آسیا FX سقوط کرد، دلار ثابت ماند با افزایش عدم اطمینان فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز چهارشنبه عقب نشینی کردند، در حالی که به دلیل عدم اطمینان در مورد افزایش نرخ بهره ایالات متحده که دارایی های پرریسک را تحت تأثیر قرار داد، دلار اندکی تقویت شد و اکنون تمرکز بر روی مجموعه ای از شاخص های اقتصادی

کد خبر : 347993
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
آسیا FX سقوط کرد، دلار ثابت ماند با افزایش عدم اطمینان فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز چهارشنبه عقب نشینی کردند، در حالی که به دلیل عدم اطمینان در مورد افزایش نرخ بهره ایالات متحده که دارایی های پرریسک را تحت تأثیر قرار داد، دلار اندکی تقویت شد و اکنون تمرکز بر روی مجموعه ای از شاخص های اقتصادی معطوف شده است.

در حالی که کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک مرکزی ژاپن تاکید کرد که بانک مرکزی سیاست پولی فوق العاده سست خود را حفظ خواهد کرد، این هفته تحت فشار مجدد دلار قرار گرفت، 0.2 درصد کاهش یافت.

بدتر شدن شرایط اقتصادی محلی نیز بر ین تأثیر گذاشت و تمرکز بر روی کلیدی بودن روز جمعه قرار گرفت.

خوش‌بینی نسبت به بهبود اقتصاد چین، حمایت کمی از ارزهای منطقه‌ای ارائه کرد، زیرا داده‌های قوی‌تر از حد انتظار نیز حاکی از بازگشت نابرابر بود. بخش تولید این کشور که به عنوان نقطه‌ای برای رشد در نظر گرفته می‌شود، همچنان در تلاش برای بهبودی از همه‌گیری کووید بود.

روز چهارشنبه صاف بود. تمرکز این هفته نیز بر روی روز پنجشنبه توسط بانک خلق چین است.

ارزهای پر ریسک آسیای جنوب شرقی نیز با کاهش 0.3 درصدی عقب نشینی کردند در حالی که 0.1 درصد از دست دادند. این تا حدودی توسط داده هایی که نشان می دهد رشد کشور در ماه مارس بیش از حد انتظار بوده است، پشتیبانی می شود.

به دلیل عدم اطمینان در مورد مسیر سیاست پولی ایالات متحده که معامله گران را محتاط نگه داشته است، ارزهای آسیایی گسترده تر روز چهارشنبه کاهش یافت. و هر دو اندکی افزایش یافتند، همچنین حمایت از جهش یک شبه در بازدهی خزانه داری.

ترس از افزایش نرخ بهره ایالات متحده به بازارها بازگشت، زیرا چندین مقام فدرال رزرو خواستار افزایش بیشتر شدند. نشان می دهد که بازارها با احتمال 85 درصدی قیمت گذاری هستند که فدرال رزرو در ماه مه 25 واحد پایه افزایش یابد و همچنین احتمال 19 درصد افزایش مجدد بانک در ماه ژوئن وجود دارد.

در حالی که اجماع عمومی هنوز در ماه ژوئن متوقف می شود، مقامات فدرال رزرو همچنین هشدار داده اند که نرخ بهره ممکن است برای مدت طولانی تری بالاتر بماند و احتمالا بر رشد اقتصادی تاثیر بگذارد. چشم انداز کندی اقتصاد ایالات متحده، همراه با افزایش نرخ بهره، در سال جاری به شدت بر ارزهای آسیایی تأثیر گذاشته است.

در میان سایر محرک‌ها در روز چهارشنبه، اندکی افزایش یافت زیرا نشان داد که تحلیلگران پس از توقف افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی، احتمال کاهش رکود اقتصادی را مشاهده کردند.

اما RBA همچنان نشان می‌دهد که ممکن است افزایش نرخ بهره بیشتر شود، به خصوص اگر تورم سرسخت باقی بماند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.