آسیا FX خاموش شد زیرا Fedspeak Hawkish کاهش ضرر دلار توسط Investing.com را کاهش داد

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز چهارشنبه حرکت اندکی داشتند زیرا اظهارات تندروانه مقامات فدرال رزرو به کاهش ضررهای اخیر دلار کمک کرد، در حالی که ین ژاپن در حول و حوش پایین ترین سطح 32 سال اخیر در نوسان بود، زیرا معامله گران به تهدیدات مداخله دولت نگاه

کد خبر : 269432
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
آسیا FX خاموش شد زیرا Fedspeak Hawkish کاهش ضرر دلار توسط Investing.com را کاهش داد

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز چهارشنبه حرکت اندکی داشتند زیرا اظهارات تندروانه مقامات فدرال رزرو به کاهش ضررهای اخیر دلار کمک کرد، در حالی که ین ژاپن در حول و حوش پایین ترین سطح 32 سال اخیر در نوسان بود، زیرا معامله گران به تهدیدات مداخله دولت نگاه می کردند.

با افزایش شکاف بین نرخ بهره محلی و ایالات متحده، این پایین‌ترین سطح آن در برابر دلار از سال 1990 تا 149.29 کاهش یافت.

فروشندگان ثانویه ارز عمدتاً هشدارهای مقامات ژاپنی مبنی بر اینکه برای بار دوم در بازارهای ارز برای حمایت از ارز مداخله خواهند کرد، نادیده گرفتند. مداخله ژاپن در سپتامبر تنها برای مدت کوتاهی زیان ین را متوقف کرد، که در آن زمان حدود 145 دلار معامله می شد.

سایر ارزهای آسیایی حرکت کمی داشتند. قیمت 0.2% کاهش یافت، در حالی که نزدیک به پایین ترین سطح رکورد، در 82.3 در برابر دلار بود.

این روند روند را کاهش داد و 0.4 درصد افزایش یافت زیرا معامله گران شرط می‌بندند که دولت در بازارهای ارز مداخله خواهد کرد تا ارز را از پایین‌ترین سطح 14 سال گذشته جستجو کند.

این شاخص در روز چهارشنبه تا حد زیادی ثابت بود، اما به نظر می‌رسد پس از اظهارنظرهای جنگ طلبانه دو مقام فدرال رزرو، ضررهای اخیر را مهار کرده است. گفت: اگر تورم سرسختانه بالا بماند، بانک مرکزی می‌تواند تا اواسط سال 2023 نرخ معیار خود را به بالاتر از 4.75 درصد برساند. اظهارات او تنها چند روز پس از آن منتشر شد که داده‌ها نشان داد تورم ایالات متحده در ماه سپتامبر نشانه‌های اندکی از کاهش را مشاهده کرد و به بالاترین حد خود در 40 سال اخیر رسید.

رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا نیز اظهار داشت که تمرکز اصلی بانک مرکزی باید در کنترل تورم ناپایدار باشد.

اظهارات آنها به مهار روند باخت دو روزه در شاخص دلار کمک کرد. این شاخص در روز چهارشنبه مانند 112 به صورت جانبی معامله شد. همچنین به بالاترین سطح خود رسید و نزدیک به بالاترین سطح 14 سال گذشته بود.

افزایش نرخ بهره ایالات متحده بزرگترین وزن برای ارزهای آسیایی در سال جاری بود، زیرا شکاف بین بدهی های پرخطر و کم ریسک کاهش یافت. با توجه به اینکه فدرال رزرو هیچ نشانه ای مبنی بر برنامه ریزی برای کاهش افزایش نرخ بهره ارائه نکرده است، انتظار می رود این روند در ماه های آینده ادامه یابد.

بازارها در حال قیمت گذاری هستند که بانک مرکزی در ماه نوامبر نرخ ها را 75 واحد پایه افزایش می دهد که چهارمین افزایش از این قبیل در سال جاری است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.