افزایش قیمت دلار؛ برنامه های فدرال رزرو پس از کاهش غیرمنتظره اوپک پلاس توسط Investing.com مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز دوشنبه اروپا به شدت افزایش یافت زیرا افزایش قیمت نفت نگرانی‌های تورمی را افزایش داد، که می‌تواند باعث شود فدرال رزرو آمریکا در جلسه بعدی خود نرخ بهره را افزایش دهد. در ساعت 03:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش

کد خبر : 341965
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
افزایش قیمت دلار؛  برنامه های فدرال رزرو پس از کاهش غیرمنتظره اوپک پلاس توسط Investing.com مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز دوشنبه اروپا به شدت افزایش یافت زیرا افزایش قیمت نفت نگرانی‌های تورمی را افزایش داد، که می‌تواند باعث شود فدرال رزرو آمریکا در جلسه بعدی خود نرخ بهره را افزایش دهد.

در ساعت 03:00 ET (07:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.4 درصد افزایش یافت و در 102.560 معامله شد، پس از اینکه برای اولین بار در هفته گذشته از 103 عبور کرد.

این شاخص در ماه مارس 1.8 درصد کاهش یافته بود، که تحت فشار نگرانی‌ها مبنی بر اینکه آشفتگی در بخش بانکی به فعالیت‌های اقتصادی ضربه می‌زند، باعث شد تا چرخه انقباض پولی خود را زودتر از حد انتظار متوقف کند.

این دیدگاه پس از آن که داده‌های روز جمعه نشان داد که ایالات متحده در ماه فوریه پس از افزایش ماه قبل، با نشان دادن نشانه‌هایی از سرد شدن، تنها رشد متوسطی داشته است، تا حدی معتبر است.

با این حال، تصمیم غافلگیرکننده سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش، موسوم به اوپک پلاس، در روز یکشنبه برای کاهش یک‌میلیون بشکه‌ای دیگر تولید، قیمت نفت را افزایش داده و روایت را تغییر داده است.

هیدهیرو جوک، استراتژیست در Mizuho Securities می گوید: «از آنجایی که احتمالاً تورم بزرگترین محرک سیاست پولی فدرال رزرو باقی خواهد ماند، بازار کمتر احتمال دارد که تغییر زودهنگام به سمت نرخ های پایین تر یا سرعت پایین تر کاهش نرخ بهره بگیرد.

پس از رسیدن به پایین ترین سطح یک هفته ای 1.0788 با افزایش ارزش دلار، 0.2% کاهش در 1.0812 معامله شد، در حالی که 0.2% کاهش یافت و به 1.2306 رسید.

داده‌های اقتصادی که قرار است بعداً در جلسه منتشر شوند، شامل اعداد PMI ساخت برای هر دو و برای . انتظار می رود این موارد نشان دهد که این بخش مهم در ماه مارس در انقباض باقی مانده است.

پس از اینکه ژاپن به 49.2 در ماه مارس از 47.7 فوریه رسید، 0.6 درصد افزایش یافت و به 133.62 رسید که نشان دهنده کندترین انقباض از نوامبر 2022 است.

با این حال، ین با افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده در پی تصمیم اوپک پلاس، با بازدهی دو ساله خزانه داری ایالات متحده، که معمولاً همگام با انتظارات نرخ بهره حرکت می کند، 4.8 واحد در 4.110 درصد افزایش یافت.

پس از اینکه داده ها نشان داد رشد بخش تولید چین در ماه مارس کند شده است، با 0.3 درصد افزایش به 6.8884 رسید و از بالاترین رقم 8 ماهه 51.6 در فوریه عقب نشینی کرد.

این با داده های هفته گذشته دولت مطابقت دارد که نشان می داد رشد در بخش تولید چین پس از جهش اولیه پس از کووید در حال کاهش است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.