آسیا FX Hunkers در آستانه نشست فدرال رزرو، سقوط دلار توسط Investing.com

[ad_1] نوشته امبار واریک Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز چهارشنبه حرکت اندکی داشتند زیرا احتیاط پیش از افزایش گسترده نرخ بهره توسط فدرال رزرو آغاز شد، در حالی که دلار در بحبوحه این امید که بانک مرکزی از چشم انداز کمتر جنگ طلبانه حمایت کند، کاهش یافت. این روند با افزایش 0.7 درصدی به

کد خبر : 275409
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۲۲
آسیا FX Hunkers در آستانه نشست فدرال رزرو، سقوط دلار توسط Investing.com

[ad_1]



نوشته امبار واریک

Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز چهارشنبه حرکت اندکی داشتند زیرا احتیاط پیش از افزایش گسترده نرخ بهره توسط فدرال رزرو آغاز شد، در حالی که دلار در بحبوحه این امید که بانک مرکزی از چشم انداز کمتر جنگ طلبانه حمایت کند، کاهش یافت.

این روند با افزایش 0.7 درصدی به دلیل انتظارات مبنی بر دخالت بیشتر دولت در بازارهای ارز برای حمایت از ارز، کاهش یافت. توکیو در اکتبر 42.8 میلیارد دلار برای بالا بردن ارزش ین از پایین ترین سطح 32 سال اخیر خود هزینه کرد.

هاروهیکو کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، که گفت که در صورت کاهش تورم در این کشور، تغییر در سیاست فوق‌العاده‌ای این بانک می‌تواند امکان‌پذیر باشد. ژاپنی ها در حال حاضر نزدیک به بالاترین سطح هشت ساله خود هستند و پیش بینی می شود در ماه های آینده افزایش یابد.

افزایش 0.1٪، در حالی که افزایش 0.2٪. این ارز روز سه‌شنبه در بحبوحه شایعات بی‌اساس مبنی بر اینکه چین قصد دارد سیاست سختگیرانه‌اش در برابر کووید صفر را کاهش دهد، به شدت از پایین‌ترین حد خود در 15 سال گذشته بهبود یافت. اما مقامات دولتی چنین اقدامی را رد کردند.

ارزهای آسیایی بزرگتر کمی پیش از پایان روز در روز حرکت کردند. انتظار می رود بانک مرکزی به طور گسترده ای نرخ بهره را 75 واحد افزایش دهد که چهارمین افزایش این نرخ در سال جاری است.

اما تمرکز بر چشم انداز فدرال رزرو در مورد سیاست های پولی است، با سرمایه گذاران امیدواری برای نرم شدن بالقوه موضع جنگ طلبانه آن. افزایش نرخ بهره در ایالات متحده، ارزهای آسیایی را در سال جاری تحت تاثیر قرار داد، زیرا شکاف بین بدهی های پرخطر و کم ریسک کاهش یافت.

اما حتی اگر فدرال رزرو در ماه‌های آینده افزایش نرخ کمتر از حد انتظار را نشان دهد، انتظار می‌رود ارزهای آسیایی سود چندانی از این حرکت نخواهند دید، با توجه به اینکه نرخ‌های بهره ایالات متحده در حال حاضر در بالاترین حد خود در 14 سال گذشته است.

همانطور که 0.2٪ کاهش یافت، با هر دو ابزار در اطراف علامت 111.

0.4% افزایش یافت و پس از افزایش نرخ بهره همانطور که در روز سه شنبه انتظار می رفت، سود را در دومین جلسه افزایش داد. در حالی که این افزایش در مقایسه با افزایش‌های قبلی بانک در سال جاری کوچک‌تر بود، بانک مرکزی قول داد که با حرکت برای مهار روند تورم به بالاترین حد در 32 سال گذشته، نرخ بهره همچنان در حال افزایش است.

با توجه به اینکه داده‌ها در ماه اکتبر بیش از حد انتظار افزایش یافت، خاموش شد. اما کند شدن رشد اقتصادی باعث شد که سرمایه گذاران از انتظارات خود مبنی بر اینکه نرخ بهره را در یک کلیپ شدید ادامه می دهند، عقب نشینی کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.