آیا رالی یورو متوقف می شود؟ اقدام قیمت به EUR/USD، EUR/JPY، EUR/GBP

[ad_1] دلار آمریکا، یورو، EUR/USD، EUR/JPY، EUR/GBP – چشم انداز: یورو/دلار آمریکاروند گسترده تر همچنان رو به افزایش است، اما نشانه های جزئی از خستگی وجود دارد. EUR/GBP و EUR/JPY همچنان در محدوده تثبیت شده خود باقی می مانند. چشم انداز چیست یورو/دلار آمریکایورو/پوندو EUR/JPY? پیشنهاد مانیش جرادی نحوه معامله EUR/USD افزایش یورو در برابر

کد خبر : 348435
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۳۸
آیا رالی یورو متوقف می شود؟  اقدام قیمت به EUR/USD، EUR/JPY، EUR/GBP

[ad_1]

دلار آمریکا، یورو، EUR/USD، EUR/JPY، EUR/GBP – چشم انداز:

  • یورو/دلار آمریکاروند گسترده تر همچنان رو به افزایش است، اما نشانه های جزئی از خستگی وجود دارد.
  • EUR/GBP و EUR/JPY همچنان در محدوده تثبیت شده خود باقی می مانند.
  • چشم انداز چیست یورو/دلار آمریکایورو/پوندو EUR/JPY?

پیشنهاد مانیش جرادی

نحوه معامله EUR/USD

افزایش یورو در برابر دلار آمریکا ممکن است متوقف شود زیرا با یک مانع سخت مواجه شده است، حتی با افزایش انتظارات برای انقباض بیشتر توسط بانک مرکزی اروپا (ECB).

انتظارات برای افزایش بیشتر نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا با کاهش نگرانی ها در مورد بخش بانکی افزایش یافته است. علاوه بر این، اظهارات بانک مرکزی اروپا اخیراً بدبینانه بوده است – یواخیم ناگل، رئیس بانک مرکزی آلمان، گفت که بانک مرکزی اروپا باید نرخ‌ها را افزایش دهد زیرا رشد سریع قیمت‌ها در خطر استقرار است. فرانسوا ویلروی دی گالهو، رئیس بانک مرکزی فرانسه، گفت که فضا برای افزایش نرخ بهره در جلسات آتی وجود دارد که توسط فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا نیز تکرار شد.

نمودار هفتگی EUR/USD

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

تورم اصلی منطقه یورو در ماه مارس به بالاترین حد خود یعنی 5.7 درصد رسید و هنوز می تواند قبل از رسیدن به اوج افزایش بیشتری پیدا کند. انتظارات تورمی بلند مدت در منطقه یورو به بالاترین حد یک ماهه رسید. در نتیجه، بازارها در حال حاضر حدود 3 افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا به میزان 25 واحد پایه را تا سپتامبر قیمت گذاری می کنند و در جلسه بعدی به طور کامل برای افزایش 25 واحدی قیمت گذاری شده اند. در همان زمان، بازارها با احتمال 84 درصدی برای افزایش 25 امتیازی توسط فدرال رزرو ایالات متحده در ماه می، قیمت گذاری می کنند.

نمودار روزانه EUR/USD

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

توجه: در نمودار کد رنگی بالا، شمع های آبی نشان دهنده فاز صعودی هستند. شمع های قرمز نشان دهنده فاز نزولی هستند. شمع های خاکستری به عنوان فازهای تثبیت (در یک فاز صعودی یا نزولی) عمل می کنند، اما گاهی اوقات تمایل دارند در پایان یک روند شکل بگیرند. توجه: رنگ های شمع پیش بینی کننده نیستند – آنها فقط روند فعلی را نشان می دهند. در واقع، رنگ شمع می تواند در نوار بعدی تغییر کند. الگوهای کاذب می توانند در حدود میانگین متحرک 200 دوره ای، یا حول محور حمایت/مقاومت و/یا در بازار جانبی/متوقف رخ دهند. نویسنده صحت اطلاعات را تضمین نمی کند. عملکرد گذشته است، نشان دهنده عملکرد آینده نیست. کاربران اطلاعات این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند.

با توجه به پیوندهای قوی بخش تولید با دومین اقتصاد بزرگ جهان، داده های تولید ناخالص داخلی چین بهتر از حد انتظار از یورو حمایت کرده است. رشد اقتصادی این کشور در سه ماهه ژانویه تا مارس 4.5 درصد بود که بسیار بالاتر از 4 درصد مورد انتظار و 2.9 درصد در سه ماهه قبل بود.

EUR/USD: روند صعودی در جای خود است، اما برخی نشانه های خستگی

در نمودارهای فنی، روند EUR/USD در نمودارهای روزانه همچنان رو به افزایش است، همانطور که نمودارهای شمعدانی با کد رنگی (بر اساس شاخص های روند/تحرک) نشان می دهند. بازگشت ماه گذشته از حمایت تقریبا قوی در پایین ترین سطح ژانویه 1.0480، الگوی بالاتر از بالا-بالا-پایین را از سپتامبر دست نخورده نگه داشته است.

نمودار 240 دقیقه ای یورو/دلار آمریکا

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

با این اوصاف، EUR/USD با مقاومت سختی در اوایل فوریه 1.1035 روبرو می شود که فاصله چندانی با میانگین متحرک 200 هفته ای (اکنون در حدود 1.1200) ندارد. واگرایی منفی (افزایش قیمت مرتبط با صاف شدن شاخص قدرت نسبی 14 هفته ای) در نمودارهای هفتگی نشان می دهد که رالی یک ماهه EUR/USD در حال از دست دادن است. با این حال، در حالی که این جفت در نمودارهای 240 دقیقه ای در بالای منطقه 1.0800-1.0900 قرار دارد، بعید به نظر می رسد که فشار صعودی کاهش یابد.

نمودار روزانه EUR/JPY

image4.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

EUR/JPY: مانعی در پیش است

شکست EUR/JPY در این ماه بالاتر از مقاومت کلیدی در خط روند افقی از اوایل مارس (که در حدود 145.50 بود) تأیید می کند که روند جزئی در کانال شیب صعودی کلی از ماه مه 2022 صعودی است. با این حال، مگر اینکه متقاطع بالاتر از اکتبر شکسته شود. بالاترین سطح 148.40، روند گسترده تر در بهترین حالت به صورت جانبی تا اندکی صعودی است. مقاومت بعدی در لبه بالایی کانال است (اکنون در حدود 150.50).

نمودار روزانه EUR/GBP

image5.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

EUR/GBP: جعبه در یک محدوده

EUR/GBP اساساً از ابتدای سال 2023 محدود به محدوده بوده است. لبه بالایی محدوده با یک خط روند افقی در حدود 0.8900 تعریف می شود، در حالی که لبه پایینی محدوده یک خط روند افقی از ژانویه در حدود 0.8700 است، نزدیک به 200-. میانگین متحرک روز هر شکستی از محدوده می تواند منجر به حرکت 0.0200 (عرض محدوده) در جهت شکست شود.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.