افزایش ارزش دلار به عنوان مسیر افزایش نرخ بعید است تا نشست بعدی فدرال رزرو کاهش یابد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته یاسین ابراهیم Investing.com — دلار احتمالاً بر اساس دستاوردهای اخیر خود در هفته های آینده افزایش خواهد یافت زیرا کاتالیزورهای زیادی برای خرس ها وجود ندارد که بتواند روی سه فدرال رزرو دیگر تأثیر بگذارد. دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش ارز اصلی ارزیابی می

کد خبر : 324210
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۳۴
افزایش ارزش دلار به عنوان مسیر افزایش نرخ بعید است تا نشست بعدی فدرال رزرو کاهش یابد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته یاسین ابراهیم

Investing.com — دلار احتمالاً بر اساس دستاوردهای اخیر خود در هفته های آینده افزایش خواهد یافت زیرا کاتالیزورهای زیادی برای خرس ها وجود ندارد که بتواند روی سه فدرال رزرو دیگر تأثیر بگذارد.

دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش ارز اصلی ارزیابی می کند، با 0.03 درصد افزایش به 104.55 رسید.

ING در یادداشتی گفت: داده‌های اخیر که به نشانه‌هایی از قدرت اقتصادی و چسبندگی اشاره می‌کند «می‌تواند دلار را در کوتاه‌مدت و به طور بالقوه در نشست FOMC در 22 مارس حفظ کند».

با این حال، در آستانه نشست ماه مارس، خرس‌های دلار امیدوارند که هم قدرت اقتصادی و هم تورم به اندازه کافی نرم شوند تا موضع جنگ طلبانه فدرال رزرو را کاهش دهند.

در حالی که این خطر افزایش می‌یابد که فدرال رزرو ممکن است پیش‌بینی خود را در مورد اوج نرخ‌ها در نشست ماه آینده خود افزایش دهد، معامله‌گران همچنین بر این تمرکز خواهند داشت که آیا پیش‌بینی‌های فدرال رزرو، یا نمودارهای نقطه‌ای، همچنان 100 واحد کاهش در سال 2024 را نشان می‌دهند.

اعضای فدرال رزرو در حمایت از یک رژیم با بهره بیشتر برای طولانی‌تر صحبت کرده‌اند، اما هیچ انگیزه‌ای برای بررسی احتمال کاهش نرخ‌ها نشان نداده‌اند.

در همین حال، ING می‌افزاید، نشست فوریه فدرال رزرو، که چهارشنبه منتشر شد، «هیچ اشاره‌ای به توقف» ارائه نکرد و «خیلی کمی برای منحرف کردن قیمت‌های بازار سه افزایش ۲۵ واحدی دیگر از فدرال رزرو در جلسات مارس، می و ژوئن ارائه کرد».

خرس‌های دلاری به‌دنبال فرصتی برای بارگذاری روی شرط‌های نزولی، به داده‌های تورمی که در روز جمعه منتشر می‌شود، چشم دوخته‌اند، اما احتمالاً در میان انتظارات که فشار قیمت‌ها سرعت گرفته است، ناامید خواهند شد.

ING اضافه کرد: «مجموعه بعدی داده‌های معنادار ایالات متحده، داده‌های فردا برای ژانویه است – اما حتی در آن احتمالاً قرائت ماهانه ماهانه از 0.3 درصد به 0.4 درصد افزایش می‌یابد».

با این حال، برخی دیگر پیشنهاد می‌کنند که افزایش اخیر دلار از قلمروی بیش از حد فروش خارج شده و به مناطقی رفته است که می‌تواند با مقاومت مواجه شود.

دلار در این مرحله دیگر بیش از حد فروخته نمی‌شود- بنابراین تلاش‌های افزایشی بیشتر ممکن است قدرت خود را از دست بدهند و با نزدیک شدن ارز به MA 200 روزه خود (خط سبز بالا) چالش‌های پیش رو ببینند. جنی مونتگومری اسکات در یادداشتی گفت: محدوده هدف کوتاه مدت 105-106.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.