افزایش دلار پیش از شهادت پاول. CPI بریتانیا توسط Investing.com به بالاترین سطح 40 ساله خود رسید

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز چهارشنبه افزایش یافت و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، انتظار داشت در طول شهادتش در کنگره به شدت در مورد تورم صحبت کند، در حالی که استرلینگ به دنبال افزایش داده های تورم کاهش یافت. در ساعت 03:05 بامداد ET

کد خبر : 220109
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۴۱
افزایش دلار پیش از شهادت پاول.  CPI بریتانیا توسط Investing.com به بالاترین سطح 40 ساله خود رسید



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز چهارشنبه افزایش یافت و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، انتظار داشت در طول شهادتش در کنگره به شدت در مورد تورم صحبت کند، در حالی که استرلینگ به دنبال افزایش داده های تورم کاهش یافت.

در ساعت 03:05 بامداد ET (0705 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.4 درصد افزایش در 104.650 معامله شد.

رویداد اصلی چهارشنبه، آغاز جلسه دو روزه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده در کنگره است، و سرمایه گذاران به دنبال سرنخ های بیشتری در مورد اینکه آیا افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ بهره در نشست جولای فدرال رزرو در برنامه است یا خیر.

ورودی بزرگ بعدی دلار زمانی خواهد بود که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، گواهی سیاست پولی شش ماهه خود را به سنا ارائه دهد – که با قضاوت از آخرین جلسه FOMC باید بسیار تندخو باشد و به این معنی است که هر دلار نزولی است. […] تحلیلگران ING در یادداشتی گفتند که احتمالاً محدود خواهد بود.

این بانک در نشست بعدی خود در ماه ژوئیه آماده افزایش بزرگ دیگری است و رئیس فدرال رزرو ریچموند روز سه شنبه گفت که راهنمایی پاول مبنی بر اینکه بانک مرکزی ایالات متحده به احتمال زیاد نرخ بهره را 50 یا 75 واحد در ماه جولای افزایش خواهد داد “معقول” است.

همچنین اخباری مبنی بر اینکه پرزیدنت بایدن به دنبال تعطیلی موقت مالیاتی بر بنزین است، به دلار کمک کرد، در حالی که دولت ایالات متحده قرار است از آزادی عمل مالی خود برای کاهش بخشی از درد مصرف کنندگان ناشی از قیمت های بالای انرژی استفاده کند.

ING می‌گوید: «سیاست مالی ضعیف‌تر می‌تواند فضای بیشتری را برای بانک‌های مرکزی فراهم کند تا با نرخ‌های بالاتر از طوفان تورم خلاص شوند و ترکیب سیاست‌های پولی سفت و سست مالی به طور کلی خبر خوبی برای یک ارز است.

با 0.5 درصد کاهش به 1.0473، حساس به ریسک با 1.1 درصد کاهش به 0.6895 رسید، در حالی که 0.2 درصد کاهش یافت و به 136.31 رسید، در اوایل تجارت به 136.71 رسید که بالاترین میزان از اکتبر 1998 بود، با ین که با شکاف روزافزون ژاپنی تحت تاثیر قرار گرفت. اوراق قرضه دولتی و خزانه داری آمریکا

دقایقی از آخرین جلسه سیاستگذاری که اوایل روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد که برخی از اعضای هیئت مدیره نگران کاهش شدید ین هستند، اما همچنان بر لزوم حفظ برنامه محرک عظیم بانک مرکزی برای حمایت از اقتصاد هنوز شکننده تاکید کردند.

در جاهای دیگر، پس از صعود به بالاترین سطح 40 ساله جدید یعنی 9.1 درصد در ماه مه، 0.7 درصد کاهش یافت و به 1.2191 رسید که ناشی از جهش هزینه های غذا و انرژی بود.

هفته گذشته برای پنجمین جلسه متوالی نرخ بهره افزایش یافت، اما این امر تاکنون کمک چندانی به کاهش تورم سرسام آور نکرده است، به طوری که بانک مرکزی هفته گذشته پیش بینی کرد که تورم می تواند در اکتبر به 11 درصد برسد.

نگرانی‌ها از اینکه کشور به سمت رکود پیش می‌رود، با رشدی که با ترکیبی از نرخ‌های بالای تورم و افزایش نرخ‌های بهره برای مبارزه با آن سنجیده می‌شود، افزایش می‌یابد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.