افزایش ارزش دلار پس از کاهش شاخص قیمت مصرف کننده؛ عدم قطعیت سقف بدهی توسط Investing.com پشتیبانی می کند

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا روز پنجشنبه افزایش یافت و پس از زیان های یک شبه بهبود یافت، در حالی که استرلینگ در آستانه آخرین نشست سیاست گذاری بانک مرکزی انگلیس نزدیک به بالاترین حد اخیر باقی ماند. در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که

کد خبر : 358190
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
افزایش ارزش دلار پس از کاهش شاخص قیمت مصرف کننده؛  عدم قطعیت سقف بدهی توسط Investing.com پشتیبانی می کند

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا روز پنجشنبه افزایش یافت و پس از زیان های یک شبه بهبود یافت، در حالی که استرلینگ در آستانه آخرین نشست سیاست گذاری بانک مرکزی انگلیس نزدیک به بالاترین حد اخیر باقی ماند.

در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از افت حدود 0.3 درصدی در جلسه قبل، با 0.4 درصد افزایش در 101.640 معامله شد.

داده های منتشر شده در روز چهارشنبه نشان داد که در ماه آوریل اندکی کاهش یافته است، که نشان دهنده توقف چرخه انقباض پولی تهاجمی فدرال رزرو است.

با این حال، زیان دلار محدود شد، زیرا عدم اطمینان در مورد سقف بدهی ایالات متحده همچنان ادامه داشت و جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده روز پنجشنبه در مورد آسیب احتمالی اقتصادی جهانی که یک نکول منجر به آن می شود، هشدار داد.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «وضعیت کنونی به‌طور اجتناب‌ناپذیری بر احساسات ریسک و ارائه حمایت از دلار تأثیر می‌گذارد». اکنون نگرانی فزاینده ای وجود دارد که ممکن است عملاً فروش بازار (در بازارهای سهام یا پول) برای شکستن بن بست انجام شود.

در جاهای دیگر، با 0.3% کاهش به 1.2588 رسید و از بالاترین نرخ یک ساله چهارشنبه 1.2679 عقب نشینی کرد و قرار بود دوازدهمین افزایش متوالی خود را در جلسه سیاست گذاری خود در جلسه سیاست خود اعلام کند، زیرا تورم اصلی را دو رقمی می کند، بالاترین تورم در بین سایر کشورها. اقتصاد پیشرفته بزرگ

ING افزود: «داده‌های تورم و دستمزدها در ماه گذشته حاکی از افزایش ۲۵ واحدی دیگر نرخ بهره بانک انگلستان است.» اما تأکید اخیر بانک بر تأثیر تأخیر انقباضات گذشته نشان می‌دهد که نوار برای حرکت‌های بعدی همچنان بالاست.

0.3% کاهش یافت و به 1.0946 رسید و پس از افزایش اخیر به دلیل افزایش هزینه های استقراض در هفته گذشته، به وسط محدوده معاملاتی خود در ماه گذشته بازگشت.

فرانسوا ویلروی دو گالهو، سیاستگذار فرانسوی بانک مرکزی اروپا، روز چهارشنبه گفت که افزایش بیشتر نرخ بهره “حاشیه ای تر” خواهد بود و افزود: “این تاثیرات آتی افزایش نرخ بهره در گذشته است که در بیشتر موارد به ما اجازه می دهد تا ظرف دو سال به هدف خود برسیم.”

پس از اینکه ین در معاملات شبانه روز پس از افت بازدهی ایالات متحده در پی داده های تورم مصرف کننده ایالات متحده، افزایش شدیدی را به ثبت رساند، 0.1% افزایش یافت و به 134.51 رسید.

0.5% کاهش یافت و به 0.6744 رسید، در حالی که 0.1% افزایش یافت و به 6.9376 رسید، با کاهش ارزش یوان به پایین‌ترین سطح دو ماه اخیر پس از آنکه داده‌های ضعیف حاکی از بهبود اقتصادی ضعیف بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.