آسیا FX سقوط می کند زیرا نایب رئیس فدرال رزرو سیگنال های بیشتری برای نرخ گذاری درد توسط Investing.com می دهد

[ad_1] نوشته امبار واریک Investing.com– ارزهای آسیایی در روز سه‌شنبه بیشتر سقوط کردند، در حالی که پس از سیگنال‌های جنگ طلبانه از سوی فدرال رزرو، نشانه‌های کمی مبنی بر اینکه بانک مرکزی قصد دارد افزایش نرخ بهره را کاهش دهد، به بالاترین حد خود در ۲۰ سال اخیر نزدیک شد. چین بدترین عملکرد را در

کد خبر : 265975
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
آسیا FX سقوط می کند زیرا نایب رئیس فدرال رزرو سیگنال های بیشتری برای نرخ گذاری درد توسط Investing.com می دهد

[ad_1]



نوشته امبار واریک

Investing.com– ارزهای آسیایی در روز سه‌شنبه بیشتر سقوط کردند، در حالی که پس از سیگنال‌های جنگ طلبانه از سوی فدرال رزرو، نشانه‌های کمی مبنی بر اینکه بانک مرکزی قصد دارد افزایش نرخ بهره را کاهش دهد، به بالاترین حد خود در ۲۰ سال اخیر نزدیک شد.

چین بدترین عملکرد را در تجارت اولیه داشت و با کاهش 0.6 درصدی به 7.1937 در برابر دلار و نزدیک شدن به سطوحی که آخرین بار در طول بحران مالی 2008 مشاهده شده بود، رسید. نگرانی ها در مورد چین نیز افزایش یافت زیرا شیوع جدید کووید احتمال اقدامات جدید قرنطینه را افزایش داد.

تمرکز این هفته روی چین و چین است که انتظار می‌رود بهبودی در اقتصاد تحت محاصره نشان دهد. اما یک انقباض غیرمنتظره در چین باعث شد که بازارها انتظارات آنها را برای بازگشت کاهش دهند.

به نظر می رسد سرمایه گذاران خارجی نیز با 0.6 درصد کاهش و نزدیک به یک رکورد پایین، با حفظ یوان مخالف هستند.

در میان افزایش فشار دلار و بازدهی خزانه داری، ارزهای آسیایی گسترده تر عقب نشینی کردند. این شاخص دقیقاً زیر پایین‌ترین سطح 24 سال اخیر قرار داشت، در حالی که با 0.5 درصد افت، بدترین عملکرد را در آسیای جنوب شرقی داشتند.

افزایش اخیر قیمت نفت همچنان بر ارزهای حساس به نفت خام فشار می آورد. این شاخص 0.1 درصد سقوط کرد و دقیقاً زیر پایین ترین سطح خود قرار گرفت، در حالی که 0.4 درصد به پایین ترین سطح 30 ماهه رسید.

و در روز سه‌شنبه هر کدام 0.2 درصد افزایش یافت و پس از اظهارنظرهای جنگ‌طلبانه از سوی، رشد را برای ششمین جلسه متوالی افزایش داد.

برینارد گفت که شرایط سخت سیاست پولی حتی پس از توقف افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ادامه خواهد داشت و این بانک در کوتاه مدت به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد. برینارد همچنین هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است به دلیل نرخ های تندتر تضعیف شود و بانک تنها زمانی سیاست را کاهش خواهد داد که متقاعد شود که تورم در حال عقب نشینی است.

برینارد با تکرار سیگنال های قبلی فدرال رزرو گفت که این بانک رویکردی مبتنی بر داده ها را برای افزایش بیشتر نرخ بهره اتخاذ خواهد کرد. تمرکز این هفته بر روی ایالات متحده آینده است، که انتظار می رود نشان دهد که تورم تا ماه سپتامبر نزدیک به بالاترین حد 40 سال گذشته باقی مانده است.

به دنبال داده‌های هفته گذشته که نشان می‌دهد، بازارها اکنون در حال قیمت‌گذاری هستند که فدرال رزرو برای سومین جلسه متوالی در نوامبر، نرخ‌ها را 75 واحد پایه افزایش خواهد داد.

دلار همچنین از افزایش تقاضای پناهگاه امن سود برد، زیرا سرمایه گذاران از تشدید درگیری روسیه و اوکراین پس از یک حمله هوایی بزرگ علیه کیف بیم داشتند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.