ارزش دلار پس از رشد سه ماهه اول توسط Investing.com کاهش یافت و پوند افزایش یافت

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه کاهش یافت و برخی از سودهای یک شبه را پس داد، در حالی که استرلینگ پس از انتشار داده های رشد سه ماهه اول بریتانیا افزایش یافت. در ساعت 03:15 ET (07:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را

کد خبر : 358654
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
ارزش دلار پس از رشد سه ماهه اول توسط Investing.com کاهش یافت و پوند افزایش یافت

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه کاهش یافت و برخی از سودهای یک شبه را پس داد، در حالی که استرلینگ پس از انتشار داده های رشد سه ماهه اول بریتانیا افزایش یافت.

در ساعت 03:15 ET (07:15 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.1% کاهش یافت و در 101.785 معامله شد، البته این هفته کمی کمتر از 1% افزایش یافت و به ضرر دو هفته ای پایان داد. خط.

داده‌های منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد تعداد آمریکایی‌هایی که برای دریافت مزایای بیکاری ثبت نام کرده‌اند در هفته گذشته به بالاترین حد در یک سال و نیم اخیر جهش کرد، در حالی که در آوریل به میزان متوسطی بازگشت.

این نشان می دهد که ایالات متحده می تواند چرخه انقباض پولی تهاجمی خود را در ژوئن متوقف کند، انتظاراتی که در بیشتر سال بر دلار تاثیر گذاشته است.

با این حال، دلار در روز پنجشنبه افزایش یافت و شاخص به بالاترین حد خود از 2 مه صعود کرد و دلیل آن عدم اطمینان در مورد افزایش سقف بدهی ایالات متحده بود.

نشست بین جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و قانونگذاران ارشد درباره این موضوع که قرار بود روز جمعه برگزار شود به تعویق افتاد و دولت فدرال ایالات متحده ممکن است تا اول ژوئن برای پرداخت صورتحساب هایش تمام شود مگر اینکه سقف بدهی افزایش یابد.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «جهش دلار که دیروز مشاهده شد، نتیجه برخی داده‌های مربوط به دو موقعیت و کمتر از اجماع بود. زمینه ای برای موقعیت های دفاعی بیشتر در FX.

در جاهای دیگر، با وجود افت غیرمنتظره 0.3 درصدی در ماه مارس، پس از رشد 0.1 درصدی بریتانیا در سه ماه اول سال 2023، 0.2 درصد رشد کرد و به 1.2535 رسید.

افزایش نرخ بهره ۲۵ واحد پایه در روز پنجشنبه، دوازدهمین افزایش متوالی نرخ بهره آن به دلیل تلاش برای مبارزه با تورم که همچنان دو رقمی است.

ING افزود: «در حالی که ما یک افزایش نهایی ژوئن را حذف نمی کنیم، اما مورد اصلی ما این است که به اوج چرخه انقباض BoE رسیده ایم، زیرا تورم در سال جاری به سرعت شروع به کاهش خواهد کرد.

با 0.2% افزایش به 1.0930، 0.2% افزایش به 134.83 رسید، در حالی که ین برای افزایش هفتگی کوچک در تقاضای پناهگاه امن تعیین شد، در حالی که 0.1% کاهش یافت و به 0.6694 رسید.

به 6.9463 کاهش یافت، اما به دلیل تردید در مورد قدرت و سرعت بهبود اقتصاد چین، نزدیک به سطح مهم 7 از نظر روانی در برابر دلار باقی ماند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.