آسیا FX سقوط کرد، دلار در میان عدم اطمینان فدرال رزرو، ترس از بحران بانکی افزایش یافت توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز دوشنبه کاهش یافتند و دلار افزایش یافت زیرا بازارها در آستانه نشست فدرال رزرو در هفته جاری کاهش یافتند، در حالی که ترس از بحران بانکی با وجود اقدامات دولت برای کاهش نگرانی های بازار، احساسات را در اوج نگه داشت. پس

کد خبر : 335835
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
آسیا FX سقوط کرد، دلار در میان عدم اطمینان فدرال رزرو، ترس از بحران بانکی افزایش یافت توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز دوشنبه کاهش یافتند و دلار افزایش یافت زیرا بازارها در آستانه نشست فدرال رزرو در هفته جاری کاهش یافتند، در حالی که ترس از بحران بانکی با وجود اقدامات دولت برای کاهش نگرانی های بازار، احساسات را در اوج نگه داشت.

پس از کاهش غیرمنتظره بانک مردم برای وام دهندگان محلی، که شرایط نقدینگی را کاهش داد، 0.2 درصد کاهش یافت. بانک مرکزی همچنین با حرکت در جهت افزایش شرایط نقدینگی و تقویت رشد اقتصادی، پایین ترین سطح خود را حفظ کرد.

اما این اثر اضافی اعمال فشار بیشتر بر یوان است، زیرا شکاف بین نرخ بهره محلی و خارج از کشور افزایش می یابد. واحد پول چین روز دوشنبه در برابر دلار نزدیک به 7 معامله شد.

سایر ارزهای آسیایی نیز با از دست دادن 0.3 درصد عقب نشینی کردند، در حالی که حدود 0.1 درصد از دست دادند. اما ین به دلیل افزایش تقاضای پناهگاه امن در هفته گذشته، نزدیک به قوی ترین سطح خود در یک ماه گذشته معامله شد.

هیروکازو ماتسونو، دبیر ارشد کابینه ژاپن، روز دوشنبه به سرمایه گذاران اطمینان داد که سیستم بانکی این کشور باثبات است و با بحران های آمریکا و اروپا مواجه نیست.

دلار در روز دوشنبه اندکی افزایش یافت و هر کدام 0.1 درصد افزایش یافت.

اما بازارها در آستانه نشست فدرال رزرو در هفته جاری، جایی که انتظار می‌رود بانک در آن برگزار شود، نسبت به دلار محتاطانه عمل کردند.

رکود اخیر در بخش بانکی باعث شد که بازارها شرط بندی کنند که فدرال رزرو لفاظی جنگ طلبانه خود را برای جلوگیری از فشار بیشتر اقتصادی ناشی از نرخ های بهره کاهش خواهد داد.

بانک مرکزی به همراه سایر همتایان اصلی خود در آخر هفته برای حمایت از بخش بانکی و جلوگیری از سقوط بیشتر فعالیت کردند. رگولاتورها همچنین میانجی گری یک گروه UBS (SIX:) و کردیت سوئیس گروه (شش:)، در حالی که گروه دوم با بحران نقدینگی رو به رو دست و پنجه نرم می کرد.

اما پس از فروپاشی غیرمنتظره چندین وام دهنده آمریکایی در هفته گذشته، بازارها همچنان به دلیل درد بیشتر بخش بانکی در لبه بودند. معامله گران همچنین درباره سیگنال هایی که فدرال رزرو به بازارها ارسال خواهد کرد، نامطمئن بودند، با توجه به اینکه اقدامات اخیر نقدینگی آن تلاش یک ساله برای سخت تر کردن شرایط پولی و مبارزه با تورم را تضعیف می کند.

با توجه به اینکه UBS حدود 17 میلیارد دلار اوراق قرضه Credit Suisse را به عنوان بخشی از تصاحب، حذف خواهد کرد، نوسانات در بازار بدهی نیز به چشم می خورد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.