ابتکار Women RISE در روز جهانی زن راه اندازی شد: کانادا برای اطمینان از بهبود عادلانه COVID-19 در تحقیقات سرمایه گذاری می کند.

[ad_1] 8 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا زنان و دختران در سرتاسر جهان به طور نامتناسبی از تأثیرات اجتماعی و اقتصادی COVID-19 متحمل شده اند. قبل از همه‌گیری، زنان سه برابر مردان مراقبت‌های بدون مزد و کارهای خانگی انجام می‌دادند. داده‌های زنان سازمان ملل نشان می‌دهد که زنان ۷۰ درصد

کد خبر : 176088
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۵۷
ابتکار Women RISE در روز جهانی زن راه اندازی شد: کانادا برای اطمینان از بهبود عادلانه COVID-19 در تحقیقات سرمایه گذاری می کند.

[ad_1]

8 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا

زنان و دختران در سرتاسر جهان به طور نامتناسبی از تأثیرات اجتماعی و اقتصادی COVID-19 متحمل شده اند. قبل از همه‌گیری، زنان سه برابر مردان مراقبت‌های بدون مزد و کارهای خانگی انجام می‌دادند. داده‌های زنان سازمان ملل نشان می‌دهد که زنان ۷۰ درصد از نیروی کار بهداشتی در سراسر جهان را تشکیل می‌دهند و بنابراین در خط مقدم واکنش به COVID-19 قرار دارند. در 11 کشوری که داده های تفکیک شده بر اساس جنسیت در دسترس است، زنان 71 درصد موارد تایید شده را در میان کارکنان مراقبت های بهداشتی تشکیل می دهند. در بسیاری از زمینه‌ها، دستاوردهای محدودی که در دهه‌های گذشته در زمینه برابری جنسیتی به دست آمده است، در معرض خطر عقب‌نشینی قرار دارد.

همه‌گیری کووید-19 و تلاش‌ها برای کنترل این بیماری بازارهای کار محلی و جهانی را شوکه کرده، معیشت‌ها را تهدید کرده، خطرات جدید در محل کار را معرفی کرده و روابط کاری بی‌ثبات را بیش از پیش متزلزل کرده است. زنان بار سنگین اخراج و از دست دادن معیشت را متحمل شده‌اند، سلامت خود را در خط مقدم واکنش به همه‌گیری قربانی کرده‌اند و به طور نامتناسبی بار مراقبت‌های اضافی مرتبط با COVID-19 را به دوش کشیده‌اند.

برای رسیدگی به تأثیرات جنسیتی COVID-19، مرکز تحقیقات توسعه بین‌المللی کانادا، مؤسسه تحقیقات بهداشتی کانادا و شورای تحقیقات علوم اجتماعی و انسانی، Women RISE (توانمندسازی سلامت و اقتصادی زنان برای بهبودی COVID-19 که فراگیر است) راه‌اندازی کرده‌اند. پایدار و عادلانه)، یک ابتکار تحقیقاتی CAD22M. Women RISE از تحقیقات جهانی مبتنی بر اقدام و تغییر جنسیت در مورد چگونگی تلاقی و تعامل سلامت زنان و کار آنها، چه با حقوق و چه بدون دستمزد، در آمادگی، واکنش و بهبودی از COVID-19 حمایت خواهد کرد. تحت این ابتکار، تیم‌هایی از محققان از کشورهای کم‌درآمد و متوسط ​​و کانادا راه‌حل‌ها و استراتژی‌هایی را برای بهبود سلامت و رفاه اجتماعی-اقتصادی زنان در طول دوره بهبودی از COVID-19 ارائه خواهند کرد.

Women RISE در مورد اولویت های تحقیقاتی جهانی مشخص شده در نقشه راه تحقیقاتی سازمان ملل برای بهبودی COVID-19 اقدام می کند و بخشی از تعهد کانادا به برابری جنسیتی، توانمندسازی زنان و دختران در سراسر جهان و ارتقای حقوق بشر و رفاه آنها است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.