افزایش دلار در جریان های امن پس از اعتراضات چین به کووید توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل روز دوشنبه در اروپا بالاتر رفت و یوان چین به پایین‌ترین حد در دو هفته اخیر سقوط کرد زیرا اعتراضات علیه محدودیت‌های تحرکی دولت چین برای مبارزه با افزایش موارد ابتلا به کووید باعث ایجاد پناهگاه‌های امن شد. در ساعت 02:50 ET (07:50

کد خبر : 286776
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
افزایش دلار در جریان های امن پس از اعتراضات چین به کووید توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل روز دوشنبه در اروپا بالاتر رفت و یوان چین به پایین‌ترین حد در دو هفته اخیر سقوط کرد زیرا اعتراضات علیه محدودیت‌های تحرکی دولت چین برای مبارزه با افزایش موارد ابتلا به کووید باعث ایجاد پناهگاه‌های امن شد.

در ساعت 02:50 ET (07:50 GMT)، که دلار آمریکا را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1 درصد افزایش به 106.055 رسید و از پایین ترین سطح سه ماهه 105.30 در هفته گذشته فاصله گرفت.

چین روز دوشنبه یکی دیگر از موارد ابتلا به کووید-19 را به ثبت رساند و گستردگی محدودیت‌های تحرک محدودکننده این کشور باعث اعتراضات در تعدادی از شهرها شد و بخش‌های زیادی از مردم ناامیدی خود را از اینکه این محدودیت‌ها هنوز در سه سال وجود دارد را نشان دادند. پس از شیوع اولیه

این اعتراضات نادر نگرانی‌ها را در مورد دوام سیاست چین در برابر کووید صفر و تأثیر آن بر دومین اقتصاد بزرگ جهان افزایش داد و با افزایش 0.3 درصدی به 7.1963، در بالاترین سطح دو هفته‌ای، رسید.

در حالی که دلار آمریکا روز دوشنبه بالاتر رفت، اما افزایش نرخ بهره در ماه‌های آینده به میزان کمتری کاهش یافت.

با در نظر گرفتن این موضوع، توجه به ایالات متحده در روز جمعه برای نوامبر متمرکز خواهد شد، زیرا معامله گران به دنبال نشانه هایی هستند که اقتصاد ایالات متحده تحت فشار افزایش نرخ بهره تهاجمی در سال جاری با مشکل مواجه شده است.

این آخرین گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی قبل از نشست نهایی فدرال رزرو در ماه دسامبر خواهد بود و اقتصاددانان انتظار دارند که اقتصاد ایالات متحده 200000 شغل جدید ایجاد کند که کمترین افزایش از دسامبر 2020 خواهد بود.

علاوه بر این، رئیس فدرال رزرو روز چهارشنبه در مورد چشم انداز اقتصادی بحث خواهد کرد، در حالی که رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس و رئیس فدرال رزرو نیویورک هر دو قرار است اواخر دوشنبه صحبت کنند.

پیش از سخنرانی رئیس بانک مرکزی اروپا در پارلمان اروپا در اواخر جلسه، با 0.1 درصد کاهش به 1.0383 رسید.

معامله گران به دنبال سرنخ هایی خواهند بود که آیا با توجه به اینکه در ماه اکتبر بالای 10 درصد معامله شده است، با افزایش نرخ 75 واحدی در دسامبر ادامه خواهد یافت یا اینکه افزایش 50 واحدی با توجه به اینکه منطقه به سمت رکود می رود مناسب تر است.

با کاهش 0.2 درصدی به 1.2073 رسید، از بالاترین سطح سه ماهه 1.2153 که در اواخر هفته گذشته مشاهده شد، عقب نشینی کرد، در حالی که قیمت حساس به ریسک 0.9 درصد کاهش یافت و به 0.6686 رسید و کاهش رشد چین احتمالاً بر تقاضای مواد خام استرالیا تأثیر می گذارد.

ین ژاپن 0.7 درصد کاهش یافت و به 138.13 رسید، در حالی که ین ژاپن به کمک انتظارات بازار از فدرال رزرو کمتر جنگ طلب کمک کرد، در حالی که تورم در پایتخت ژاپن، توکیو، در ماه نوامبر بیش از حد انتظار افزایش یافت و به بالاترین حد در 40 سال گذشته رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.