آسیا FX متوقف شد، دلار در انتظار سخنرانی پاول توسط Investing.com ثابت ماند

© رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — افزایش قیمت ارزهای آسیایی در روز سه‌شنبه متوقف شد زیرا بازارها منتظر نشانه‌های بیشتری در مورد سیاست پولی ایالات متحده از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در اواخر روز بودند، در حالی که در بحبوحه افزایش موارد COVID-19 در چین، احتیاط نسبت به بازگشایی مجدد چین افزایش

کد خبر : 304630
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۸:۵۹
آسیا FX متوقف شد، دلار در انتظار سخنرانی پاول توسط Investing.com ثابت ماند



© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — افزایش قیمت ارزهای آسیایی در روز سه‌شنبه متوقف شد زیرا بازارها منتظر نشانه‌های بیشتری در مورد سیاست پولی ایالات متحده از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در اواخر روز بودند، در حالی که در بحبوحه افزایش موارد COVID-19 در چین، احتیاط نسبت به بازگشایی مجدد چین افزایش یافت. کشور.

انتظار می رود پاول در اواخر روز در سوئد، مسیر نرخ بهره و رشد اقتصادی ایالات متحده را روشن کند.

بازارها به‌ویژه در بحبوحه نشانه‌های رو به رشد مبنی بر کاهش تورم آمریکا، مراقب هرگونه تغییر در لفاظی‌های جنگ طلبانه رئیس فدرال رزرو خواهند بود. انتظار می‌رود که چشم‌انداز یک فدرال‌رزرو کمتر جنگ‌طلب، پس از افزایش شدید نرخ‌ها که بازارهای منطقه را در سال 2022 تحت تأثیر قرار داد، تسکین زیادی برای بازارهای آسیایی ایجاد کند.

چین 0.1 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود در چهار ماه گذشته رسید. پس از اینکه چین اکثر اقدامات ضد کووید را کاهش داد و مرزهای بین‌المللی خود را در چرخشی آشکار به دور از سه سال صفر کووید، بازگشایی کرد، این ارز در جلسات اخیر به شدت افزایش یافت.

اما در حالی که انتظار می‌رود این حرکت در نهایت موجب جهش اقتصادی شود، بازارها نسبت به چشم‌انداز کوتاه‌مدت کشور محتاط هستند، زیرا کاهش اقدامات همچنین منجر به بدترین شیوع کووید-۱۹ در چین شد.

سایر ارزهای در معرض چین نیز پس از رشدهای اخیر کند شدند. معامله ثابت شد، در حالی که و هر کدام 0.1% از دست دادند.

حتی با وجود اینکه داده‌ها نشان می‌داد در دسامبر بیش از حد انتظار رشد کرده بود، ثابت بود و احتمالاً روند مشابهی را در تورم کل کشور منعکس می‌کرد.

ین تا پایان سال 2022 در بحبوحه شرط‌بندی‌های فزاینده مبنی بر افزایش بیش از حد تورم، بانک ژاپن را به سمت معکوس کردن تقریباً یک دهه سیاست پولی فوق‌العاده سوق خواهد داد.

ارزهای آسیایی گسترده تر حرکت چندانی نداشتند، در حالی که پس از اینکه برخی از مقامات فدرال رزرو یک شبه گفتند بانک مرکزی می تواند نرخ بهره را فراتر از مرز 5 درصد در سال 2023 افزایش دهد، ارزش دلار را دوباره به دست آورد.

و هر کدام حدود 0.2 درصد افزایش یافت و اندکی از پایین ترین سطح هفت ماهه خود بهبود یافت. در ماه‌های اخیر و در بحبوحه شرط‌بندی‌های فزاینده که فدرال رزرو در کوتاه‌مدت انجام خواهد داد، دلار آمریکا سقوط کرده است.

اما بانک مرکزی همچنین نشان داد که احتمالاً نرخ های بهره بالا را برای مدت طولانی تری حفظ خواهد کرد و این امر باعث افزایش عدم اطمینان در مورد اینکه کجا هزینه های استقراض ایالات متحده به اوج خود خواهد رسید. با توجه به اینکه روند تورم هنوز بسیار بالاتر از محدوده هدف بانک مرکزی است، مسیر نرخ‌های بهره احتمالاً مسیر تورم را دنبال می‌کند.

تمرکز این هفته نیز برای دسامبر است که قرار است در روز پنجشنبه انجام شود. انتظار می‌رود این قرائت نشان دهد که فشار قیمت‌ها نسبت به ماه قبل کاهش بیشتری یافته است، زیرا فعالیت اقتصادی کاهش یافته و بازار کار نیز کاهش یافته است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.