آسیا FX کاهش یافت، دلار کاهش یافت زیرا بازارها برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آماده می شوند توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در معاملات محتاطانه روز چهارشنبه عقب نشینی کردند زیرا بازارها برای افزایش احتمالی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در اواخر روز قرار گرفتند، اگرچه کاهش ترس از بحران بانکی باعث زیان اندک در ارزهای منطقه شد. انتظار می رود فدرال رزرو، با توجه به

کد خبر : 336672
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۲۷
آسیا FX کاهش یافت، دلار کاهش یافت زیرا بازارها برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آماده می شوند توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در معاملات محتاطانه روز چهارشنبه عقب نشینی کردند زیرا بازارها برای افزایش احتمالی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در اواخر روز قرار گرفتند، اگرچه کاهش ترس از بحران بانکی باعث زیان اندک در ارزهای منطقه شد.

انتظار می رود فدرال رزرو، با توجه به اینکه تورم هنوز بسیار بالاتر از نرخ هدف بانک مرکزی است، این کار را انجام دهد. بازارها از این جهت قیمت گذاری می کنند که بانک در اواخر روز، طبق قیمت های آتی صندوق های فدرال رزرو، نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

اما دلار در روز چهارشنبه با حمایت محدودی روبرو شد و در بحبوحه عدم اطمینان در مورد چشم انداز فدرال رزرو در مورد سیاست های پولی، اندکی کاهش یافت. این دو همچنین نزدیک به پایین ترین سطح خود در پنج سال گذشته معامله می شدند.

بازدهی خزانه داری روز چهارشنبه افزایش یافت، اما بسیار پایین تر از بالاترین رقم اولیه سال جاری معامله شد.

در حالی که به نظر می رسد نگرانی ها در مورد بحران بانکی کاهش یافته است، افزایش بیشتر نرخ بهره می تواند وام دهندگان بیشتری را در معرض خطر قرار دهد که به نوبه خود می تواند توانایی فدرال رزرو برای تشدید سیاست ها را محدود کند. اما قبل از بحران بانکی، پاول در بحبوحه تورم بالا و قدرت در بازار کار، از موضع جنگ طلبانه برای بانک مرکزی حمایت کرده بود.

بانک مرکزی همچنین اقدامات اضطراری نقدینگی را برای مهار یک بحران گسترده‌تر انجام داده بود که تا حد زیادی انقباض پولی آن را در سال گذشته تضعیف کرد.

فدرال رزرو تصمیم خود در مورد نرخ بهره را تا ساعت 14:00 به وقت شرقی (18:00 به وقت گرینویچ) اعلام خواهد کرد و پس از آن یک کنفرانس مطبوعاتی توسط رئیس جروم پاول یک ساعت بعد برگزار خواهد شد.

با این حال، با کاهش شکاف بین بدهی های پرخطر و کم ریسک، افزایش نرخ بهره نوید بدی برای ارزهای آسیایی است. واحدهای منطقه ای به شدت تحت تاثیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تا سال 2022 قرار گرفتند.

در روز چهارشنبه کمتر از 0.1 درصد کاهش یافت، زیرا بانک مردم یک نقطه میانی روزانه کمی قوی‌تر را تعیین کرد، در حالی که به ترتیب 0.2 درصد و 0.3 درصد کاهش یافت.

قیمت ثابت بود، اما به دلیل بهره مندی از افزایش تقاضای پناهگاه امن در هفته گذشته، نزدیک به بالاترین حد یک ماهه در برابر دلار معامله شد.

ارزهای پر ریسک آسیای جنوب شرقی با 0.4 درصد از دست دادن بیشترین کاهش را داشتند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.