آسیا FX در بحبوحه تنش های ایالات متحده و چین، کاهش ارزش دلار در برابر پاول توسط Investing.com خاموش شد

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز سه‌شنبه با افزایش نگرانی‌ها در مورد افزایش تنش‌های ایالات متحده و چین در محدوده محدودی حرکت کردند، در حالی که دلار در بحبوحه برخی شرط‌بندی‌ها در مورد اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در طی شهادتی که بعداً در این هفته برگزار

کد خبر : 330105
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
آسیا FX در بحبوحه تنش های ایالات متحده و چین، کاهش ارزش دلار در برابر پاول توسط Investing.com خاموش شد

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز سه‌شنبه با افزایش نگرانی‌ها در مورد افزایش تنش‌های ایالات متحده و چین در محدوده محدودی حرکت کردند، در حالی که دلار در بحبوحه برخی شرط‌بندی‌ها در مورد اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در طی شهادتی که بعداً در این هفته برگزار شد، تضعیف شد، تضعیف شد. روز

پس از هشدار درباره اینکه اگر واشنگتن لفاظی خود علیه چین را ملایم نکند، درگیری با ایالات متحده ممکن است تشدید شود، 0.1 درصد کاهش یافت.

اظهارات او احساسات نسبت به چین را متزلزل کرد و تا حد زیادی اطلاعاتی را که نشان می داد این کشور در ماه فوریه ثبت نام کرده بود، خنثی کرد. اما کاهش بیش از حد انتظار در چین، همراه با پیش‌بینی ضعیف تولید ناخالص داخلی برای سال 2023، نگرانی‌هایی را در مورد بهبود اقتصادی در این کشور ایجاد کرد.

ارزهای آسیایی گسترده تر، با افت 0.1 درصدی، در محدوده کوچکی قرار گرفتند. داده ها نشان داد که ژاپن در ماه ژانویه به طور قابل توجهی کند شده است و انگیزه کمتری برای بانک مرکزی ژاپن برای تشدید سیاست فوق العاده سست خود ایجاد کرده است.

حتی با وجود کاهش 0.2 درصدی، و گفت که این سیاست برای مبارزه با تورم را تشدید خواهد کرد. اما بانک همچنین خاطرنشان کرد که تورم احتمالاً در استرالیا به اوج خود رسیده است، که به طور بالقوه می تواند از کند شدن احتمالی چرخه افزایش نرخ بهره بانک خبر دهد.

زیان در آسیای جنوب شرقی با 0.4 درصد کاهش همراه بود، در حالی که در ماه فوریه کمتر از حد انتظار بود.

همچنین پس از یک خوانش ملایم تر از حد انتظار، به صورت جانبی معامله شد.

در شرایطی که برخی شرط‌بندی‌ها مبنی بر اینکه سرد شدن اخیر در اقتصاد ایالات متحده می‌تواند موضع کمتر تندروانه‌تری را از سوی پاول فدرال رزرو در جریان نشستی که اواخر روز سه‌شنبه آغاز می‌شود، به همراه داشته باشد، باعث کاهش ارزش دلار در برابر سبدی از ارزها شد.

و هر کدام 0.1% کاهش یافت و نسبت به هفته قبل ضررهای شدیدی داشت. بازدهی خزانه داری ایالات متحده نیز یک شبه بیشتر عقب نشینی کرد، اگرچه وارونگی در این روند ادامه داشت.

انتظار می‌رود پاول در ماه‌های آینده نشانه‌های بیشتری در مورد سیاست‌های پولی ارائه کند، به‌ویژه که انعطاف‌پذیری در تورم سرسخت و سرسختانه، ترس از یک فدرال‌رزرو جنگ‌طلب‌تر را افزایش داده است.

اما فعالیت اقتصادی ایالات متحده نیز در زیر یوغ بالا و با کاهش بیشتر در ماه فوریه کاهش یافت.

با کاهش شکاف بین بدهی های پرخطر و کم ریسک، افزایش نرخ های آمریکا نوید بدی برای ارزهای آسیایی است. این روند تا سال 2022 بازارهای آسیایی را تحت تأثیر قرار داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.