افزایش دلار با تشدید حملات موشکی روسیه به اوکراین پس از حمله به پل توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته جفری اسمیت Investing.com — پس از اینکه روسیه در واکنشی آشکار به حمله به پل تنگه کرچ در آخر هفته، رگبار حملات موشکی را علیه شهرهای اوکراین از جمله کیف پایتخت انجام داد، دلار در معاملات اولیه در اروپا در روز دوشنبه تقویت شد. تا ساعت 03:35 ET (07:35 GMT) دلار

کد خبر : 265587
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
افزایش دلار با تشدید حملات موشکی روسیه به اوکراین پس از حمله به پل توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جفری اسمیت

Investing.com — پس از اینکه روسیه در واکنشی آشکار به حمله به پل تنگه کرچ در آخر هفته، رگبار حملات موشکی را علیه شهرهای اوکراین از جمله کیف پایتخت انجام داد، دلار در معاملات اولیه در اروپا در روز دوشنبه تقویت شد.

تا ساعت 03:35 ET (07:35 GMT) دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز اقتصادی توسعه یافته دنبال می کند، 0.12 درصد افزایش یافت و به 112.92 رسید که از یک پیشنهاد متوسط ​​”منابع امن” سود می برد، زیرا رویدادها به تشدید بیشتر این ارز اشاره می کنند. درگیری که از فوریه بر ارزهای اروپایی تاثیر گذاشته است.

گزارش شده است که حملات موشکی عمدتاً به اهداف غیرنظامی از جمله پارک شوچنکو کیف، بزرگترین و محبوب ترین پارک عمومی شهر اصابت کرده است. این حملات به دنبال انتصاب یک فرمانده جدید برای آنچه روسیه «عملیات نظامی ویژه» می‌نامد، سرگئی سوروویکین، سرباز کهنه‌کار سوریه است.

دلار همچنان توسط گزارش بازار کار در ماه سپتامبر از ایالات متحده حمایت می‌شد، که نشان داد همچنان با سرعت ثابتی در حال رشد است و هیچ مدرک واقعی برای حمایت از امید به پایان زودهنگام چرخه افزایش فدرال رزرو ارائه نمی‌دهد. با این حال، بازار اوراق قرضه آرام بود و هر دو انتهای کوتاه و بلند منحنی بازدهی خزانه داری عملاً نسبت به بسته شدن روز جمعه بدون تغییر باقی ماندند.

پس از اینکه بانک انگلستان اعلام کرد که حراج های اضطراری خرید گیلت را که پس از دریافت ضعیف «بودجه کوچک» دولت جدید راه اندازی کرده بود، با یک سری عملیات وام دهی جدید جایگزین خواهد کرد. بانک از زمان مینی بودجه تنها حدود 12 درصد از ظرفیت مزایده ها را استفاده کرده است، اما محدودیت روزانه را برای آخرین هفته آنها افزایش داده است تا از نوسانات بازار جلوگیری کند.

پوند با 0.2 درصد افزایش به 1.1103 دلار رسید.

در مقابل، در مقابل پس‌زمینه‌ی ناامیدی طولانی‌مدت از عدم پیشرفت رهبران اتحادیه اروپا در توافق بر سر نحوه مدیریت نیازهای سوخت قاره در زمستان پیش رو، 0.1% کاهش یافت و به 0.9729 دلار رسید. گفتگوهای گسترده در نشست روز جمعه در پراگ در مورد پیشنهادات برای سقف قیمت عمده فروشی گاز نتیجه قطعی نداشت.

اواخر دوشنبه، سخنرانی‌هایی از هر دو طرف طیف سیاست‌گذاری بانک مرکزی اروپا برگزار می‌شود که هم اقتصاددان ارشد و هم رئیس بوندس‌بانک سخنرانی خواهند کرد. در ایالات متحده، نایب رئیس فدرال رزرو و رئیس فدرال رزرو شیکاگو موارد برجسته هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.