ارزیابی EUR/USD روند نزولی سه روزه نزدیک به اواسط دهه 1.0800، تولید ناخالص داخلی منطقه یورو، اعتماد مصرف کننده ایالات متحده

[ad_1] یورو/دلار آمریکا قیمت‌ها را افزایش می‌دهد تا روند باخت سه روزه را کاهش دهد و با سرعت کمتری به پایین‌ترین حد یک هفته‌ای خود بازگردد. به نظر می رسد خوش بینی محتاطانه بازار در میان بازدهی غیرفعال، بر دلار آمریکا تأثیر می گذارد. کاهش تولید ناخالص داخلی آلمان، چالش هایی که برای احساسات وجود

کد خبر : 313736
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۳:۵۷
ارزیابی EUR/USD روند نزولی سه روزه نزدیک به اواسط دهه 1.0800، تولید ناخالص داخلی منطقه یورو، اعتماد مصرف کننده ایالات متحده

[ad_1]

  • یورو/دلار آمریکا قیمت‌ها را افزایش می‌دهد تا روند باخت سه روزه را کاهش دهد و با سرعت کمتری به پایین‌ترین حد یک هفته‌ای خود بازگردد.
  • به نظر می رسد خوش بینی محتاطانه بازار در میان بازدهی غیرفعال، بر دلار آمریکا تأثیر می گذارد.
  • کاهش تولید ناخالص داخلی آلمان، چالش هایی که برای احساسات وجود دارد، تردیدهایی را در مورد آخرین بهبودی ایجاد کرده است.
  • شاخص هزینه اشتغال CB CB ایالات متحده برای ژانویه و شاخص هزینه اشتغال سه ماهه چهارم نیز برای انگیزه جدید مهم خواهد بود.

در حالی که معامله گران در بحبوحه نشست ضعیف آسیای میانی روز سه شنبه، سوگیری نزولی قبلی را مورد ارزیابی مجدد قرار دادند، یورو/دلار آمریکا نزدیک به 1.0850 کاهش یافت. با انجام این کار، جفت ارز اصلی نیز سرنخ هایی از نفس راحتی بازار پس از شروع ضعیف در هفته کلیدی دریافت می کند.

لازم به ذکر است که به نظر می رسد اخبار حاکی از آمادگی دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده برای لغو شرایط اضطراری ناشی از کووید، اخیراً به این احساسات کمک کرده است. روز دوشنبه، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین (CDC) به گزارش رویترز، گفت: «موج فعلی عفونت‌های کووید-19 در چین در حال پایان است و در تعطیلات سال نو قمری هیچ بازگشت قابل‌توجهی در موارد ابتلا به این بیماری مشاهده نشده است.»

S&P 500 Futures در حالی که حال و هوا را به تصویر می‌کشد، علی‌رغم عملکرد ضعیف وال استریت، سودهای ملایمی را چاپ می‌کند، در حالی که بازدهی خزانه‌داری 10 ساله ایالات متحده پس از ثبت یک برد سه روزه در آخرین دوره، بدون تغییر در حدود 3.55 درصد باقی می‌ماند.

روز دوشنبه، وضعیت ریسک به بازده اوراق قرضه خزانه داری قوی تر پیوست تا به نفع خریداران دلار آمریکا باشد. این احساسات ترش را می‌توان با اضطراب پیش از داده‌ها/رویدادهای سطح بالای این هفته و همچنین سرفصل‌های متفاوت در مورد ظرفیت چین برای توجیه خوش‌بینی اخیر مرتبط دانست. افزودن قدرت به خلق و خوی ریسک می تواند نمایه ریسک محتاطانه قبل از انتشار درآمدهای سه ماهه سهامداران سنگین وزن سهام مانند آمازون، آلفابت، اپل و متال باشد.

در جاهای دیگر، چاپ های ضعیف یا داده های آلمان نیز بر قیمت یورو/دلار آمریکا تاثیر گذاشته است. شاخص احساسات اقتصادی در منطقه یورو در ژانویه به 99.9 افزایش یافت از پیش بینی های 97.1 قبلی و 97.0 بازار. با این حال، اعتماد مصرف کننده با پیش بینی بازار 20.9 و قرائت های قبلی در طول ماه اعلام شده مطابقت داشت. با این حال، اعتماد صنعتی و احساسات خدمات نیز در ماه ژانویه بهبود یافته است.

از سوی دیگر، قرائت های اولیه تولید ناخالص داخلی (GDP) سه ماهه چهارم (سه ماهه چهارم) آلمان کمتر از 0.0% مورد انتظار و 0.4% قبل از -0.2% QQ بود. Destatis در نشریه خود خاطرنشان کرد: پس از اینکه اقتصاد آلمان با وجود شرایط سخت در سه فصل اول توانست عملکرد خوبی داشته باشد، عملکرد اقتصادی در سه ماهه چهارم سال 2022 اندکی کاهش یافت. همین امر نگرانی از کاهش تولید ناخالص داخلی منطقه یورو و عقب نشینی پایدار EUR/USD را افزایش می دهد.

علاوه بر تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم منطقه یورو، انتظار می رود 0.0٪ QoQ در مقابل 0.3٪، شاخص هزینه اشتغال سه ماهه چهارم ایالات متحده (ECI) و سنج اعتماد مصرف کننده هیئت کنفرانس در ماه ژانویه نیز برای معامله گران جفت ارز بسیار مهم است که مراقب انگیزه های جدید باشند.

تحلیل فنی

علیرغم آخرین جهش اصلاحی، برای فراخوانی خریداران EUR/USD، شکست واضح خط مقاومت تبدیل به حمایت از 10 ژانویه، حداکثر نزدیک به 1.0860 ضروری است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.