آسیا FX سقوط کرد، دلار در بحبوحه نگرانی از افزایش نرخ بهره به بالاترین حد در شش هفته گذشته رسید توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه کاهش یافتند، در حالی که دلار در برابر سبدی از ارزها به بالاترین حد خود در شش هفته اخیر رسید، پس از قرائت قوی تر از حد انتظار تورم و اظهارات تند تند مقامات فدرال رزرو که انتظارات برای افزایش بیشتر

کد خبر : 321270
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
آسیا FX سقوط کرد، دلار در بحبوحه نگرانی از افزایش نرخ بهره به بالاترین حد در شش هفته گذشته رسید توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه کاهش یافتند، در حالی که دلار در برابر سبدی از ارزها به بالاترین حد خود در شش هفته اخیر رسید، پس از قرائت قوی تر از حد انتظار تورم و اظهارات تند تند مقامات فدرال رزرو که انتظارات برای افزایش بیشتر نرخ بهره را افزایش داد. سال

ارز یکی از بدترین ارزهای آسیایی بود که با 0.6 درصد کاهش در برابر دلار به 134.72 رسید – ضعیف ترین سطح آن از اواخر دسامبر. پول ژاپن نیز تحت فشار نامشخصی در مورد مسیر سیاست پولی تحت ریاست کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک مرکزی ژاپن قرار گرفت.

Ueda با وظیفه دلهره آور هدایت اقتصاد ژاپن از طریق افزایش تورم و تضعیف رشد اقتصادی روبرو است. داده های این هفته نشان داد که سومین اقتصاد بزرگ جهان در سه ماهه چهارم رشد داشته است.

و در تجارت آسیایی به شدت تقویت شد و هر کدام 0.5 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح خود از اوایل ژانویه رسید. بازدهی خزانه داری نیز یک شبه افزایش یافت، زیرا داده های تورمی قوی تر از حد انتظار به افزایش فشار قیمت ها در ایالات متحده اشاره کرد.

این قرائت مطابق با گزارش داغتر از حد انتظار در اوایل این هفته بود و مهمات بیشتری را برای ادامه افزایش نرخ بهره می‌دهد.

مقامات فدرال رزرو همچنین در سخنرانی های جداگانه لحن تندروانه داشتند و هشدار دادند که در صورت تداوم تورم چسبنده، بانک مرکزی می تواند نرخ بهره را با سرعت بیشتری افزایش دهد.

بولارد گفت که نشست ماه مارس بانک حتی می تواند منجر به افزایش 50 واحدی (bps) شود، پس از اینکه بانک مرکزی اوایل این ماه نرخ های نسبتاً کمتری را 25 واحد در ثانیه افزایش داد.

افزایش نرخ بهره ایالات متحده برای ارزهای آسیایی نوید بدی است، زیرا شکاف بین بدهی های پرخطر و کم ریسک کاهش می یابد. سیاست‌های پولی سخت‌تر ایالات متحده همچنین درها را به روی رکود بالقوه ایالات متحده در سال جاری باز می‌کند که می‌تواند احساسات نسبت به دارایی‌های ریسک محور را از بین ببرد.

حتی زمانی که دولت پس از کاهش بیشتر محدودیت‌ها در اوایل سال جاری، ۰.۲ درصد کاهش یافت. تمرکز تا حد زیادی بر بهبود اقتصادی چین در سال جاری است که می تواند به نفع ارزهای آسیایی گسترده تر باشد.

سقوط 0.7٪، در حالی که سقوط 0.8٪. کاهش نسبتاً کمتری نسبت به همتایان خود در آسیای جنوب شرقی داشت و 0.3 درصد از دست داد زیرا داده ها نشان می داد که کلید این کشور در ژانویه نسبت به ماه قبل رشد اندکی داشته است. اما در یک سال، صادرات بسیار بیشتر از حد انتظار کاهش یافت.

این رقم 0.4 درصد کاهش یافت زیرا داده ها نشان می دهد که رشد کشور در سه ماهه چهارم بسیار کمتر از حد انتظار بوده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.