افزایش دلار پس از افزایش فدرال رزرو؛ نشست های بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی اروپا بزرگ هستند توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه افزایش یافت، پس از اینکه فدرال رزرو نرخ های بهره را یک شبه افزایش داد و نشان داد که افزایش بیشتری در آینده خواهد داشت، صعود کرد، اگرچه پیش از نشست های بانک مرکزی اروپا و بانک انگلستان،

کد خبر : 294306
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
افزایش دلار پس از افزایش فدرال رزرو؛  نشست های بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی اروپا بزرگ هستند توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه افزایش یافت، پس از اینکه فدرال رزرو نرخ های بهره را یک شبه افزایش داد و نشان داد که افزایش بیشتری در آینده خواهد داشت، صعود کرد، اگرچه پیش از نشست های بانک مرکزی اروپا و بانک انگلستان، افزایش ها محدود شده است.

در ساعت 03:15 ET (08:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.3 درصد افزایش یافت و به 103.680 رسید و از پایین‌ترین سطح شش ماهه جلسه قبل بالاتر رفت.

افزایش نیم درصدی نرخ بهره در روز چهارشنبه، همانطور که عموماً انتظار می‌رفت، اما در عین حال با ابراز عزم خود برای مهار تورم، به افزایش بیشتر و بالا نگه‌داشتن نرخ‌ها برای مدت طولانی‌تر از آنچه قبلاً انتظار می‌رفت، پیامی داد.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو روز چهارشنبه گفت: “ما هنوز راه هایی در پیش داریم.”، در حالی که نشان داد که نرخ بهره احتمالا به بالای 5 درصد خواهد رسید. ما تا زمانی که کار تمام شود در مسیر باقی می‌مانیم.»

در حالی که دلار بالاتر رفته است، اما با توجه به اینکه بازار در مورد قدرت بلندمدت اقتصاد ایالات متحده تردید دارد، سودهای آن قابل توجه نبوده است، و معامله گران نگران هستند که بانک مرکزی در نهایت ممکن است در نهایت نرخ بهره را در سال آینده کاهش دهد، زیرا تورم ادامه دارد. پایین تر و با تزلزل اقتصاد.

قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو نشان می دهد که بازارها انتظار دارند نرخ بهره آمریکا تا ماه مه سال آینده به کمتر از 5 درصد برسد که کمتر از آنچه که فدرال رزرو هدایت کرده است.

همچنین تصمیمات مربوط به نرخ بهره در روز پنجشنبه و اواخر پنجشنبه، با توجه به اینکه انتظار می رود هر دو بانک مرکزی نیز 50 واحد افزایش نرخ را ارائه کنند، باعث احتیاط می شود.

با 0.4% کاهش به 1.0635 رسید، با افزایش تایید شده 0.4% در ماه نوامبر، افزایشی کمتر از 0.5% مورد انتظار، که نشان می دهد فشارهای تورمی نشانه هایی از کاهش در دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو را نشان می دهد.

تحلیلگران Nordea در یادداشتی می‌گویند: «بانک مرکزی اروپا می‌تواند به راحتی به نفع افزایش نرخ بهره کوچکتر 50 واحدی تصمیم بگیرد، که توافقی است و بیشتر مطابق با قیمت‌گذاری بازار است». چنین افزایشی احتمالاً با یک تصمیم تهاجمی تر QT همراه خواهد بود، به این معنی که این روند می تواند در اواخر سه ماهه اول یا اوایل سه ماهه دوم سال 2023 آغاز شود.

با افت 0.5 درصدی به 1.2361 رسید، در حالی که تورم در بریتانیا نیز با قضاوت از قرائت سه شنبه نوامبر شروع به کاهش کرد و از 11.1 درصد در اکتبر به 10.7 درصد کاهش یافت.

پس از آن که داده ها نشان داد که کشور در ماه نوامبر کمتر از حد انتظار کوچک شده است و فشار بیشتری بر اقتصاد وارد می کند، 0.6 درصد افزایش یافت و به 136.22 رسید.

شاخص حساس به ریسک 0.9 درصد کاهش یافت و به 0.6799 رسید، در حالی که 0.2 درصد افزایش یافت و به 6.9644 رسید، در حالی که یوان چین تحت تأثیر داده ها قرار گرفت و در ماه نوامبر کمتر از انتظارات سقوط کرد، که به دلیل اختلالات مرتبط با کووید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.