آسیا FX لغزش می کند زیرا پاول در مورد افزایش نرخ بهره توسط Investing.com سخت صحبت می کند

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی روز پنجشنبه سقوط کردند زیرا اظهارنظرهای تندروانه فدرال رزرو نشان داد که احتمالاً نرخ های بهره ایالات متحده برای مدت طولانی تری بالا باقی می ماند، در حالی که داده های اقتصادی ضعیف از چین نیز احساسات نسبت به منطقه را تضعیف کرد. پس از

کد خبر : 275826
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۵۸
آسیا FX لغزش می کند زیرا پاول در مورد افزایش نرخ بهره توسط Investing.com سخت صحبت می کند

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی روز پنجشنبه سقوط کردند زیرا اظهارنظرهای تندروانه فدرال رزرو نشان داد که احتمالاً نرخ های بهره ایالات متحده برای مدت طولانی تری بالا باقی می ماند، در حالی که داده های اقتصادی ضعیف از چین نیز احساسات نسبت به منطقه را تضعیف کرد.

پس از اینکه نشان داد بخش خدمات کشور در ماه اکتبر بیش از حد انتظار کاهش یافت، به دلیل ادامه اختلالات مرتبط با کووید، این شاخص 0.2 درصد کاهش یافت و نزدیک به پایین ترین سطح 15 ساله خود معامله شد.

این داده ها همچنین گمانه زنی ها را در مورد برنامه های چین برای کاهش قرنطینه های مرتبط با کووید کاهش داد. چشم انداز بازگشایی چین توسط شایعات منتشر شده در رسانه های اجتماعی تقویت شد و با توجه به موقعیت این کشور به عنوان یک مقصد تجاری اصلی برای منطقه، از ارزهای آسیایی در این هفته حمایت کرد.

اما مقامات دولتی در مورد شایعات رسانه های اجتماعی مبنی بر اینکه این کشور تا مارس 2023 سیاست ضد کووید صفر خود را متوقف می کند، اظهار نظری نکردند.

ارزهای آسیایی در سطح وسیع تری سقوط کردند و هر کدام حدود 0.2 درصد از دست دادند. در معاملات تعطیلات کاهش 0.4 درصد افزایش یافت.

و پس از افزایش نرخ بهره به میزان 75 واحد پایه (bps) مورد انتظار در روز چهارشنبه، هر کدام 0.5 درصد افزایش یافت.

هر گونه گمانه زنی مبنی بر اینکه این بانک قصد دارد افزایش نرخ بهره خود را متوقف کند را رد کرد و گفت که فدرال رزرو قرار است برای مدت طولانی تر از آنچه در ابتدا تصور می شد به افزایش نرخ ادامه دهد. پاول گفت که نرخ های ایالات متحده که در حال حاضر در بالاترین سطح خود از زمان بحران مالی 2008 قرار دارند، به دلیل سرسختی، در سطحی بسیار بالاتر از آنچه در ابتدا تصور می شد به اوج خود خواهند رسید.

در حالی که رئیس فدرال رزرو همچنین چشم انداز افزایش های کمتر نرخ بهره را در آینده مطرح کرد، بیشتر بازارهای ریسک محور به دلیل موضع غیرقانونی او سقوط کردند. با این حال، اکثر معامله گران اکنون قیمت گذاری می کنند.

پس از شروع یک جلسه خارج از چرخه که قرار بود در کشور به آن رسیدگی شود، این شاخص 0.2 درصد کاهش یافت. در حالی که بازارها به طور کلی انتظار دارند که بانک نرخ بهره را در بالاترین سطح 3 تا 5 سال گذشته نگه دارد، بانک احتمالاً تورم بالاتر از حد انتظار را در ماه های آینده نشان خواهد داد.

در میان ارزهای ضد پاد پاد، این روند با افزایش 0.3 درصدی کاهش یافت. داده های منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد استرالیا در ماه سپتامبر بسیار بیشتر از حد انتظار افزایش یافت که عمدتاً به دلیل صادرات قوی سوخت تقویت شد.

داده های قوی به احتمال زیاد فضای اقتصادی بیشتری را برای ادامه افزایش نرخ بهره می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.