریسک این که احساسات در بازار ارز به سمت انتظارات فدرال رزرو متمایل شود و دلار بار دیگر به میزان قابل توجهی افزایش یابد، بیشتر می شود.”

انبوهی از گزارش‌ها در مورد بازار کار در این هفته – که نشان می‌دهد تقاضا همچنان قوی و کمتر است – اولین ضربه را وارد کرده است و شکافی را در زره کسانی که امیدهای «محور فدرال رزرو» را در خود جای داده‌اند، نشان داده است.

بر اساس گزارش Investing.com، سرمایه‌گذاران اکنون با اوج نرخ وجوه فدرال رزرو 5.06 درصد، بالاتر از سطح 4.94 درصدی که در ابتدای هفته مشاهده شد، قیمت‌گذاری می‌کنند.

با این حال، برخی دیگر بر این باورند که مسیر پیش‌روی دلار احتمالاً متلاطم خواهد بود زیرا ارز ذخیره جهان به سرعت به بادهای مخالف فنی نزدیک می‌شود.

جانی مونتگومری اسکات در یادداشتی گفت: “ما معتقدیم که ارز در جلسات آینده محدود / متلاطم باقی خواهد ماند – زیرا دلار به سرعت به MA 200 روزه خود نزدیک می شود و MA 50 روزه به عنوان مقاومت نمودار کاهش می یابد.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.