آسیا FX سقوط می کند. دلار با افزایش نرخ کاهش یافت، خوانش های اقتصادی در کانون توجه Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی روز دوشنبه عقب نشینی کردند، در حالی که دلار در آستانه یک رشته نشانه های اقتصادی که قرار است این هفته برگزار شود، ثابت ماند و جلسه ماه مه فدرال رزرو نیز در کانون توجه قرار گرفت زیرا بازارها برای افزایش بیشتر نرخ بهره

کد خبر : 350296
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
آسیا FX سقوط می کند.  دلار با افزایش نرخ کاهش یافت، خوانش های اقتصادی در کانون توجه Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی روز دوشنبه عقب نشینی کردند، در حالی که دلار در آستانه یک رشته نشانه های اقتصادی که قرار است این هفته برگزار شود، ثابت ماند و جلسه ماه مه فدرال رزرو نیز در کانون توجه قرار گرفت زیرا بازارها برای افزایش بیشتر نرخ بهره آماده می شوند.

روز دوشنبه پس از ثبت برخی افزایش‌ها در هفته گذشته، در حالی که تعدادی از مقامات فدرال رزرو خواستار افزایش نرخ‌های بهره برای مهار تورم شدند، قیمت‌ها به صورت غیر مستقیم معامله شد.

تمرکز این هفته بر تاثیر افزایش نرخ های مذکور بر اقتصاد ایالات متحده است که قرار است در روز پنجشنبه انجام شود. انتظار می رود این قرائت نشان دهد که رشد نسبت به سه ماهه قبل کاهش یافته است.

شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو نیز در اواخر این هفته منتشر می شود و انتظار می رود نشان دهد که تورم تا ماه مارس سرسخت باقی مانده است.

انتظار می‌رود تورم نسبتاً بالا باعث افزایش حداقل 25 واحد پایه (bps) نرخ بهره توسط فدرال رزرو شود. بازارها با احتمال کمی برای افزایش 25 bps مشابه در ماه ژوئن قیمت گذاری می کنند.

دورنمای افزایش نرخ بهره بر اکثر ارزهای آسیایی تاثیر گذاشته است. در روز دوشنبه 0.2 درصد کاهش یافت و بازارها در انتظار سررسید این هفته هستند.

اما نقطه تمرکز اصلی برای روز جمعه است – برای اولین بار تحت فرماندار جدید Kazuo Ueda. انتظار می‌رود که Ueda سیاست فوق‌العاده سست بانک را در حال حاضر حفظ کند، اما می‌تواند سرنخ‌هایی را در مورد یک برنامه نهایی برای سفت‌تر شدن، به‌ویژه زمانی که تورم سرسخت باقی می‌ماند، ارائه دهد.

کاهش 0.4 درصدی در آستانه روز سه‌شنبه، که انتظار می‌رود نشان دهد که رشد اقتصادی در اقتصاد شرق آسیا ضعیف است.

در بحبوحه شک و تردیدهای فزاینده در مورد دامنه بهبود اقتصادی در این کشور در سال جاری، ارزش دلار 0.2 درصد کاهش یافت و به 6.9038 رسید و به سطح کلیدی 7 نزدیک شد. کاهش 0.3 درصدی قبل از سررسید این هفته و همچنین در اوایل ماه مه.

عدم اطمینان در مورد بهبود اقتصاد چین نیز در هفته های اخیر احساسات نسبت به آسیا را کاهش داده است.

این اندکی کاهش یافت، اما پس از آن که داده ها نشان داد که ذخایر ارزی هند در هفته دوم آوریل به بالاترین حد در 9 ماه گذشته رسیده است، از روز جمعه در برخی افزایش ها قرار داشت.

با این حال، چشم انداز افزایش نرخ بهره ایالات متحده برای ارزهای آسیایی بسیار ضعیف است، زیرا شکاف بین بازدهی پرریسک و بازده کم ریسک کاهش می یابد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.