اظهار نظر فدرال رزرو آمریکا توسط Investing.com، FX آسیا به دلیل داده های ضعیف چین کاهش می یابد

[ad_1] © رویترز. Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی روز سه شنبه عقب نشینی کردند زیرا داده های اقتصادی ناامید کننده چین چشم انداز ضعیفی را برای بزرگترین اقتصاد منطقه ایجاد می کرد، در حالی که اظهارات تندروانه مقامات فدرال رزرو همچنین باعث ایجاد عدم اطمینان در مورد مسیر نرخ های بهره ایالات متحده شد. پس

کد خبر : 359739
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۴۹
اظهار نظر فدرال رزرو آمریکا توسط Investing.com، FX آسیا به دلیل داده های ضعیف چین کاهش می یابد

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی روز سه شنبه عقب نشینی کردند زیرا داده های اقتصادی ناامید کننده چین چشم انداز ضعیفی را برای بزرگترین اقتصاد منطقه ایجاد می کرد، در حالی که اظهارات تندروانه مقامات فدرال رزرو همچنین باعث ایجاد عدم اطمینان در مورد مسیر نرخ های بهره ایالات متحده شد.

پس از نشان دادن داده ها و رشد کمتر از حد انتظار در آوریل، 0.1 درصد کاهش یافت و نزدیک به پایین ترین سطح دو ماهه معامله شد. این قرائت‌ها که در اوایل ماه جاری به دنبال چندین شاخص ضعیف اقتصادی منتشر شد، حاکی از بهبودی سرسام‌آور در بزرگترین اقتصاد آسیا است، حتی پس از آنکه این کشور در اوایل سال جاری اکثر اقدامات ضد کووید را کاهش داد.

داده های ضعیف همچنین نشان داد که بازارها برای کاهش بالقوه نرخ 25 واحد پایه توسط بانک مردم در ماه آینده قرار می گیرند، که احتمالاً به ضعف بیشتر یوان دامن می زند. این ارز در برابر دلار فقط از سطح 7 مهم روانشناختی معامله می شد.

ضعف در چین به سایر بازارهای ارز آسیایی، به ویژه بازارهایی که در معرض تجاری بالایی با این کشور قرار دارند، سرایت کرد. 0.1% کاهش یافت، در حالی که در سراسر آسیای جنوب شرقی با 0.3% افت منجر شد، زیرا معامله گران نیز سودهای اخیر را در ارز قفل کردند.

همچنین 0.1 درصد کاهش یافت که تحت فشار کاهش شدید در مواجهه با افزایش نرخ بهره و بدتر شدن شرایط اقتصادی قرار گرفت.

احساسات نسبت به دارایی های ریسک محور نیز توسط تعدادی از مقامات فدرال رزرو تضعیف شد که هشدار دادند این بانک همچنان می تواند برای کاهش تورم سرسختانه بیشتر عمل کند. در آدرس‌های جداگانه‌ای گفت که احتمالاً نرخ‌های بهره برای مدت طولانی‌تری بالاتر می‌مانند و برخی از مقامات نیز احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره را مطرح می‌کنند.

و پس از ثبت ضررهای کوچک در جلسه قبل، در نزدیکی بالاترین سطح یک ماهه خود در روز سه شنبه ثابت ماند. اما دلار همچنان در برابر دلار حدود 0.1 درصد تقویت شد.

دلار در این هفته حرکت اندکی داشت، زیرا بازارها در انتظار سیگنال‌های اقتصادی بیشتر ایالات متحده در این هفته، از شروع و در اواخر روز، کاهش یافتند.

چندین سخنران دیگر فدرال رزرو نیز برای این هفته در صف هستند، به ویژه در روز جمعه.

نشان می دهد که بازارها همچنان برای توقف در چرخه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه ژوئن قرار دارند. اما معامله گران شانس کمی برای افزایش 25 واحد پایه را نیز در نظر می گیرند.

با کاهش شکاف بین بازدهی پرخطر و کم ریسک، دورنمای بالاتر ماندن نرخ‌های ایالات متحده برای مدت طولانی‌تر، نشانه بدی برای ارزهای آسیایی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.