آسیا FX پس از زیان های شدید افزایش یافت، اما ترس چین و فدرال رزرو همچنان ادامه دارد. Investing.com

© رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز سه‌شنبه کمی افزایش یافتند زیرا پس از افت شدید در جلسات اخیر بهبود یافتند، اگرچه اظهارات تندخویانه برخی از مقامات فدرال رزرو و نگرانی‌ها در مورد افزایش موارد COVID-19 در چین باعث شد بازارها راضی نگه دارند. در برابر دلار 0.2% افزایش یافت و

کد خبر : 284334
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
آسیا FX پس از زیان های شدید افزایش یافت، اما ترس چین و فدرال رزرو همچنان ادامه دارد. Investing.com



© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز سه‌شنبه کمی افزایش یافتند زیرا پس از افت شدید در جلسات اخیر بهبود یافتند، اگرچه اظهارات تندخویانه برخی از مقامات فدرال رزرو و نگرانی‌ها در مورد افزایش موارد COVID-19 در چین باعث شد بازارها راضی نگه دارند.

در برابر دلار 0.2% افزایش یافت و به 7.1518 رسید و از پایین ترین سطح 10 روزه خود علیرغم اصلاح اندکی نزولی توسط بانک مردمی بهبود یافت.

اما احساسات نسبت به دومین اقتصاد بزرگ جهان، به ویژه زمانی که با بدترین شیوع کووید تا کنون دست و پنجه نرم می کرد، کماکان باقی ماند. رکورد بالای آلودگی روزانه باعث شد تا اقدامات قرنطینه جدید در چندین مرکز اقتصادی از جمله پکن و شانگهای انجام شود.

با توجه به موقعیت این کشور به عنوان یک شریک تجاری بزرگ برای بیشتر مناطق، این احساسات نسبت به ارزهای آسیایی گسترده تر در این هفته تشدید شد. ارز کشورهای در معرض چین، از جمله کره جنوبی و سنگاپور، روز دوشنبه به شدت کاهش یافت.

روز سه شنبه 0.5 درصد بهبود یافت، در حالی که 0.1 درصد افزایش یافت.

در همین حال، و در روز سه‌شنبه پس از افزایش 0.8 درصدی یک شبه، به دنبال سیگنال‌های جنگ‌طلبانه برخی از مقامات فدرال رزرو، ثابت ماند.

مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو، روز دوشنبه گفت که بانک مرکزی برای مهار تورم همچنان نیاز به تشدید سیاست های پولی دارد، در حالی که لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند گفت که از افزایش کمتر و 50 واحدی نرخ بهره در دسامبر حمایت می کند. اما هر دو سخنران گفتند که رویکرد فدرال رزرو به نرخ بهره تا حد زیادی به مسیر تورم در ماه های آینده بستگی خواهد داشت.

در حالی که تورم بیش از حد انتظار کاهش یافت، اما همچنان بسیار بالاتر از هدف فدرال رزرو باقی مانده است، که احتمالاً بیشتر از سوی بانک دعوت می کند. انتظار می‌رود این امر در کوتاه‌مدت دلار را تقویت کرده و ارزهای آسیایی را تحت فشار قرار دهد.

اکنون تمرکز برای دریافت نشانه های بیشتر در مورد سیاست پولی ایالات متحده، به روز پنجشنبه معطوف شده است.

این شاخص نسبت به پایین ترین سطح 10 روزه روز سه شنبه 0.3 درصد افزایش یافت، در حالی که ثابت بود.

ارز هند در هفته‌های اخیر از همتایان منطقه‌ای خود عقب افتاده است زیرا در این کشور شاهد قیمت‌گذاری بازارها با افزایش کمتر نرخ بهره در ماه‌های آینده بودیم.

در آسیای جنوب شرقی، 0.1 درصد کاهش یافت و پس از یک انتخابات سراسری پر مناقشه که منجر به تشکیل اولین پارلمان معلق در تاریخ شد، زیان‌ها به‌عنوان یک بن‌بست سیاسی افزایش یافت.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.