آسیا FX ضعیف می شود، دلار قبل از تولید ناخالص داخلی ثابت است، داده های تورم توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه در بحبوحه نگرانی های مداوم از کند شدن رشد اقتصادی و افزایش نرخ بهره در محدوده یکسان به پایین حرکت کردند، در حالی که دلار قبل از قرائت های کلیدی اقتصادی در مورد رشد و تورم که در اواخر روز منتشر می شود ثابت

کد خبر : 351912
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۴۸
آسیا FX ضعیف می شود، دلار قبل از تولید ناخالص داخلی ثابت است، داده های تورم توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه در بحبوحه نگرانی های مداوم از کند شدن رشد اقتصادی و افزایش نرخ بهره در محدوده یکسان به پایین حرکت کردند، در حالی که دلار قبل از قرائت های کلیدی اقتصادی در مورد رشد و تورم که در اواخر روز منتشر می شود ثابت ماند.

ثابت بود، اما کمتر از 1 درصد با شکستن سطح 7 در برابر دلار فاصله داشت، که احتمالاً از ضعف بیشتر ارز خبر می داد. داده‌ها نشان می‌دهد که در سه ماه اول سال بسیار بیشتر از حد انتظار کاهش یافته است که نشان‌دهنده بهبود نابرابر اقتصادی در کشور است زیرا بخش تولید با مشکل مواجه است.

این ارز ثابت بود، اما تا این هفته بر روی برخی از سودها نشسته بود زیرا این ارز از افزایش تقاضای پناهگاه امن بهره مند شد. تمرکز در حال حاضر کاملا بر روی داده ها، و همچنین در روز جمعه است.

کازوئو اوئدا، رئیس جدید BOJ نشان داد که این بانک تا حد زیادی موضع فوق‌العاده خود را در کوتاه‌مدت حفظ خواهد کرد، اگرچه تورم بالا و رشد دستمزد می‌تواند در اواخر سال جاری باعث انقباضات شود.

ارزهای آسیایی گسترده تر با کاهش 0.2 درصدی تضعیف شدند در حالی که 0.2 درصد کاهش یافتند. بیشتر واحدهای منطقه ای در هفته متحمل ضرر شدند زیرا ترس از افزایش نرخ بهره آمریکا و رکود بالقوه باعث افزایش تقاضا برای دلار شد.

این ارز 0.1 درصد افزایش یافت در حالی که 0.9 درصد افزایش یافت و هر دو ارز از ضررهای اخیر در بازار نفت سود بردند. 0.3 درصد افزایش یافت.

دلار آمریکا در روز پنجشنبه اندکی کاهش یافت و هر کدام حدود 0.1 درصد کاهش یافت. این ارز در روز چهارشنبه تحت فشارهایی قرار گرفت، زیرا داده‌هایی که نشان می‌دهد تداوم ضعف در این کشور نشان می‌دهد، که به نرم‌تر شدن بخش تولید اشاره می‌کند.

اکنون بازارها منتظر نشانه های بیشتری در مورد کند شدن بالقوه در بزرگترین اقتصاد جهان هستند، که در اواخر روز منتشر می شود. انتظار می‌رود این قرائت نسبت به سه ماهه قبل کاهشی را در رشد نشان دهد، اما همچنان انتظار می‌رود که در محدوده توسعه باقی بماند.

همچنین تمرکز بر روی شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو است که انتظار می رود نشان دهد که تورم ثابت مانده است و بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی بانک مرکزی در ماه مارس است.

این داده‌ها پیش از نرخی است که انتظار می‌رود بانک به طور گسترده نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد. اما با توجه به اینکه چند عضو فدرال رزرو اخیرا علیرغم کاهش رشد، خواستار افزایش بیشتر نرخ بهره شدند، بازارها در مورد مسیر سیاست پولی ایالات متحده نامشخص هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.